بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

پوشه Robots.txt


فولدر Robots.txtپوشه robots.txt راهنماي موتورهاي جستجو براي پايش وبسايت بوده و هر وب سايتي به يك كدام از آنان در 
سئو در مشهد مسير روت خود نياز دارااست. اين فايل بايست به صورت درستي ايجاد شده و تنها مسيرهايي در آن بلاك شده باشند كه موردنياز ربات هاب موتورهاي جستجو نباشد. همچنين بهتر است اين فايل در نقشه تارنما آدرس دهي شده باشد.

seo در مشهددر صورتي‌كه در اينك طراحي مجدد سايت مي‌باشيد، دقت نمائيد كه مسير تارنما را در پوشه robots.txt و با به كارگيري از امر disallow:/ مسدود نمائيد. بعد از طراحي مجدد وبسايت نيز به خيال و خاطر داشته باشيد كه اين امر را از اين فولدر پاك كنيد.
در غير صورت تمامي مسيرهاي نسخه دمو و در هر حال طراحي وب سايت در ايندكس گوگل قرار مي گيرند. ما به شخصه بارها اين گزينه را در وبسايت هاي مختلف مشاهده نموده ايم. براي آناليز كردن فايل robots.txt به مسير Crawl > robots.txt Tester واقع در كنسول جستجوي گوگل مراجعه‌كنيد.
نقشه سايت XMLنقشه سايت در واقع جدولي از آدرس هاي محتواي تارنما است. نقشه سايت طرز مدرن ثبت صفحه ها در ايندكس موتورهاي جستجوست.
بسياري از پلتفرم هاي تارنما ساز داراي پلاگيني براي ساخت نقشه وب سايت به صورت لحظه اي ميباشند. حداقل مي بايست به صورت استاتيك دست به توليد نقشه وب سايت در مقطع هاي وقتي متعدد زده و آن را در وب سايت آپلود فرماييد. براي اين كار ابزارهاي رايگان زيادي موجود است.
لينك هاي داخليلينك هاي داخلي موجب ايجاد ارتباط در ميان مطالب جديد و مطالب مرتبط قديمي تر ميگردد. بدين فيس احتمال ديده شدن مطالب پيشين شما بيشتر ميشود.
بهتر است كه مطالب وب سايت را دسته بندي كرده و هريك از آنان‌را در اختيار‌نادر يك دسته قرار دهيد. اين عمل موجب مي‌شود كه كاربران علاقه مند به يك سيرتكامل خاصي از محتوا، موارد مشابه را به راحتي يافته و مطالعه كنند.
بدين ترتيب مطالب قديمي تر سايت هيچگاه فراموش نشده و مطالب جديدتر موجب تذكر آن‌ها مي‌شوند. ساختار هوشمندانه پيوند هاي داخلي سايت نادر و بيش بدين چهره مي باشد:


همچنين لينك هاي داخلي از حيث سئو موجب انتقال اعتبار يك محتوا به ديگر محتواهاي داراي ارتباط نيز مي گردند. دقت داشته باشيد كه هرچه يك ورقه اضافه در دل ديگر محتواها لينك شده و بدين واسطه نرخ پايش آن اضافه شود، احتمالا جايگاه بالاتري كسب خواهد كرد.
كاغذ بندي (Pagination)كاغذ بندي در مواقعي كه مي‌خواهيد يك ورقه را به چندين بخش تقسيم بندي نماييد به كار مي رود. اين مورد معمولا در صفحه جور بندي ها حادثه مي افتد.
براي پرهيز از توليد محتواي تكراري و تمركز پيج رنك بر روي يك صفحه مي توانيد از rel=next و rel=prev براي هدايت صحيح موتورهاي جستجو استعمال فرماييد. گوگل در هنگام مشاهده چنين كدهايي، متوجه مي‌شود كه صفحه اصلي كدام بوده و تنها از آن در ايندكس خود به كار گيري مي نمايد.
براي كسب اطلاعات طولاني تر نوشته ي علمي سئو و Pagination را مطالعه فرماييد.
تگ Hreflangدر صورتيكه محتواي سايت شما در يك‌سري زبان ارائه مي گردد، بهتر است كه از تگ hreflang در آن به كار گيري فرمائيد و از اين‌شيوه اطلاعات بيشتري راجع به گويش هر بخش به گوگل ارائه دهيد.
اين زمينه موجب نمايش درست محتواي سايت به كاربران نيز مي شود. به عنوان مثال نسخه اسپانيايي سايت براي كاربران اسپانيايي گويش در نتيجه ها جستجو به نمايش در مي آيد. در منفعت به سئو وب سايت كمك كرده و از بروز محتواي تكراري و ايرادات مرتبط با آن هجران خواهيد كرد.
براي مطالعه بيشتر دراين مورد نوشته‌ي علمي سئو وبسايت هاي بين المللي را بخوانيد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۶:۲۹ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :