بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

آيا ساختار url بر سئو سايت تاثير مي‌گذارد؟


در نوشته‌علمي‌هاي قبل درباره‌ي ساختار و اجزاي url مطلوب مفصل سخن كرده‌ام. سئو در مشهد اين توشه مي خواهم به تاثير url بر seo بپردازم و شايسته ترين نحوه‌ها و ترفندها را دراين باره بگويم. همينطور در غايت تاثير تغيير‌و تحول url بر seo را آناليز مي‌كنيم.
تاثير url بر بهينه سازي چه ميباشد؟طبيعتا آدرسي كه ورقه شما با آن شناخته ميشود اساسي ميباشد. هم براي يوزرها و هم براي گوگل. بهتر ميباشد آدرسي را تعيين نمائيد كه شعور آن شل باشد و با ديدنش ماشين و آدم هر دو بتوانند محتواي شيت را حدس بزنند. تروتميز كردن نشاني‌هاي وبسايت يك كدام از زيرمجموعه‌هاي سرويس ها seo ميباشد.
او‌لين نكته‌اي كه در زمينه‌ي تاثير url بر بهينه سازي قادر خواهيم بود بگوييم اين ميباشد كه داشتن يك ساختار منطقي، تر و تميز و آراسته منجر ميگردد جنبش خزنده‌ها در تارنما‌تان سريع‌خيس خواهد شد و همين قضيه باعث به سريع‌خيس شدن ايندكس صفحه ها گردد.
بيشتر بخوانيد :  فراگيري عمل با ابزار URL Inspection در سرچ كنسول نو گوگلurl مطلوب چه خصوصيت‌هايي داراست؟

در حالتي كه از سيستم‌هاي مدير محتوا مثل وردپرس به كارگيري ميكنيد، خويش به خويش ساختار url مطلوب را در وبسايت داريد. ساختار نشاني‌دهي اين سيرتكامل سيستم‌ها با يك نظم منطقي تمجيد شده‌است و دسته‌ها و زيردسته‌ها را تشخيص مي دهد. در شكل  به كارگيري از سيستم‌هاي مدير محتواي منحصر به فرد، بسط‌دهنده در هنگام طراحي وب بايستي اين نظم منطقي را فردي‌سازي نمايد. نيكي cms هاي مخصوص اين ميباشد كه ريلكس‌خيس مي توانيد نشاني‌هاي فردي‌سازي گرديده داشته باشيد.
معمولا url مطلوب و با صرفه، طبقه‌بندي و دسته‌بندي داراست. اين قضيه به ويژه درباره‌ي اينترنت‌وبسايت‌هاي فروشگاهي اصلي ميباشد. در‌اين سيرتكامل تارنما‌ها، بهتر ميباشد با نگاه كردن به نشاني url بتوانيم تشخيص دهيم چه محصولي از چه گروهي در شيت ارائه مي شود. از جمله:
example.com/mans-wear/shirts
اين دقيقا يك url با صرفه ميباشد كه هم موتورهاي جست‌وجو و هم يوزرها ميتوانند به نيكي آن را فهم نمايند.
نشاني‌هاي خيره كننده و غريب و مملو‌از كاراكتر، غير وابسته از زمينه بهينه سازي، هنگام اشتراك‌گذاري در كانال‌هاي اجتماعي نيز شكل ناخوشايندي دارا‌هستند و اين ظواهر، سبب ساز مي گردد رغبت يوزرها به كليك كردن كاهش يابد.
اعتنا داشته باشيد كه نداشتن ساختار url مطلوب به معناي اين وجود ندارد كه سايت متبوع نابود ميگردد و هيچ سيرتكامل كارايي بهينه سازي روي آن پاسخ نمي‌دهد! همين شرايط فعلي وب سايت‌هاي بخش اعظمي را ميتوانيد در جايگاه‌هاي بالا مشاهده كنيد كه url هاي تعجب آور و غريب دارا‌هستند. اين جا گشوده به به عبارتي گزاره داراي اسم و رسم اينجانب مي‌رسيم: تيم‌اي از فاكتورها بر seo اثر مي گذارند و تا هنگامي كه تعادل را رعايت فرماييد، مشكلي وجود نخواهد داشت.
با اين درحال حاضر، چه كسي با داشتن يك تارنما عالي و ايده‌آل مخالف ميباشد!؟ پس در حالتي‌كه ميخواهيد ساختار url مطلوب داشته باشيد موارد ذيل را رعايت فرمائيد:
بيشتر بخوانيد :  بهينه سازي فني چه ميباشد و چه گونه انجام ميگردد؟نكاتي كه بايستي هنگام انتخاب url كاغذ رعايت شوند

دسته‌بندي و نظم منطقي را مد لحاظ داشته باشيد.براي بيشتر شدن تاثير url بر بهينه سازي ، عبارات كليدي را باطن نشاني بگنجانيد.ساختاري معمولي، منطقي و تا حد ممكن كوتاه براي نشاني‌ها در لحاظ بگيريد.به مكان اعداد از اسم دسته‌ها استعمال فرماييد.كلمه ها را با خطه فاصله از هم مستقل فرماييد. چنانچه في مابين دو واژه و كلمه، آندر لاين _ بگذاريد، گوگل آنان را پيوسته در حيث ميگيرد.از حروف كوچك به كار گيري نمائيد. گوگل به حروف كوچك و عظيم حساس ميباشد.تا جايي كه ممكن ميباشد اسلش‌هاي / كمتري به فعاليت ببريد.بهتر ميباشد فعل‌ها را معمولي نماييد. به عنوان مثال به مكان working از work استعمال نمائيد.در حالتي كه ساختار url وبسايت را عوض كرديد از ريدايركت ۳۰۱ به كار گيري نماييد.همت نمائيد پسوند پوشه در نشاني اكران داده نشود. به عنوان مثال php را از انتها نشاني حذف نمائيد.گوگل براي باصرفه‌خيس شدن نشاني صفحه هاي پيشنهادهايي ارائه مي دهد كه به عنوان مثال آنان مي‌قدرت به موردها پايين اشاره نمود:
با به كارگيري از فولدر txt دسترسي گوگل را محدود نمائيد. فقط صفحاتي را در معرض ديدش بگذاريد كه مورد نياز ميباشد چشم شوند.با حذف پارامترهاي غير ضروري نشاني را تا حد قابليت كوتاه فرماييد.مدام تارنما را پايين حيث داشته باشيد و هر سيرتكامل url شكسته يا اين كه معيوب را تصحيح فرماييد.بيشتر بخوانيد :  گواهينامه SSL چه چيزي است و چه تاثيري بر seo داراست؟تاثير تغيير تحول url بر seoهنگامي كه نشاني يك برگه را تغيير‌و تحول مي‌دهيد، خزنده گوگل بعداز ورود به تارنما با تعداد متعددي خطاي ۴۰۴ روبه‌رو مي‌گردد. اين زمينه ممكن ميباشد به حذف صفحه ها ايندكس گرديده و بك لينك و پيوند‌هايي كه داشتند سبب ساز گردد. براي پيشگيري از تاثير تغيير تحول url بر seo ، بايستي از ريدايركت ۳۰۱ استعمال فرمائيد.
اين ريدايركت به خزنده‌ها مي‌فهماند كه نشاني شيت عوض شده‌است و بايستي به نشاني تازه مراجعه نمايند.
تگ‌هاي كانونيكال نيز هنگام تغيير‌و تحول url به عمل مي روند. با اين تگ‌ها به خزنده‌ها مي‌فهمانيد كه نشاني اساسي محتوا كدام ميباشد.
تحت عنوان توده‌بندي ميتوانيم بگوييم تاثير url بر بهينه سازي چندان برجسته وجود ندارد. از جمله اين طور وجود ندارد كه با داشتن url نامناسب صفحه ها تارنما‌تان ايندكس نشوند. با اين حالا، نشاني‌هاي كوتاه، پر‌نور و منظم مي توانند تاثير مثبتي روي شرايط كلي سايت‌تان داشته باشند. هيچ كس تا به درحال حاضر از نظم منطقي ضرروزيان نكرده ميباشد پس ساختار نشاني‌هاي تارنما‌تان را آراسته نگه داريد!


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۰ توسط:sayyad موضوع:

اشتباهات معمول در سئو


خطا اوليه: فريب لامپ  سبز يوآست را مي‎خوريدزماني كه در يوآست محتواي خويش را قرار مي‌دهيد با تصور اينكه، لامپ سبز گرديده يوآست به معناي  بهترين سئو كار بي نقص بودن بهينه سازي محتوا ميباشد، آن را در تارنما لود مي‎نماييد. اين افزونه به خير و خوبي نمي‌تواند وبمسترها و بهينه سازي كاران فارسي را پند نمايد و در چگالي كلمه ها كليدي، آشنايي لغت ها داراي ارتباط و  lsi ها ضعيف فعاليت مي‎نمايد.
 
غلط دوم: عدم استعمال از تگ  canonical در وبسايت هاي فروشگاهيتگ كنونيكال، در مواقعي استعمال مي‌گردد كه محتواي تكراري مانند محصول ها شبيه در تارنما خويش داريد و با به كارگيري از آن مي‎توانيد نقص‌ محتواي تكراري را كه براي گوگل غير مطلوب ميباشد، حل نمائيد.
تگ كنونيكال در url هاي غير مهم قرار ميگيرد و مي بايست اين تگ را براي مجموع صفحه هاي شبيه تارنما، تعريف و تمجيد فرمائيد و آن را بر روي ورژن مهم محتوا تهيه و تنظيم فرماييد تا گوگل شايسته ترين ورژن را از در بين محتواهاي تكراري تارنما گزينش نمايد و آن را در حاصل خويش نشان دهد.
 
خطا سوم: خريد بك لينك و پيوند هاي مخرباز خريد خيل‌عظيم بك لينك و پيوند غير وابسته دوري كنيد. چون با اين فعاليت منجر ميشويد كه از سوي گوگل جريمه هاي سنگيني گرديد و حتي اسپم در انتظارتان باشد. بدين ترتيب هر بازه زماني قصد به خريد بك پيوند داريد، بوسيله ابزارهايي مانند moz مطمئن گرديد كه بك لينك و پيوند موردنظر، مطلوب وبسايت تان باشد.


نادرست چهارم: سرعت زير وب سايتذيل بودن سرعت وبسايت، ناشي از عدم رعايت يك سري آيتم ضروري ميباشد. مواقعي كه به آنان اشاره مي كنيم سبب بهبود و ارتقاء سرعت وب سايت تان خواهند شد.
خريد هاست مالامال سرعتفشرده كردن يا اين كه Gzip وب سايتمعدود كردن وسعت تصاوير وبسايتآپ ديت كردن وب سايتحذف صفحه ها ۴۰۴حذف آيكون هاي مازاد سوشال مديا 
نادرست پنجم: بي توجهي به (local بهينه سازي) يا اين كه بهينه سازي محليالگوريتم‌هاي كبوتر و موش كور با دقت بر بر رعايت نياز مخاطبين، به بهينه سازي محلي بهاي فراواني مي‎دهند. بدين شكل كه نشاني و محل كسب و عمل خويش را براي يوزرها اكران دهيد و از اين طرز، اعتماد و اعتنا گوگل را به وب سايت خويش جلب فرمائيد.


خطا ششم: عدم استعمال درست از انكرتكستبراي پيوند سازي داخلي وب سايت خويش، مستلزم استعمال از انكرتكست هاي مطلوب مي‌باشيد. بدين ترتيب اعتنا فرماييد كه لغت ها كليدي كسب و عمل خويش را در دكمه هاي CTA و جمله ها يا اين كه عباراتي كه براي انكرتكست از آنها استعمال مي‎نماييد، درنظر بگيريد.
 
غلط هفتم: بي توجهي به ابزارهاي قدرتمندي مانند گوگل آناليتيكسگوگل آناليتيكس، سرچ كنسول و بقيه ابزاري كه آناليز هايي حقيقي و موءثر، از عمل شما بر روي وبسايت تان را به شما نشان ميدهند، مي توانند به خير و خوبي، نقاط ضعف و قوت وب سايت را هم بازگو نمايند. اين ابزار كاركشته و كاربردي به شما امداد مي‌نمايند كه اطلاعاتي مانند: اخلاق (Behavior) يوزرها، مسير تكان يوزرها(User Flow)، نرخ پريدن، تبديل‌ مخاطب به مشتري (Conversions) و روستا ها گزينه اثر گذار ديگر را چك كرده و از اين شيوه سبب به افزايش عملكرد تارنما خواهيد شد.


 
بهينه سازي وردپرسدهانزد اي وجود دارااست مبتني بر اين كه وردپرس به سيرتكامل‌اي بسيار فن‌اي براي با صرفه‌سازي موتورهاي كاوش مهيا شده‌است. البته در شرايطي كه وقتي كه در اكنون تكثير آخري نوشته مي‌باشيد ناگهان باصرفه‌سازي وردپرس وبسايت‌تان را متوقف فرمائيد، پتانسيل بسيار متعددي را از دست مي‌دهيد. همه ما از طرفدارن لبريز و پا قرص وردپرس هستيم البته خوب مي دانيم كه هسته وردپرس نياز به انجام كارهايي داراست كه به صورت درست در مسير صحيح seo موتورهاي كاوش قرار بگيرد.
 
درحال حاضر، يكسري لحظه اي درخصوص خطاها معمول در seo كه بوسيله يوزرها وردپرس به وجود مي‌آيد تأمل فرماييد.
استعمال نكردن از نقشه تارنما با فرمت XMLنقشه وب سايت برعكس فولدر robot.txt به موتورهاي كاوش اعلام مي‌نمايد در اينترنت‌وبسايت شما چه مطالبي در چه نشاني‌هايي وجود داراست كه سبب ساز ارتقا seo وب سايت شما ميشود. اين نقشه به موتورهاي كاوش ياري مي نمايد تا وب سايت شما‌را بهتر ببينند و از تغييراتي مثل ساخت و ساز مقاله نو يا اين كه تغييرات درمطالب قبل شما با خبر شوند. در سود به بهتر و سريع خيس ايندكس شدن مطالب تارنما شما امداد مي‌نمايد و درصد بهينه سازي سايتتان بالا خواهد رفت. نقشه وب سايت كه با پسوند XML (گويش نماد گذاري قابل توسعه و گسترش) مشخص و معلوم مي گردد اصولا يك فولدر متني ميباشد كه در آن نشاني‌هاي وب سايت شما به طور بدون نقص قرارگرفته شده‌است. در نقشه وب سايت، تاريخ ساخت‌و‌ساز هر نشاني، درصد اهميت، به روزرساني ها و . .. نيز تثبيت مي شود.


 استعمال زياد از دسته بندي و برچسب‌هاي ضعيفزياده روي در به كار گيري از تگ ها، زياده روي در استعمال از دسته بندي ها برچسب ها را در دسترس يوزرها بگذاريد/ كجا خير دسته بندي موردنياز ميباشد و خير برچسب؟
(در پست هاي بعدي تماما بدين مطالب ميپردازيم و در چنگ شما خوا‌هيم گذاشت)
گزينش نكردن نشاني استاندارد براي URL هاشما مي بايست موارد ذيل را درباره با نشاني‌هاي استاندارد رعايت فرمائيد.
استعمال از چندين واژه كليدي اساسي در URLاستعمال كمتر از ۱۱۵ كاراكتر در URLبيشتراز يك‌سري پارامتر در URL خويش به كارگيري نكنيداستعمال از خطه فاصله (-) به مكان (ـ) يا اين كه underscores در نشاني‌ها

عدم سئو تارنما براي گوگل پلاسگوگل پلاس مانند يك سيستم امتيازدهي ميباشد. با به كارگيري از آن، به تارنما شما بوسيله سايرين امتياز داده ميشود و تاثير هر چندين ناچيزي بر رنك پيج خواهد گذاشت.گفته‌ها و شنيده‌ها، گوگل پلاس را چيزي مشابه لايك فيسبوك ميدانند البته بايستي بگوييم اين تعريف‌و‌تمجيد جامعي وجود ندارد! ا
جازه دهيد با يك پرسش ادامه بدهيم. لايك فيسبوك براي چه مي‌باشد؟ براي اين‌كه هنگامي شما مطلبي را مي‌پسنديد، به آن امتياز دهيد. اما درصورتي كه بخواهيد اذن دهيد بقيه دوستان‌تان هم آن را مشاهده كنيد بايستي share فرماييد. در گوگل پلاس شما هم امتياز مي‌دهيد و هم به اشتراك ميگ‌ذاريد و همين اشتراك گذاري، اصلي ترين مزيت گوگل پلاس مي‌باشد. بها امتياز دهي گوگل پلاس را در مقابل اين مورد بايستي كنار گذاشت!
در صورتيكه فرض كنيم شما در توده دوستان گوگل پلاسي اينجانب مي‌باشيد؛ هنگامي اينجانب وب سايت يا اين كه مطلبي را پلاس وان كنم و شما مطلبي را كاوش نمائيد كه هم مسئله با آن وب سايت پلاس وان گرديده باشد؛ وب سايت ذكر شده تحت عنوان يكي‌از او‌لين مورد‌ها به شما معرفي ميگردد حتي در‌صورتي‌كه مقام مهم آن در صفحه ها بعدي باشد. يعني به همين راحتي ميشود يك وب سايت كه در صفحه ها زير گوگل مي باشد را با پلاس وان كردن براي دوستان به كاغذ اوليه آورد. كوشش فرماييد تعداد دوستان داخل رينگ گوگل پلاس خودتان را ارتقاء دهيد! به اين دليل‌كه هرچه تعداد آنها بيشتر باشد، گزينه پلاس وان گرديده شما براي اشخاص بيشتري نمايش داده ميشود. گوگل با اين عمل قابليت و امكان تقلب را به يوزرها باذكاوت خويش داده ميباشد.
توصيه مي‌گردد اين نوشته‌ي علمي را بخوانيد: seo چه ميباشد؟
به‌دنبال نكاتي را متذكر مي‌شويم كه به شما ياري خواهد كرد جلوي مشكلات معمول در بهينه سازي سايتتان گرفته گردد.
        عدم باصرفه‌سازي مطالب براي اكران در صفحه هاي حاصل موتورهاي كاوش                متون را سرازير بنويسيد
 يوزرها از تلاوت متن‌هايي كه به نيكي درج شده‌اند و دنبال كردنشان سهل و آسان ميباشد، لذت مي برند.                كارهايي كه بايستي از انجام دادن آن ها پرهيز كنيد
از تايپ كردن متن‌هاي به هم ريخته كه دربردارنده نادرست‌ هاي املايي و نحوي بسيار باشد خودداري كنيد.قرار دادن متن در باطن تصاوير نيز سفارش نمي‌شود. (يوزرها ممكن ميباشد بخواهند متن را اسكن نمايند.افزون بر آن، موتورهاي كاوش نمي‌توانند متن درون تصاوير را بخوانند.)قرار دادن وسعت متعددي از متن دربارۀ موضوعات متعدد در يك ورقه سواي به كارگيري از گزاره،‌ عنوان و تقسيم بندي ظاهري نيز جزو شغل هاي ممنوعه ميباشد.ساخت‌و‌ساز تغييرات بي آلايش در مطالب جان دار در وبسايت (يا اين كه حتي نسخه برداري كردن مطالب از وب سايت هاي ديگر) كه ارزشي براي يوزرها ندارند.داشتن محتواي تكراري يا اين كه به طور تقريبً تكراري در تارنما سبب ساز مي شود يوزرها شمارا تحت عنوان منبع موثقي نشناسند.  مطالب را به توجه دسته بندي فرمائيد نظم دهي مطالب وب سايت مدام امري مناسب محسوب مي‌شود و يوزرها نيز به نيكي ميتوانند بفهمند كه يك مورد در كدام قسمت آغاز گرديده و در كجا آخر مي يابد. تقسيم مطالب به بخش هاي منطقي به يوزرها امداد مي‌نمايد تا مطالب گزينه نيازشان را سريعتر در وبسايت بيابند.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۳:۵۵ توسط:sayyad موضوع:

۶ مورد از قوانين سئو براي راه اندازي و بهبود كسب و كار آنلاين شما


ساخت‌و‌ساز يك وبسايت آنلاين براي فروش توليد ها سئو در مشهد  و ارائه سرويس ها خويش به مشتريان، يك كدام از پهناور‌ترين گام‌هايي ميباشد كه براي برد و ارتقاء درآمد خويش ميتوانيد برداريد. البته فعال سازي مغازه آنلاين به تنهايي ملاك وجود ندارد و شما هنگامي در فعاليت خويش چيره ميشويد كه توانسته باشيد در برگه اوليه حاصل كاوش گوگل جايگاهي را براي خويش به دست آورده باشيد. چهت نيل به‌اين رده خير صرفا موردنياز ميباشد با مقررات seo آشنا باشيد، بلكه مي بايست آن‌ها‌را در تارنما خويش رعايت فرماييد.
ما درين نوشته‌ي علمي كل آنچه را كه براي برد در بيزينس آنلاين خويش نياز داريد، به شما مياموزيم 
در صدر شمارا با كسب و شغل هاي آنلاين و طرق درآمدزايي با سرمايه بسيار معدود آشنا خوا‌هيم كرد تا بتوانيد براي توليد دكان اينترنتي خويش هرچه سريع خيس مبادرت فرماييد.  بعد از آن ۶ آيتم از ضوابط بهينه سازي را كه براي راه‌اندازي و بهبود كسب و فعاليت اينترنتي شما مايحتاج ميباشد، ذكر مي‌كنيم.
معرفي برخي از كسب و شغل هاي اينترنتي كه با سرمايه معدود مي‌توانيد فعال‌ساز‌ي نماييد 


 
به طور تقريب هر كسب و كاري را مي شود به شكل آنلاين نيز انجام بخشيد. در‌اين نوشته‌علمي بعضي از كسب و عمل هاي آنلاين را كه نياز به سرمايه نخستين خاصي ندارند، معرفي مي‌كنيم.
دقت داشته باشيد تنها ساخت وب سايت و فعال سازي يك كسب و فعاليت اينترنتي چندان اهميت ندارد بلكه معيار عملكرد و تخصص شما نيز اصلي ميباشد. از جمله بعضي اشخاص فقط با به كار گيري از اينستاگرام ماهيانه بيشتراز ۶۰ ميليون درآمد دارا‌هستند. عملا هزينه فعال سازي اينستاگرام صفر ميباشد. اما  ساير‌ي روايت به توان آنان براي جذب فالور و ساخت‌و‌ساز محتواي هيجان‌انگيز بستگي دارااست.
اما براي فعال سازي يك سايت هم نياز به سرمايه كلاني نداريد. بها طراحي وب به پارامترهاي متفاوتي ازجمله كيفيت كدنويسي، پباده سازي گرافيكي، امنيت، seo تارنما و … بستگي داراست كه موسسه ها متعددي براي مثال آرنيكاوب اين سرويس ها را با قيمت ارزان ارائه مي‌دهند.
مزيت به كارگيري از گروه طراحي وب اين ميباشد كه علاوه بر ساخت وب سايت، با در حيث به چنگ آوردن قانون ها بهينه سازي، وب سايت شمارا با بها هايي مطلوب خيس از رقيبان پباده سازي مي نمايند.
با اين هزينه‌هاي نخستين شما يك وب سايت مهيا به فعاليت جلوي روي خودتان داريد. درحال حاضر كافيست استارت به عمل نمائيد و تخصص‌هاي مورد نياز را براي مدير محتوا و يا اين كه رئيس يك دكان اينترنتي خاطر بگيريد. عصر‌هاي مجاني و يا اين كه بسيار معدود‌هزينه در وب وجود دارا‌هستند كه صفر تا صد وردپرس و پلاگين‌هاي پباده سازي و … را به شما خاطر ميدهند. اين استارت فعال سازي كسب و عمل اينترنتي شما ميباشد.
اما درصورتي كه در حال حاضر كسب و كاري نداريد كه بخواهيد براي آن تارنما پباده سازي فرمائيد، شما به يك ايده هم نياز داريد. به دنبال با يك‌سري ايده و سبك براي فعال سازي كسب و فعاليت اينترنتي آشنا خواهيد شد.
 
ايده هايي براي فعال سازي كسب و عمل اينترنتي 
۱٫ وب لاگ نويسيسرمايه مايحتاج: حدودا صفر
تخصص: ساخت‌و‌ساز محتوا و جذب ترافيك
طريق كسب درامد: همياري با تاكسي‌هاي تبليغاتي براي درج تبليغات در وب سايت
۲٫ كورس يا اين كه يادگرفتن‌هاي آنلاينسرمايه ما يحتاج: حدودا صفر
تخصص: كسب علم در يك مورد تخصصي
نحوه كسب درآمد: فروش عصر آموزشي از روش وب سايت فردي
۳٫ توليد مغازه اينترنتيسرمايه مورد نياز: در شكل تنظيم متاع زياد و در شكل همياري با تامين‌كننده‌ها معدود
تخصص: كسب علم رئيس يك دكان اينترنتي
طريق كسب درآمد: فروش اينترنتي مال
۴٫ صدها و هزاران ايده‌ي خلاقانه ديگرنمي‌اقتدار كل ايده‌هاي جانور در عالم را اينجا خاطرنشان كرد. كسب و كارهايي مي‌باشند كه فقط حكم واسطه في مابين كسب و امور، توليدكنندگان محتوا، گرافيست‌ها، اپليكيشن‌نويس‌ها و … را دارا هستند و فقط از اين روش درآمد بالايي دارا هستند. ميليون‌ها وب سايت وجود دارا‌هستند كه با ايده‌هاي جالب و خاص‌شان درآمد دارا‌هستند. شما هم ميتوانيد جزو آن ها باشيد.
 


 
نكات اساسي براي با صرفه كردن وبسايت طبق اصول بهينه سازيدر نصيب گذشته با طرز راه‌اندازي كسب و فعاليت آنلاين آشنا شديم. در حال حاضر وقت آن ميباشد كه فراگيري قانون ها seo وبسايت را استارت كرده و طريق با صرفه‌سازي اينترنت‌وبسايت با به كارگيري از مقررات seo را براي شما شرح دهيم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۵۴ توسط:sayyad موضوع: