بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

با توجه با الگوريتم رنك برين، وب مسترها بايد چه مواردي را بهينه سازي نمايند؟

از حيث تشخيص مفهومي عبارت كاوش گرديده  سئو در مشهد  در گوگل، اين الگوريتم شباهت متعددي به الگوريتم مرغ مگس خوار داشته البته غرض آخرين الگوريتم RankBrain، جلب رضايت يوزرها ميباشد و زيرا ملاك مهم سنجش آن اخلاق و رفتار استفاده كننده است، وظيفه اش اين ميباشد كه بعداز اخذ تجربه اي كه از سمت استفاده كننده و خلق وي به دست مي‌آورد، به يادگيري خويش افزوده و خويش را آپ تو ديت كرده و به اصطلاح يادگيري و هوش خودش را فراتر پيروزشود تا بتواند نتيجه ها ظريف تري را با دقت به شرايط يوزرها، سوابق جستجوي آن ها و فهم و شعور آن چيزي كه به دنبالش ميباشند، به اكران بگذارد، پس ديگر به راحتي قبل نمي اقتدار گوگل را به دور زد!

" پس سود مي‌گيريم كه‌اين الگوريتم با تعبير و تفسير كليدواژه هاي يك استفاده كننده و كارايي بر فهم و شعور مضمون‌ نياز وي در كنار تجربه قبل خويش و ديگر يوزرها اين موتور كاوش و بقيه پارامترهاي seo كه مهندسان گوگل شمار آن را حدود 200 برهان شمرده اند، وبسايت ها را مرتبه بندي مي كند. يعني ديگر صرفا نمي قدرت اعتبار دامنه، بك پيوند هاي كيفيت عالي، چگالي لغات كليدي يا اين كه نو بودن محتواي وبسايت را مد حيث داشت بلكه مهم‌ترين ادله در‌اين الگوريتم تجربه كاربري (UX) ميباشد. "

و خبر خرسند كننده ديگر اينكه؛ در پيشين رقابت با يك تارنما كه عمر زياد، بك لينك و پيوند هاي بسيار حاذق يا اين كه محتواي نسبتا خير و خوبي داشت بسيار طاقت فرسا بود، اما با اين ماشين هوش تصنعي گوگل، در شرايطي‌كه كه بتوانيم نرخ كليك CTR بهتر، محتواي كاملتر، بهتر و كاربردي تري براي يوزرها خويش مهيا كنيم، اين الگوريتم ياري بسيار بزرگي براي رقابت يك تارنما كه حتي جديد فعال‌ساز‌ي گرديده، بوده و در صورتي‌كه خوب فعاليت فرمائيد و از برگشت يك استفاده كننده براي جستجوي دوباره به عبارتي كليدواژه يا اين كه محتواي شبيه جستجوي پيشين خويش دوري نمائيد؛ شما موفق نزاع در شيت حاصل كاوش خواهيد ماند.

راهنماي عملي به كار گيري باصرفه از الگوريتم گوگل رنك برين


با دقت با الگوريتم رنك برين، اينترنت مسترها بايستي چه مواقعي را سئو كنند؟
استفاده كردن تكنيك ها و استراتژي seo كلاه سپيد
به كارگيري از عبارات كليدي زمانبر خيس و سوالي براي رساندن معنا محتوا به موتور جستجوي گوگل تا نتايجي به طور اسنيپت داشته باشيم.
استراتژي ساخت و ساز محتواي باكيفيت، كاربردي و بدون نقص (بيش تر از 1500 واژه و كلمه) همپا با به كار گيري تگ هاي H1 تا H6 و در فيض
ارتقا نرخ كليك (CTR) استفاده كننده در شيت نتيجه ها كاوش
كاهش بانس ريت (نرخ پريدن) با آپ تو ديت رساني مطالب كهن، توصيه هوشمندانه به مطالعه شايسته ترين مطالب تارنما و ...
بالا بردن معدل مجال حضور استفاده كننده در وب سايت و بهبود تعامل استفاده كننده
كامنت ماركتينگ و تشويق استفاده كننده به درج حيث
و در يك حرف؛ بدانيم استفاده كننده وب سايت ما در‌پي چه چيزي مي‌گردد تا آنرا در چنگ وي در اختيار بگذاريم!


سئوكار چه مواقعي را نبايد اعمال دهد؟
غربت كشف كردن از استعمال صرف از تايتل و عنا وين جالب با عدم تناسب با محتواي كاغذ براي ارتقا بازديد وب سايت
عدم مبادرت به بدور زدن گوگل و به كارگيري از تكنيك هاي seo سياه يا اين كه حتي بهينه سازي خاكستري
به كار گيري صرف از تحقيق عبارات كليدي پر بازديد فارغ از برطرف كردن احتياجات و ارشاد يوزرها وب سايت


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۴:۳۸ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :