بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

الگوريتم فرد


الگوريتم فرد گوگل يكي از جديد ترين و معروف ترين الگوريتم هاي  سئو در مشهد اين موتور جستجو مي باشد. بسياري معتقدند كه اگر چه الگوريتم مذكور الگوريتمي غير رسمي مي باشد، اما توانسته است سايت هاي زيادي را تحت تاثير خود قرار داده و موجب تغيير رتبه آن ها در رتبه بندي گوگل شود.
گوگل با انتشار الگوريتم هاي مختلف سعي دارد كه در مسير كامل شدن گام بردارد. الگوريتم پنگوئن يكي از مهم ترين الگوريتم هاي گوگل است كه بازبيني بك لينك هاي يك وب سايت را بر عهده دارد. وظيفه الگوريتم مرغ مگس خوار درك و فهم منظور كاربر بوده و الگوريتمي تحت عنوان موبايل گدون واكنش گرايي سايت هاي مختلف را چك مي كند. گفتني است كه الگوريتم هاي نام برده تنها تعدادي از الگوريتم هاي گوگل هستند.
گذشت زمان موجب شد كه اين موتور جستجوي كاربردي جاي الگوريتمي به منظور بررسي كلي يك محتوا را خالي ببيند. بنابراين به ارائه الگوريتم فرد گوگل روي آورد. لازم به ذكر است كه اين الگوريتم موجب تنزل رتبه سايت هايي مي شود كه در محتواي منتشر كرده خود از برخي قوانين سرپيچي كرده اند.
اين مقاله از مطالب آموزشي بهينه سازي سايت مجموعه وب وان است كه اميدواريم مورد توجه شما قرار بگيرد.
داستان ايجاد الگوريتم فرد گوگل از كجا شروع شد؟!
كسب و كارهاي مختلف به منظور بهبود سئو سايت خود نيازمند توليد محتوا و مقالات مناسب و انتشار آن ها مي باشند. همان گونه كه مي دانيد موتور جستجوي گوگل محتوا محور بوده و غالب الگوريتم هايي كه منتشر مي كند، به بررسي محتواي سايت هاي مختلف پرداخته و سپس با توجه به نتيجه كسب شده رتبه سايت مورد نظر را در رتبه بندي تغيير داده و آن را به جايگاه اصلي خود مي رسانند.
محتوايي كه لينك ها را به درستي مورد استفاده قرار داده و قابليت نمايش در گوشي هاي هوشمند را دارا مي باشد، به راحتي قادر به عبور از فيلتر الگوريتم پنگوئن و موبايل گدون مي باشد. اما برخي از محتواها شامل تبليغاتي متعدد و آزار دهنده بوده و يا مفهوم چندان مشخص و مرتبطي ندارند. داستان ايجاد الگوريتم فرد گوگل از همين جا شروع شد. گوگل به الگوريتمي نياز داشت كه بتواند كيفيت كلي يك محتواي انتشار يافته را بسنجد و بدين ترتيب سايت هاي گوناگون را از جوانب مختلف بازبيني كند. بنابراين در تاريخ 7 مارس سال 2017 ميلادي الگوريتمي غير رسمي از جانب گوگل ارائه شده و رتبه بندي بسياري از سايت هاي موجود را تحت تاثير قرار داد. اين الگوريتم را الگوريتم فرد گوگل ناميدند.الگوريتم فرد گوگل، يك الگوريتم نيست!
شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه الگوريتم فرد گوگل در حقيقت يك الگوريتم نيست. بلكه آپديتي افزوده شده به هسته موتور جستجوي گوگل مي باشد كه وظيفه بررسي كلي محتواها و مقالات را بر عهده دارد.

هدف الگوريتم فرد گوگل چيست؟
روشن است كه امروزه وب سايت هاي مختلف به منظور بهبود رتبه خود در رتبه بندي موتور جستجوي گوگل تلاش هاي زيادي در زمينه سئو انجام مي دهند. گفتني است كه هر وب سايت روش خاصي را بدين منظور مورد استفاده قرار مي دهد. حتي برخي از وب سايت ها بر آن شده اند كه اين موتور جستجوگر را دور زده و رتبه اي درخشان براي خود دست و پا كنند. اين نوع سئو را تحت عنوان سئو كلاه سياه نامگذاري مي كنند. البته تمامي سايت ها از اين روش استفاده نكرده و تنها تعداد محدودي از آن ها قصد كلاهبرداري دارند كه به لطف الگوريتم فرد گوگل هيچ گاه به نتيجه نخواهند رسيد!
يكي از اصلي ترين اهداف الگوريتم فرد گوگل مقابله با سئو كلاه سياه و جريمه آن ها مي باشد. لازم به ذكر است كه تنها وظيفه الگوريتم فرد گوگل بررسي سئو كلاه سياه نبوده و اين الگوريتم كارهاي ارزشمند ديگري نيز انجام مي دهد.مقابله با لينك هاي تبليغاتي
يكي از مهم ترين راه هاي كسب درآمد براي وب سايت هاي مختلف استفاده از تبليغات مي باشد. اين دسته از تبليغات به منظور اثرگذاري بيشتر در متن محتوا قرار داده شده و زمينه اي را فراهم مي سازند كه كاربر در حين مطالعه مقاله موارد تبليغاتي را نيز خواه يا ناخواه مطالعه كند. اما گاهي كار به جايي مي رسد كه حجم زياد تبليغات موجود موجب آزار و سرگرداني مخاطب مي شود. اين جا است كه گوگل دست به كار شده و با استفاده از الگوريتم فرد اين مشكل را حل مي كند.برخورد با محتواهاي بي هدف


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۲۶ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :