بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

طريق هاي پيشگيري و تقابل با لينك و پيوند سازي مخرب

سئو در مشهد 

طريق هاي پيشگيري و تقابل با لينك و پيوند سازي مخرب
فكر كنيد كه اعتبار تارنما شما يك فنجان چاي ميباشد و پيوند هاي فرنگي، شكرِ حل گرديده در آن! اكنون يك وب سايت حريف با استعمال از پيوند سازي هاي مخرب همت مي نمايد تا ترازو شكر مو جود در آن را ارتقاء دهد و اين فعاليت موجب شيريني بيشتراز اندازه چاي شما خواهد شد. شيريني بيشتراز حد موجب ميگردد كه الگوريتم پنگوئن نسبت به وبسايت شما مشكوك گرديده و يا اين كه حتي آن را جريمه نمايد.

زمانيكه چاي شما بيش تر از حد شيرين مي‌گردد چه كاري انجام ميدهيد؟ تعدادي رويكرد پيش روي شماست:

1- چاي را به استكان بزرگتري منتقل فرماييد و يه خرده آب به آن طولاني تر نمائيد

درين شيوه كارايي مي‌كنيم تا با پيوند سازي هاي گران بها اعتبار دامنه را ارتقا دهيم و تاثير پيوند هاي مخرب را معدود كنيم. فيض اين استراتژي آن ميباشد كه در غايت اعتبار وب سايت شما بيشتراز پيشين خواهد بود و عملا از اين حمله به نفع خويش استعمال نموده ايد.

براي بازبيني پراكندگي پيوند هاي وب سايت و ترازو اسپم اسكور هرمورد مي توانيد از ابزار Link Explorer در تارنما Moz به كار گيري فرمائيد. اين ابزار به شما امداد مي كند ارزيابي دقيقي از لينك و پيوند هاي وارداتي به تارنما خويش، صفحه هاي انگيزه، عبارت هاي لينك و پيوند گرديده و اسپم اسكور هر مورد از دامنه ها داشته باشيد. تصوير ذيل مثال اي از اكران پراكندگي اسپم اسكور بك لينك و پيوند ها ميباشد.


اما ارتقا اعتبار وب سايت و اخذ لينك و پيوند هاي گران بها فعاليت معمولي اي وجود ندارد و چنانچه به صحت انجام نشود ممكن ميباشد موجب شيرين شدن بيش تر چاي شما شود. استراتژي هاي مطلوب براي اين عمل در كارخانه يادگرفتن لينك و پيوند سازي فرنگي به طور بدون نقص بازبيني و يادگرفتن داده ميگردند.

2- مقداري از راز استكان خالي فرماييد و دوباره روي آن چاي بريزيد

درين نحوه هم زمان كه واحد سنجش اعتبار وبسايت را ارتقاء مي دهيم بخشي از لينك و پيوند هاي مخرب توليد گرديده را نيز از آن حذف مي‌كنيم. براي معرفي پيوند هاي مخرب به گوگل ابزاري با تيتر Disavow Tool بوسيله سرچ كنسول معرفي شده‌است.


با استعمال از اين ابزار شما مي توانيد صفحه ها و دامنه هايي كه به شما لينك و پيوند داده اند البته اعتبار زير و اسپم اسكور بالايي دارا‌هستند را به گوگل معرفي نمائيد تا تاثيري بر سكو بندي و اعتبار وبسايت شما نداشته باشند. براي اثرگذاري بهتر اين طريق سفارش مي كنيم كه هم زمان كار لينك و پيوند سازي كلاه سپيد خويش را نيز ادامه داده و بك پيوند هاي داراي اعتبار و ارزشمندي به وب سايت خويش طولاني تر فرمائيد.

شناسايي پيوند هاي مخرب و طرز به كار گيري از ابزار Disavow Tool در سوله فراگيري گوگل سرچ كنسول به طور بدون نقص بازنگري مي شود.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۰۸ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :