بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

ابزارهاي seo زيادند و روزبه‌روز نيز به تعداد آن ها بيش تر ميگردد

Screaming-Frog بهينه سازي Spider

 سئو در مشهد

هزينه: ورژن‌ي لايت بدون پول (با محدوديت) و ورژن‌ي مبلغي 160 دلار در سال

انگيزه: نظارت سايت

Screaming Frog بهينه سازي Spider يك دوست خوب براي وب سايت‌هاست. اين ابزار بي آلايش و در عين اكنون كاربردي بهينه سازي سايت را كلاً وارسي مي‌نمايد و اشتباهات seo را تماما گزارش مي دهد. از مهم ترين خصوصيت‌هاي اين ابزار سرعت بالاي آن ميباشد، علي‌الخصوص براي تارنما‌هاي بزرگتر با تعداد صفحه هاي طولاني تر. چرا‌كه با ابزارهاي ديگر ممكن ميباشد اين گزارشات ساعتها ارتفاع بكشد.

 

ورژن‌ي جاوا آن بسيار سريع و كاربردي ميباشد و به كارگيري از آن بسيار شل است. مي‌اقتدار داده‌ها را با خروجي اكسل نيز منتشر كرد تا آناليز آن نيز سريع‌خيس فيس بگيرد. همينطور مي توانيد از خروجي .csv آن در ابزارهايي نظير Moz و يا اين كه RavenSEO نيز استعمال فرماييد.

 

 

Found سئو Audit Tool

هزينه: مجاني

انگيزه: چك وبسايت

سئو Audit Tool از آن گونه از ابزارهاي seo مي باشد كه براي رفع و وارسي اشتباهات بهينه سازي تارنما به عمل برده ميشود. فعاليت كردن با آن شل است و كافيست پيوند وب سايت خويش را وارد فرماييد و چشم به راه بمانيد تا اشتباهات seo وب سايت شما اعلام شود.

 

سئو Audit Tool در سه بخش اصلي كاربرد دارااست:

 

اشتباهات فني: گزارش‌هايي از نقشه وب سايت، فولدر ربات و ايرادات دامنه را در مشت يوزرها قرار مي دهد.

 

ايرادات محتوا: وب سايت را از حيث المان‌هاي كليدواژه و توضيحات متا بازنگري مينمايد.

 

بررسي پيوند‌هاي خروجي: براي بررسي كميت و كيفيت پيوند‌هاي فرنگي به عمل برده مي گردد.

 

شبيه Woorank اين ابزار نيز گزارشات را به طور PDF در دست شما قرار ميدهد.

 

پباده سازي استراتژي ديجيتال ماركتينگ

چه‌گونه از كليه گنجايش‌هاي تبليغات در فضاي ديجيتال به كار گيري كنيم؟

براي مشورت كردن مجاني، همين حال حاضر با ما تماس حاصل نماييد.

 

شماره تماس: 66381314

Remove em

هزينه: 249 دلار به ازاي هر دامنه يا اين كه 99 دلار در ماه

انگيزه: پيوند‌سازي

لينك و پيوند‌سازي ساختگي و غيرطبيعي قادر است به آساني سكو‌ي جستجوي شمارا زير تاثير قرار دهد. اين لينك و پيوند‌ها به راحتي با ابزار Remove’em تطهير مي گردند.

 

اين ابزار كاربردي تمام بك‌لينك و پيوند‌هاي تارنما شما‌را نظارت مينمايد و ليستي از تمام مخاطبين شما و تمام دامنه‌هايي كه به سايت شما ارجاع داده‌ گرديده‌اند را در دست شما قرار مي دهد. مي توانيد از ليست موردنظر خويش خروجي بگيريد و با به كار گيري از ابزار Disavow گوگل آنها‌را رد فرمائيد و يا اين كه منزه‌سازي نماييد.

 

 

Varvy بهينه سازي Overview Tool

هزينه: مجاني

انگيزه: بررسي وب سايت

آخري مورد‌ي معرفي ابزارهاي بهينه سازي به Varvy بهينه سازي Overview Tool اختصاص مييابد. اين ابزار داده ها كاملي از ترازو اقتدار دامنه، پيوند‌ها، seo تصاوير و كانال‌هاي اجتماعي و بقيه نكات seo فني در مشت يوزرها قرار ميدهد.

 

گزارش جامع اين ابزار در كمتر از يك دقيقه انجام و فراهم ميشود و تارنما را از تمام جنبه‌هاي مهم و ضروري تحت ذره‌در بين مي برد. رنگ‌هاي سبز و زردرنگ و قرمز‌رنگ به ترتيب نشان‌دهنده‌ي با كيفيت، مستلزم بهبود و خطاهاي مو جود در وبسايت ميباشند و نحوه‌هاي نسبتا كوتاهي براي رفع ارورها نيز در ذيل آن نقل شده ميباشد.

 

عده‌بندي

ابزارهاي seo زيادند و روزبه‌روز نيز به تعداد آن ها بيش تر ميگردد. در صورتي‌كه مالك يك تارنما مي باشيد و يا اين كه در حيطهي seo عمل داريد بايستي متناسب با نياز خويش ابزارهاي ما يحتاج را استخراج فرمائيد و از آنها به كار گيري فرمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۴۵ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :