بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

پانداها از چه محتوايي خوششان نمي‌آيد؟

سئو در مشهد 
1- محتواي خلاصه گرديده و ناقصپانداها عشق و علاقه‌اي به قرائت متن‌هاي دو سه پاراگراف‌اي ندارند. آنان خوب مي دانند كه يك متن كوتاه مجال كافي را براي جواب دادن به نيازهاي مخاطب ندارد، به همين ادله، ديده‌شان را روي متن‌هاي ناقص و خلاصه‌گرديده مي‌بندند.2- تكرار سخن‌هاي گذشته با اسكن‌ كردن محتواپانداها مثل كسي كه ديگري دوست ندارند يك متن را براي توشه چندم بخوانند، بدين ترتيب حتي در‌صورتي‌كه بيست درصد مقاله شما تكراري باشد، آنان ديگر رغبتي به قرائت نخواهند داشت. پس در شرايطي كه از وب سايت‌هاي ديگر براي ساخت محتوا به كارگيري ميكنيد حواستان باشد كه يك پاندا تا قبل از اينً همگي‌ي آنان را خوانده و درحال حاضر در صورتي‌كه قرار وجود ندارد سخن جديدي بزنيد، دست كم مي توانيد از زاويه‌ي جديد‌اي به آن مسئله نگاه نماييد و با گزاره‌بندي‌هاي يگانه خودتان به سراغش برويد تا متنتان هم‌چنان جالب و خواندني باشد.
3- توده‌آوري و گل چين كردن محتوادر شرايطي كه اهل عده‌آوري مقاله از اينترنت‌وب سايت‌هاي متفاوت ميباشيد و از هر مقاله يك بخش برمي‌داريد و دست چين ميكنيد، مي بايست بدانيد پانداها هر يك از آن مطالب را به صورت بي نقص خوانده‌اند و درحال حاضر به يك گل چين راضي نمي شوند. پس اين شيوه هم سياست نيكي براي ساخت محتوا وجود ندارد.
4- پيروز بودن اطلاع رساني يك برگه بر محتواي ساخت گرديدهدر‌صورتي‌كه موقع قرائت كتاب هر چندين ثانيه، يك نفر با تبليغي جديد از لا‌به‌لا به لاي صفحه ها كتاب خارج بپرد، چه فعاليت ميكنيد؟ در صورتي تا ميخواهيد تمركز فرماييد پيام‌هاي تبليغاتي جلوي چشمتان ظواهر شوند چه؟! كليه‌ي‌ ما اين گونه وقت‌ها كلافه مي‌شويم و احتمالاً كتاب را به دورترين نقطه‌ي ممكن پرت ميكنيم! به اين ترتيب در‌صورتي‌كه توي سايتتان منش به خط مش محصول ها گوناگون را تبليغ كرده‌ايد و بنرها و پيام‌هاي تبليغاتي از رمز و كول سايتتان بالا مي روند، بدانيد كه الگوريتم پاندا با عصبانيت به دور تارنما شما يك خط قرمز رنگ پر رنگ ميكشد. پس ميانه روي را رعايت فرمائيد.
5- ناهماهنگي محتوا با گوگلدر شرايطي‌كه توي سرچ گوگل وعده‌ي چيزي را بدهيد و مخاطب‌ها با هزار ذوق وسليقه و شوق واشتياق روي لينك و پيوند شما كليك نمايند و بعد از آن با يك ورقه خالي مواجه شوند مثل اين ميباشد كه كلي مهمان دعوت فرماييد و آن‌گاه خودتان بگذاريد برويد. اين نوع وقت‌ها انتظار نداشته باشيد كسي به وعده‌هايتان اعتنا نمايد. شما دارنده محتواي ناسازگار ميباشيد و پانداها خيلي زود پيدايتان مي نمايند و گرفتار مي شويد.
به چه شكل دل پاندا را به دست بياوريم؟!موردها بالا از مهم ترين موضوعاتي‌ست كه مي تواند پاندا را از تارنما شما نااميد نمايد ولي هنوز راه و روش براي خريدن دل پاندا مي باشد. تنها كافي‌ست خصوصي به مطالب كهن اينترنت‌وب سايت بزنيد، مطالب تكراري را حذف نماييد، آن گاه برويد سراغ ارزيابي كردن هماهنگي ميان مطالب و تيتر‌ها و خلاصه اين كه از طرز‌هاي خطا ايجاد محتوا دست برداريد و بدانيد ساخت محتواي كيفيت عالي و موءثر يك فعاليت دوره‌بر ميباشد كه در طولاني‌ بازه زماني، شمارا به فيض دل‌خواه مي رساند.
طولاني تر بخوانيد : الگوريتم پاندا چه مي‌باشد؟ راهنماي رفع پنالتي گوگل پاندا
الگوريتم پاندا
2- الگوريتم پنگوئن/ خصوصيت‌هاي شخصيتي : اهل لينك و پيوند صميمي/متنفر از تكرار كلمه ها/باطن‌گراوقتي لينك و پيوند هاي اسپم همه وب را گرفته بود و جعل در اعتبار پيوند ها يوزرها را به شدن آزار مي بخشيد. الگوريتم پنگوئن وظيفه شناسايي پيوند هاي اسپم و وبسايت هايي را كه براي بهبود رنكينگ خويش بك‌پيوند خريداري مي نمايند به عهده دارااست. لينك و پيوند هاي اسپم منجر مي شدند يوزرها با سرچ كردن به مقصد حقيقي وواقعي خويش نرسند. به عنوان مثال با سرچ تيتر متبوع وارد جايي مي شدند كه ابدا ارتباطي نداشت و از انگيزه بدور مي شدند. همانگونه كه مي دانيم گوگل براي سايتي كه تعداد پيوند محل ورود به آن از وب سايت‌هاي ديگر اضافه باشد امتياز بالاتري قائل گرديده و آن را در جايگاه‌هاي فراتر كاوش قرار مي دهد. اين كار سبب ساز گرديده بود تا اشخاصي فرصت طلب به طور فله‌اي مبادرت به قرار دادن لينك و پيوند اينترنت‌وبسايت هاي ديگر كرده و بابت آن پول اخذ نمايند.
در‌صورتي‌كه لينك پنگوئن‌ها در صف‌هاي طولاني شمارا به خاطر پيوندها و لينك و پيوند‌ها در دنياي اينترنت‌وبسايت‌ها مي‌اندازد خوب ميباشد بدانيد پنگوئن‌ها از هر گونه لينك يا اين كه لينكي خوششان نمي‌آيد. آنها به‌دنبال پيوند‌هاي طبيعي و معتبرند و اينترنت‌وبسايت‌هايي با لينك و پيوند‌هاي اسپم و غير داراي ارتباط را جريمه ميكنند.
پيكار‌ي پنگوئن با لينك و پيوند‌سازي اسپم يا اين كه (link schemes)فرض فرمائيد شما يك نامزد انتخاباتي مي باشيد كه براي چيره شدن در همه پرسي راي‌هاي متعددي را خريداري كرده‌‌ايد. درين مرحله شما راي‌هاي متعددي به دست آورده‌ايد ولي با شمارش آراء مشخص و معلوم مي‌گردد كه‌اين اشخاص به هيچ عنوان حق راي نداشته‌اند، براين اساس شما به يك‌باره از جايگاه‌ي يك و دو به سكو‌هاي بسيار زير مثل دويست يا اين كه سيصد سقوط ميكنيد.اين راي‌هاي نامعتبر خريداري گرديده به عبارتي لينك و پيوند‌هاي غيرطبيعي و اسپم ميباشد كه از وب سايت‌هاي نامعتبر و سواي ربط خريداري كرده‌ايد و آن هر كه راي‌هاي شمارا بازنگري مي‌نمايد و مي‌شمارد، الگوريتم پنگوئن گوگل ميباشد.پنگوئن، اينترنت‌وبسايت شمارا بابت پيوند‌هاي اسپم و بالا داخل شدن جعلي در سكو‌ي حاصل گوگل جريمه مي نمايد و به تحت‌ترين مقام در برگه‌ي نتيجه ها جست و جويبار گوگل مي‌كشاند.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۱:۵۰ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :