بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

معرفي بهترين ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ در سال 2019

سئو در مشهد در نوشته‌علمي پيشين درخصوص شايسته ترين ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ درسال 2019 كلام كرديم درين مقاله همت كرده ايم به بيان ادامه اين ابزار ها بپردازيم با ما همدم باشيد:


HubSpot

HubSpot ابزاري ميباشد كه كه پيش از اينً با تيتر Sidekick شناخته مي‌شد. اين ابزار به شما اين قابليت و امكان را ميدهد تا ملاحظه كنيد چه كسي به شما پست الكرونيكي ميزند. مخاطب دارنده چه سوابق اي ميباشد و حتي به امداد آن مي‌توانيد ايميلي را مهيا نماييد و با امداد اين ابطاز آن را به طور خود كار يكسري روز ديگر براي مخاطب خويش بفرستيد.




13.canva


Canva به شما امداد مي‌نمايد تا با به كارگيري از فناوري كشيدن و آزاد كردن، عكس هاي زيبايي بسازيد و آنگاه يك كدام از الگوهاي بي شمار آن را انتحاب كرده و عكس خويش را با آن ادغام فرماييد. همينطور با به كار گيري از canva مي‌توانيد براي كسب و عمل خويش لوگوي مخصوص پباده سازي نماييد و مدام رنگ ها ، فونت ها و نشانه هاي يگانه خويش را در دسترس داشته باشيد.
انيماتوAnimoto ابزاري بسيار كاربردي ميباشد كه به شما اين قابليت را ميدهد تا بوسيله آن ويدئو يا اين كه فيلم كوتاه بسازيد و در قضيه ويديو ماركتينگ قدم موثري برداريد. با ياري ابزار انيماتو همينطور مي‌توانيد متن سفارشي و جلوه هاي بصري ويژه ساخت فرمائيد. كافيست به آساني يك سر مشق گزينش فرماييد و آنگاه رسانه خويش را بيشتر نماييد و آنگاه آن را نشر دهيد تا ويديوي شما در در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك نهاده شود.
Freepik

Freepik اين ابزار به شما اين قابليت را مي‌دهد تا به بيش تر از يك ميليون نمودار ، عكس ، آرم و ... با هزينه اشتراك ماهيانه دسترسي داشته باشيد. اين ابزار تحت عنوان يك كدام از شناخته گرديده ترين منابع عكس بين ديجيتال ماركتر ها شناخته شده‌است.
ابزار هاي صفحه ارايي فرود
LeadPages

LeadPages به شما قابليت و امكان ميدهد تا تخت‌گاز صفحه ها فرود وبسايت خويش را پباده سازي كرده و آن را با اپليكيشن اتوماسيون پست الكرونيكي خويش تركيب فرماييد.
ClickFunnelsClickFunnels يك گام فراتر از LeadPages ميباشد و به شما قابليت و امكان مي‌دهد چندين ورقه فرود را براي تصاحب كردن نشاني آدرس اينترنتي ، فروش توليد ها ، نام نويسي اشخاص براي حوادث و مورد ها ديگر توليد فرمائيد.
18- OptimizePress


OptimizePress براي ساخت صفحاتي با ظاهري شبيه در وردپرس پباده سازي شده‌است.


ابزارهاي مدير پروژه
Basecamp

Basecamp به شما قابليت و امكان ميدهد تا تمام قسمت هاي متحرك پروژه هاي خويش را رئيس نماييد. با به كارگيري از اين ابزار ميتوانيد مورد هايي براي توليد فولدر هاي داخلي و نظم و مرتب سازي الگوريتم كسب و فعاليت خويش توليد نماييد، همينطور مي‌توانيد جلسات كاري آينده تان را در روز‌نگار اين ابزار به تثبيت يرسانيد.
20.asana
ابزار آسانا به شما ياري ميكند تا عمل خويش را سريعتر انجام دهيد. با آسوده تلاوت گزارش هاي پيشرفت براي پروژه ها ، قابليت و امكان تبديل مكالمات به امور و حتي الگوهاي پروژه ، به مجموعه شما امداد مينمايد تا تمركز خويش را بر روي كارهايي بگذاريد كه حق تقدم داراست.
Slack

Slack يك سيستم پيام رساني فوري ميباشد كه به شما قابليت مي‌دهد تخت‌گاز با گروه يا اين كه مشتريان خويش رابطه برقرار نمائيد. همينطور مكالمات محرمانه يا اين كه گپ را در "كانالهاي" مشخص و معلوم گرديده براي موضوعات مختص نگه داريد.


ابزارهاي آموزشي محتوا


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۰۹ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :