بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

يك كدام از مهمترين عواملي كه روي سئو وب سايت

سئو در مشهد  در اين نوشته‌علمي قصد داريم فراگيري جي تي متريكس را براي شما بازگو كنيم ، ولي در بالا بد نيست به يك مقدمه از اين سرويس اشاره كنيم و بدانيم كه gtmetrix چه مي‌باشد و چه كاربردي دارد و اصلا چرا بايد از جي تي متريكس استعمال كنيم.
seo در مشهد
مقدمهيكي مهم ترين عواملي كه روي بهينه سازي تارنما شما تاثير دارد سرعت بار گذاري وب سايت است ، يعني هرچه صفحات وبسايت شما زودتر بار گذاري شوند ، هم منجر رضايت كاربراني ميگردد كه از وبسايت شما ديدن مي نمايند ، و هم گوگل امتياز بيشتري را براي سايت شما در نظر مي‌گيرد.
براي اينكه بتوانيد ايرادات بار گذاري و سرعت تارنما خود را مورد باز‌نگري قرار دهيد و آن را رفع فرماييد ، سرويس هاي زيادي وجود دارا‌هستند كه يكي‌از داراي شهرت ترين و پر كاربردترين آن ها جي تي متريكس مي باشد ؛ جي تي متريكس يك سرويس آنلاين براي ارزيابي و تست تارنما مي باشد كه بوسيله دو شركت بزرگ گوگل و ياهو و به صورت بدون پول ارئه ميگردد و سرعت تارنما شما را به صورت به طور كامل دقيق اندازه گيري مي كند ، ولي سرويس هاي آنلاين ديگري هم دراين باره وجود دارند ، ولي در ايران اغلب از جي تي متريكس استعمال مي شود به طوري كه نزديك به 45% ورودي اين سرويس از كشور‌ايران هست ، سرعت وب سايت شما در حين هاي متعدد متعدد مي باشد و در شرايطي‌كه بخواهيد سرعت سايت خود را به صورت دقيق بدانيد ، بايد تعدادي بار در دوران هاي زماني مختلف اندازه گيري شود ؛ براي مثال تعداد بازديد كننده يكي‌از كارداران تاثير گذار در سرعت بار گذاري تارنما مي باشد ، همچنين به كار گيري از هاست اشتراكي هم روي سرعت بارگذاري تارنما تاثير دارد (براي اطلاعات طولاني تر نوشته ي علمي ويژگي هاي يك هاست خوب را مطالعه فرمائيد) ؛ براي اينكه بتوانيد سرعت دقيق وب سايت خود را بدانيد و آن را به حداكثر برسانيد ، سرويس جي تي متريكس نحوه كارهاي خيلي خوبي را به شما ارائه ميدهد كه در زمان زمان هم تغيير‌و تحول نخواهد كرد ؛ از مزاياي اين سرويس اين مي باشد كه بعداز باز‌نگري وب سايت ، هم مشكلات وب سايت را شناسايي مي كند و به شما ميگويد ، و هم راهكارهاي رفع خطاها را به شما ارائه مي‌دهد.
فراگيري جي تي متريكسبراي اينكه بتوانيد از جي تي متريكس به كار گيري فرماييد ، كافي مي باشد كه به سايت gtmetrix.com مراجعه‌كنيد و آدرس وب سايت خود را در آن جا وارد نمائيد و بعد روي گزينه بازنگري كليك نمائيد.
در حال حاضر كه با جي تي متريكس و اهميت فوق العاده آن در مبحث بهينه سازي وب سايت و طراحي سايت آشنا شديد به سراغ باز نگري قسمت هاي مختلف اين سرويس پر كاربرد مي‌رويم.
بخش هاي گوناگون جي تي متريكس


همان طور كه در عكس بالا مشاهده ميكنيد دو قسمت performance scores و page details در برگه وجود دارند كه در ابتدا به باز‌بيني اين دو مي‌پردازيم.
Performance scores معياري است براي سنجش سرعت وبسايت و همان گونه كه مشاهده مي‌كنيد مشتمل بر دو بخش page speed score و yslow score ميگردد.
خواسته از page speed score سرعت بارگذاري ورقه شما در گوگل است كه هرچقدر درصد بالاتري داشته باشد بهتر است ، و همين طور خواسته از yslow score سرعت بار گذاري صفحه شما در ياهو است كه آن هم هرچه درصد بالاتري داشته باشد بهتر است.
اين دو قسمت اطلاعات وب سايت شما را بر طبق الگوريتم هاي دو وب سايت ياهو و گوگل باز‌بيني مي‌نمايد ، و عواملي را كه سبب ساز كندي وبسايت و كاهش سرعت وبسايت ميگردد را شناسايي مي‌كند و منش كارهايي در سوي رفع اختلال به شما ارائه مي دهد ، كه اين كار تاثير به سزايي روي seo تارنما شما دارد.
Page details هم همانگونه كه مشاهده ميكنيد شامل سه قسمت fully loaded time ، total page size و requests مي شود.
Page load time همانگونه كه از معني آن مشخص مي باشد ، مدت زمان لود شدن تارنما را بر حسب ثانيه به شما نشان مي‌دهد كه اين آيتم هم مشخصا هرچقدر كمتر باشد بهتر است.
fully loaded time حجم اصلي كاغذ ي تارنما كه آيتم بازبيني قرار گرفته شده است را به شما نشان مي دهد.
Requests هم درخواست هاي ارسالي به سرور را به شما نشان مي دهد كه هرچقدر كمتر باشد فشار كمتري به سرور وارد ميشود و سرعت سايت شما بيشتر مي شود.
همان گونه كه مشاهده مي كنيد قسمت هاي ديگر دربرگيرنده waterfall ، video و history مي شود كه به باز‌بيني اين سه گزينه مي پردازيم.
Waterfall يك كدام از مفيد ترين ابزارهاي جي تي متريكس به حساب مي آيد و سرعت وب سايت شما را به صورت چارت نمايش مي دهد.


برچسب: سئو در مشهد ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۱۱ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :