بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

چطور لينك‌ها را خراب نكنيم؟

سئو در مشهد تا همين هم اكنون هم به بعضي از اين موردها اشاره كرده‌ايم. به صورت خلاصه، محتواي پيوند‌ها بايستي به عبارتي چيزي باشند كه در انكر تكست‌هاي آن‌ها مندرج ميباشد، و هر كاري كه شمارا از مسير به دور نمايد، به خسارت شما خواهد بود. كارهايي زيرا:
به كار گيري اسپم سيرتكامل از پيوند‌هااستعمال از انكر تكست‌هاي نامشخص (عبارت‌هايي مثل “اينجا كليك نمائيد”)استعمال بيشتراز حد از كليدواژه‌هاي گوناگون در انكر تكستاستعمال از كلمات دروغين و فريبكارانه براي ترقيب كردن يوزرها به سوي پيوند (عبارت‌هايي مثل “عكس‌هاي محرمانه همسر ***”)ويرايش كدهاي HTML و CSS و تغيير و تحول رنگ يا اين كه برداشتن خط تحت انكر تكست‌ها (تا يوزرها آن‌ها را به طور پيوند نبينند)سبب خواهند شد كه لينك و پيوند‌هاي شما تلاش لازم را نداشته و بدتر از آن، گوگل‌ هم آن‌ها‌را غير طبيعي يا اين كه حتي خطرناك تشخيص دهد. غيرطبيعي بودن لينك و پيوند ها به وسيله الگوريتم پنگوئن معقول مي گردد و در رخ تشخيص آن وبسايت شما به وسيله گوگل جريمه خواهد شد.
در آخر…صداقت داشتن مدام مهم ميباشد، و اين مورد در مشاجره بهينه سازي مهم‌خيس هم ميگردد. امروزه موتورهاي كاوش و مخصوصا گوگل خيلي هوشمندتر از آن گرديده‌اند كه گول شيوه‌‍‌هاي فريبكارانه و به اصطلاح بهينه سازي كلاه سياه را بخورند. پس در فرايند طراحي سايت و ايجاد محتوا براي آن، پيشنهاد مي كنيم مدام از طريق‌هاس استاندارد به كار گيري كرده و براي بالا كشيدن وب سايت خويش در صفحه هاي كاوش، روي كيفيت محتوا و پباده سازي كاربردي توكل داشته باشيد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۲:۴۶ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :