بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

تحليل ضريب بازگشت(Bounce Rate) سايت

با دقت به حجم اطلاعاتي كه سيستم هاي آمارگير توانا در دست مديران وب سايت ها مي گذارند، عدم باز نگري و نظارت ظريف آن ها قادر است موجب سردرگمي و غلط براي تصميم هاي آينده گردد. براي بررسي ضريب رجوع و برگشت وب سايت و تصميم گيري صحيح راجع به مطلوب يا اين كه نامناسب بودن آن مي بايست بازديدكنندگان را براساس روش ورود به وبسايت نوع بندي كرده و هر كدام را جدا چك كنيم.
۱. ارجاع دهنده هاي سئو در مشهد  
نادر بهاوبسايت هايي كه به گردآوري فله اي داده ها از وب پرداخته و سواي چك بر محتوا آن را در دست يوزرها قرار مي دهند تحت عنوان ارجاع دهنده هاي نامناسب شناخته مي گردند. اشخاصي كه از اين روش به تارنما شما وارد مي شوند خيلي سريع آن را رخنه‌ مي‌نمايند، چون عموما انتظار ورود به وبسايت جديدي را نداشته اند و يا اين كه بدنبال مقاله ديگري بوده و به وب سايت شما ارشاد گرديده اند. در بين وب سايت هاي اهل ايران لينك و پيوند پد مي‌تواند مثال قابل قبولي باشد.
۲. لينك و پيوند بدون واسطه به تارنمااين سيرتكامل لينك و پيوند ها معمولا با يك پيام مشوق هم پا ميباشند مانند “سفارش مي‌كنيم از اين وبسايت بازديد فرماييد” يا اين كه “براي حمايت از ما از وب سايت پايين ديدن فرمائيد” كساني كه از اين طرز به وبسايت شما وارد مي‌شوند به انگيزه مشخص و معلوم نيامده و انتظار متعددي از محتواي شما نخواهد داشت. اين اشخاص مقداري شوق و اشتياق دارا هستند البته نبايد انتظار ضريب برگشت قابل قبولي از آنان داشته باشيد.
۳. Bounce Rate محل ورود از موتورهاي كاوشكساني كه از روش موتور كاوش و با عبارت مشخصي به وب سايت شما وارد مي شوند بطور حتم بدنبال قضيه خاصي بوده و به مطالب شما عشق و علاقه مند گرديده اند. در حالتي كه ضريب رجوع و برگشت براي اين اشخاص در تارنما شما عدد بالايي باشد، يعني بيشتراز ۵۰٪ آن ها سواي بازديد هيچ كاغذ ديگر از تارنما شما بيرون شوند، شما با مشكلي اساسي مواجه ميباشيد و بايستي در دور و اطراف و مطالب وبسايت خويش بررسي عميقي داشته باشيد. دقت به دو نكته پايين بسيار مهم خواهد بود:
بعضي وقت ها گوگل براي كلمه ها كليدي خاصي كه به قضيه كاري شما مربوط وجود ندارد و يا اين كه براي آن طرح ريزي خاصي انجام نداده ايد مقام قابل قبولي در نتيجه ها جستجوي خويش به وبسايت شما مي‌دهد. اين كلمه ها و عبارات را به صحت شناسايي كرده و از جامعه آماري خويش بيرون نماييد.باز‌بيني ضريب رجوع و برگشت وب سايت با دقت به محل ورود گوگل مستلزم يك آمارگير توانمند و ظريف ميباشد، چيزي كه خويش گوگل در قالب خدمت گوگل آناليتيكز ارائه كرده و متاسفانه براي كشور ايران تحريم شده‌است. ولي با استعمال از پروكسي هاي تغيير‌و تحول آي پي مي‌توانيد از اين خدمت استعمال نمائيد. خدمت گوگل آناليتيكز داده ها كاملي را درباره‌ي سايتتان در چنگ شما قرار داده كه مي‌توانيد از آن براي تدوين استراتژي گزينش كلمه ها كليدي و seo خويش به كارگيري نمائيد.۴. يوزرها اثبات وب سايتاشخاصي كه آراسته به وبسايت شما رمز مي زنند و مطالب آن را دنبال مي نمايند يوزرها اثبات يا اين كه مشتريان پروپا قرص شما مي باشند. از يك طرف شما انتظار بازديد از تعداد صفحه ها متعددي را از آنان داريد، اما از طرف ديگر با دقت به مراجعه زياد ممكن ميباشد مقاله جديدي در وبسايت پيدا نكنند و فورا آن را شكاف نمايند. بطور نمونه كساني كه با مجله از ارائه مطالب تازه وبسايت مطلع مي شوند با گاز از تارنما شما بازديد مي نمايند البته احتمال آنكه به صفحه هاي ديگر تارنما نيز بروند نادر ميباشد، چون كليه مطالب را بروز مطالعه كرده اند.
نمودار ذيل يك مقايسه نسبي دربين چهار موقعيت نقل شده در ابتدا و انتظار شما از ضريب برگشت هر مورد را اكران مي دهد.
ضريب رجوع و برگشت Bounce Rate آيتم انتظار بر طبق گونه ورود يوزرهاضريب برگشت Bounce Rate گزينه انتظار مبني بر گونه ورود يوزرها
تمام عملكرد خويش را براي يافتن اشتباهات تارنما و تشويق بازديدكنندگان به مشاهده صفحه هاي بيش تر انجام دهيد؛ به كار گيري از سايدبار و ارائه پر طرفدار ترين مقاله ها و يا اين كه پرفروش ترين محصول ها قادر است مورد قابل قبولي براي اينكار باشد، همينطور توليد رابطه دربين مقاله ها و معرفي مقاله ها داراي ارتباط بخت شما‌را براي بازديد طولاني تر صفحه ها ارتقا مي دهد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۳۸ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :