بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

مزيت هاي استفاده از ابزار گوگل آناليتيكس Google Analytics

 1-مجاني بودن گوگل آناليتيكسبدون‌پول بودن اين ابزار ميباشد كه آن را به مهمترين ابزار تجزيه و بررسي ديجيتال تبديل نموده است.با به كار گيري از ابزار Google Analytics ميتوانيد ميزان دارايي قابل قبولي را در منابع مهم ديگر سپرده گذاري فرماييد.
2-گردآوري اتومات اطلاعاتGoogle Analytics داده ها و داده هايي مهمي را براي شما مهيا مينمايد تا بتوانيد تلاش سايت سئو در مشهد خويش را به طور بدون‌پول به حداكثر برسانيداين داده ها كه داده هايي از تارنما شما ميباشند بها متعددي دارا هستند.نكته حائض اهميت در به كارگيري از ابزار گوگل آناليتيكس تخصص نياز داشتن براي به كارگيري از اين ابزار گران بها ميباشد.
ديگر مزيت اين ابزار اين مسئله ميباشد كه داده هاي جان دار در Google Analytics نياز ما‌را به Google Docs يا اين كه Spreadsheets كاهش ميدهد.
تنظيمات و نصب اول اين ابزار عمل رنج وجود ندارد فقط كافيست يك قطعه كد جاوا اسكريپت كه گوگل در دست شما قرار مي دهد را در نصيب ذيل صفحه ها وبسايت خويش قرار دهيد.
پس از قراردادن اين قطعه و داخل شدن استفاده كننده به آن ورقه گوگل داده ها لازم در خصوص كردار يوزرها را به گوگل آناليتيكس شما ارسال مينمايد.
با اين فعاليت ، Google Analytics توانمند خواهد بود تا به صورت اتوماتيك اطلاعات را از سايت شما توده آوردي نمايد و بعداز نوع بندي آنها در قالب يك گزارش به شما ارائه كند.
براي فراهم نمودن اطلاعات و گزارش ها لازم وجود ندارد شما هيچ اقدامي انجام دهيد. Google Analytics تمام امور را براي شما انجام ميدهد.
و اين قابليت و امكان را براي شما مهيا مي‌كند تا فورا و سواي هيچ سيرتكامل تأخيري به گزارشات خويش دسترسي پيدا نمائيد.
3-ساخت گزارش هاي سفارشيدر Google Analytics ، مي‌توانيد گزارش هاي متعددي را ساخت فرماييد يا اين كه حتي مي‌توانيد گزارش سفارشي گرديده خويش را با به كار گيري از رابط drag and drop بسازيد.
مي‌توانيد بعد ها و اندازه گيري ها را تعيين كرده و تصميم بگيريد كه چه گونه بايستي اين گزارشات به طور درست اكران داده شوند.
4-تركيب سهل و آسان با ابزارها و سيستم دليل هاي ديگريكي از ديگر از خصوصيت هاي شايان توجه Google Analytics اين ميباشد كه مي اقتدار آن را به راحتي با بقيه ابزارها و سيستم كارداران مخلوط كرد.
صحيح مانند بقيه سرويس ها Google ، Google Analytics يك رابط كاربري بديهي با به كارگيري آسوده به يوزرها خويش ارائه مي‌دهد.
اين ابزار خير صرفا در ورژن دسكتاپ به خير و خوبي عمل مينمايد، بلكه از روش برنامه خويش در دكان Google Play تماماً قابل به كارگيري ميباشد.
به عنوان مثال Google Analytics بضاعت و توان مخلوط با Google AdWords را به طور كاربردي و توانا را دارااست.
هنگامي اكانت AdWords را با Analytics لينك مي دهيد ، در واقع دو ابزار را رسم مي‌كنيد و به آن‌ها قابليت و امكان مي دهيد تا با هم همياري نمايند.
اين عمل تركيبي ديدگاه عملي را به شما ارائه ميدهد كه سبب به پيروزي كمپين هاي AdWords شما خواهد شد.
5-قابليت و امكان اندازه گيري تجهيزات داخلي وبسايت و نظارت اخلاق يوزرهادر واقع اين ابزار بيان مي كند كه چطور مي بايست مشتريان بالقوه خويش را به مشتريان بالفعل تبديل نمائيد در همين راستا خلق صحيحي از مشتريان بالقوه شما بيان مي‌نمايد.
در واقع اين ابزار بابيان نكات ضعف و توان شما سبب ساز رويش هرچه اضافه مشتريان شما مي شود.
خوشبختانه ، Google Analytics به شما اذن ميدهد تا جستجوهاي داخلي تارنما را پاره اي فردي سازي خيس دنبال فرماييد.
با به كارگيري از اين ابزار مي‌توانيد نگرش بهتري درباره ي آنچه اشخاص در وبسايت شما كاوش مي‌كنند ، داشته باشيد. با به كارگيري از اين نگرش ها ، ميتوانيد بر اين شالوده تغييرات لازم و يا اين كه افزودني هاي لازم همت وبسايت خويش را بهبود دهيد
6-كاهش نرخ بانس ريت يا اين كه نرخ پريدننرخ پريدن يك كدام از مهم ترين معيارهايي ميباشد كه به درصد بازديد كننده هايي كه تارنما شما‌را بعد از بازديد از فقط يك ورقه شكاف مي نمايند ، اشاره دارااست.
علاوه بر اين ، كاهش اين نرخ تا حد ممكنبراي seo وبسايت شما بسيار مهم ميباشد.
بخش اعظمي از صاحبان وبسايت ها شاهد ترافيك عظيم در تارنما خويش مي باشند ولي نرخ تبديل بالايي ندارند و يا اين كه بهتر ميباشد بگوييم بانس ريت يا اين كه نرخ پريدن بالايي داريد.
اين بدان مضمون‌ ميباشد كه بازديد كنندگان به تارنما شما مي‌آيند ولي آنچه را كه در ادامه آن مي باشند را پيدا نمي‌كنند. گوگل آناليتيكس به شما در يافت كردن اين عوارض ياري بسيار متعددي مي نمايد چون ادله اين حادثه ميتواند اين باشد كه وبسايت شما به صحت با صرفه نشده ميباشد يا اين كه شايد كاغذ فرود شما به اندازه كافي ديدني وجود ندارد.
بنابر اين با به كارگيري و آناليز گزارشات اين ابزار مي‌توانيد موجب كاهش نرخ پريدن يا اين كه بانس ريت در وبسايت خويش گرديد و به seo وبسايت خويش كمكي بسيار متعددي داشته باشيد.
7-آشنايي ظريف مخاطبان خويششما با استعمال از گوگل آناليتيكس مي توانيد آشنايي دقيقي از سن ،جنسيت ،علايق ،جور دستگاه محل ورود مخاطبان خويش را پيدا فرماييد.
با به كار گيري از Google Analytics ، مي‌توانيد داده هاي ارزشمندي را در زمينه‌ي مخاطبان خويش كشف نماييد تا معين نماييد كه كدام شبكه ها بيشترين ترافيك را به وبسايت شما هدايت ميكنند.
بخش مخاطبان داده ها متعددي درباره‌ي كساني كه از سايت شما بازديد مينمايند را در اختياز شما قرار مي‌دهند اطلاعاتي مانند سن ، جنسيت ، علايق ، دستگاه ها و مكان آنان را به شما، ارائه ميدهد.
همينطور داده هايي را راجع‌به شيوه ي هدايت كاربرانتان را به وبسايت شمارا در اختيارتان قرار مي‌دهد.داده هايي از گزاره سن , جنسيت, علايق, جور دستگاه محل ورود, شرايط مكاني و بقيه داده ها موردنياز براي ادراك بيشتري از مخاطبان شما.
8-ادراك بهتر از ترازو كاربردي بودن شبكه هاي عمومي آيتم به كار گيري در حوزه عمل شماشبكه هاي مردمي روشي عالي براي انتقال زياد ترافيك و سرگرم كردن مشتريان بالقوه و تبديل آنان به مشتري بالفعل ميباشد، با استعمال از Google Analytics ، شما مي‌توانيد مشاهده كنيد چه چيزي دقت يوزرها را جلب مي‌نمايد و بعد متناسب با آن تبليغ متبوع خويش را در آن شبكه‌هاي‌مردمي قرار دهيد.
براي گزينش شايسته ترين بستر تبليغاتي براي مشتريان، مي بايست دارايي متعددي را براي تبليغات رسانه هاي اجتماعي اختصاص دهيد.
براي مثال: چنانچه حداكثر ترازو جذب مشتري خويش را در چهره بوك مشاهده مي‌كنيد و معيار كمتري از ترافيك از روش توييتر اخذ ميكنيد ،با اعتنا به‌اين اطلاعات، مي‌توانيد ميزان دارايي بيشتري را براي چهره بوك و نسبتاً دارايي كمتري در توييتر صرف فرماييد تا بتوانبد مشتريان بيشتري را بدست آوريد.
با استعمال از Google Analytics، ميتوانيد همت تمام سيستم ادله هاي اجتماعي آيتم استعمال خويش را محاسبه نمائيد. همينطور ميتوانيد باز بيني نماييد كه هر مورد از سيستم برهان هاي اجتماعي چقدر براي شما نرخ تبديل را دارا‌هستند.
9-شعور بهتر از جور محتواي مايحتاج كاربرانتانمحتوا پاد شاه ميباشد و درصورتي كه به روش چشمگيري موءثر و كاربردي ساخت شود مي‌تواند به شما ياري دهد تا بتوانيد ترافيك و بازديد كنندگان بيشتري به دست آوريد.
محتواي خوب يكي شايسته ترين راه و روش هاي دستيابي به مشتريان ميباشد، به همين ادله ميباشد كه بخش اعظمي از شغل ها بلاگ ها ، اينفوگرافي ها و اسلايدهاي زيادي را ساخت مي‌نمايند تا بتواند منزلت بالاتري را در موتور كاوش گوگل كسب كنند.
Google Analytics به شما امداد ميكند تا تمامي محتوايي را كه مشاهده و اشتراك گذاري مي‌كنيد را رديابي فرماييد. با به كارگيري از اين اطلاعات ، مي‌توانيد بلاگ هاي برتر را ملاحظه كنيد تا آن ها به نحوه اي پربارتر به مشتريان متوسل شوند.
10-باز‌بيني و تهيه و تنظيم هدف هاتهيه و تنظيم كردن انگيزه در Google Analytics به شما امداد مينمايد تا ترازو پيشرفت كسب و كارتان را به صحت رديابي نماييد.
همينطور مي‌توانيد تني چند از هدف ها خويش را براي باز نگري هجرت مشتري تا وصال به آن انگيزه گزينه برسي قرار دهيد.
ميتوانيد مقاصد مختلفي مانند خريد ، تشكيل پرونده ، عضويت در مجله ها ، دانلود كتاب الكترونيكي را براي خويش تهيه نماييد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۴۱ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :