بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

تعريف ريدايركت

در‌اين نصيب از نوشته‌علمي مي‌خواهيم مضمون‌ ريدايركت را با معمولي ترين بيان ممكن تمجيد نماييم.
ريدايركت يعني موعظه به نشاني تازه
بارها و بارها اتفاق افتاده كه اينترنت مستر ها (مديران وب سايت) سازه به دلايلي بدون چاره ميشوند تا بعضا از صفحه ها وبسايت خويش و يا اين كه در موقعيت يگانه خيس كل تارنما خويش را از نشاني فعلي به نشاني ديگري سئو در مشهد منتقل نمايند (تغيير و تحول مسير به نشاني نو)، در چنين قوانيني براي نگهداري يوزرها و سردرگم نشدن آن ها معني ريدايركت به فعاليت آنان مي‌آيد.
ريدايركت روشي ميباشد كه يك اينترنت مستر به امداد آن، مي‌تواند يوزرها و موتورهاي كاوش را به طور خود كار به نشاني تازه ورقه يا اين كه اينترنت‌ وبسايت خويش منتقل نمايد.
شناخت با معني ريدايركت و گونه هاي آن
كاربرد ريدايركت:كاربرد معني ريدايركت تنها محدود به انتقال برخي از صفحه ها وب سايت يا اين كه كل وب سايت به نشاني نو نميشود. در‌اين بخش به يكي از ديگر از كاربرد هاي ريدايركت كه فهم آن براي يك seo عمل بسيار داراي اهميت ميباشد اشاره خوا هيم كرد.
همان گونه كه در مقاله‌ها پيشين در دعوا تشريح الگوريتم پاندا نيز اشاره كرديم، كيفيت محتوا و عدم تكثير محتواي تكراري فاكتور هاي بسيار مهمي مي‌باشند كه گوگل در مرتبه بندي تارنما ها بسيار به آنان اعتنا مي‌كند. برخي اوقات در يك وب سايت چنديدن ورقه با نشاني هاي متعدد موجود است كه دارنده محتواي يكسان مي‌باشند، در چنين قوانيني براي پرهيز از جريمه شدن به وسيله پاندا يك seo عمل كارشناس قادر است تمام صفحه هاي دارنده محتواي يكسان و نشاني‌هاي گوناگون را بر روي يك نشاني منشاء انتقال دهد. (ريدايركت نمايد)
با اين طريق تمام صفحاتي كه نشاني گوناگون داشتند به يك كاغذ منبع پيوند گرديده و موتورهاي كاوش نيز سردرگم نخواهند شد و به عبارتي ورقه مبداء را بررسي مي‌كنند. در واقع با اين شيوه مي قدرت فارغ از حذف هيج كدام از صفحات، هم استفاده كننده و هم موتورهاي كاوش را سواي هيچ مشكلي به سمت ورقه منبع هدايت كرد.
درپي در قالب معرفي گونه هاي ريدايركت، توضيحات بيشتري در رابطه با كاربرد آن ارائه خوا‌هيم كرد.
اشكال ريدايركتدرين بخش مي‌خواهيم طرز هاي گوناگون ريدايركت را توضيح دهيم. در واقع دو شيوه كلي براي ريدايركت يا اين كه دو مدل ريدايركت موجود هست كه بيشترين كاربرد را دارا‌هستند.
ريدايركت دايم (ريدايركت 301)
ريدايركت موقت (ريدايركت 302)
ريدايركت دايم (ريدايركت 301)بعضي اوقات سازه به دلايلي (تغيير تحول وضعيت كسب و عمل، ارتقا دامنه كار و ... ) اينترنت مستر بدون چاره به تغيير‌و تحول نشاني (URL) وبسايت خويش ميشود. در چنين قوانيني به بدون چاره بايستي تمام صفحه هاي تارنما خويش را به نشاني نو منتقل نمايد. البته در‌اين در بين يك كدام از مهمترين نگراني هاي وي حيف كردن كاربراني ميباشد كه مدتهاست تارنما اورا دنبال كرده و مشتري مستمر اش مي‌باشند. و از تمامي مهم خيس اين كه آيا با انتقال به نشاني نو گشوده هم رده خويش را در گوگل نگهداري خواهد كرد؟
با استعمال از طريق ريدايركت مستمر (ريدايركت 301) قادر است تمام يوزرها خويش را به طور اتومات به نشاني تازه خويش منتقل نمايد.
ريدايركت موقت (ريدايركت 302)گهگاه قوانيني پيش ميايد كه سازه به دلايلي ناچار ميشويد بعضا از صفحه ها وب سايت خويش را از دسترس يوزرها بيرون نماييد در‌اين‌صورت‌ يا اين كه مي بايست آن صفحه ها را حذف فرماييد كه در چنين قوانيني با خطاي 404 مواجه خواهيد شد و يا اين كه به طور موقت يوزرها را به ورقه اي ديگر ريدايركت فرماييد همان طور كه در نوشته‌علمي شناخت با خطاي 404 توضيح داديم. مواجه شدن يوزرها يك وب سايت با خطاي 404 تاثير منفي در بهينه سازي آن وب سايت داراست. پس منش فعاليت بهتر براي رئيس حالت جان دار ريدايركت موقت صفحه ها متبوع ميباشد.
با به كارگيري از اين نحوه، خير صرفا از به مواجه شدن يوزرها با خطاي 404 پرهيز مي كنيد، بلكه به موتورهاي كاوش مي‌فهمانيد كه‌اين ورقه به صورت موقت منتقل شده‌است و ممكن ميباشد مجدد به حالا معمولي گشوده گردد يا اين كه به صورت دايم به آدرسي ديگر منتقل شود (لطفا ورقه وب سايت من را از ديتا بيس حذف نكنيد.). براين اساس، قيمت و محل ورود‌هاي برگه همچنان در جاي خويش باقي خواهند ماند و نشاني موقت در موتورهاي كاوش ايندكس نمي شود.
بعداز محاسبه و بازنگري دو جور از پركاربردترين اشكال ريدايركت مي‌خواهيم ببينيم آيا ريدايركت كردن براي بهينه سازي وب سايت مضر ميباشد يا اين كه نه؟ درپي جواب اين سوال را خوا‌هيم بخشيد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۳۶ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :