بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

7 نكته اصلي در بهينه سازي تيتر ورقه

7 نكته اصلي در بهينه سازي تيتر ورقه
در نتيجه ها كاوش او‌لين چيزي كه مشاهده ميشود خط آبي با عبارات درشت خيس ميباشد كه تيتر ورقه را در خويش جاي داده ميباشد. شما بايستي با رعايت نكات  سئو در مشهد بازديدكنندگان را ترغيب فرماييد تا وبسايت شمارا از در بين ديگر حاصل پيشنهادي گوگل گزينش نمايند.

1- اسم كمپاني را در تيتر كاغذ قرار دهيد
تيتر ورقه اصلي وب سايت شما بايستي اسم كمپاني را در اولِ خويش داشته باشد و براي صفحه ها داخلي وب سايت بهتر ميباشد كه اسم كمپاني در انتهاي تيتر برگه قرار گيرد و داده ها مهمتر را در اولِ آن قرار دهيد.

اكران اسم كمپاني در تيتر ورقه
اكران اسم كمپاني در تيتر كاغذ

2- عبارات كليدي را در اولِ تيتر كاغذ قرار دهيد
براي بهبود موقعيت seo كاغذ، كلمه ها كليدي اصلي خويش را در اولِ تيتر ورقه قرار دهيد. چون:

موتورهاي كاوش صفحاتي كه لغت ها كليدي در اولِ تيتر ورقه موجود است را بيش تر به يوزرها سفارش مي دهند.
كلمه و واژه كليدي در اولِ تيتر برگه اعتنا بيشتري از كابران جلب مي نمايد و بخت كليك برروي وبسايت شمارا ارتقا مي‌دهد.
جلب دقت عبارات كليدي جان دار در تيتر ورقه نرخ كليك CTR تارنما شمارا در گوگل ارتقا مي‌دهد كه موجب فراتر وارد شدن شما در حاصل موتور جستجوي گوگل مي‌شود.
3- به كارگيري از خط عمودي در تيتر كاغذ
شما مي توانيد با به كارگيري از كاراكتر (|) در تيتر ورقه كلمات را از يكديگر جداگانه كرده و ظاهري پاك و تروتميز به آن بدهيد. با اين فعاليت يوزرها متن آن را سريعتر تشخيص مي دهند و بخت كليك بر آن ارتقاء مي‌يابد.

4- استعمال از اعداد در تيتر ورقه
به كار گيري از اعداد در اولِ تيتر كاغذ كاربرد صفحه هاي را اضافه مينمايد. بطور نمونه مطلبي با تيتر 10 نكته اساسي در بهينه سازي تيتر كاغذ اشخاص را به بازديد كاغذ شما ترغيب مي‌نمايد، چون مي دانند كه تعداد نكات دقيقا چندتا ميباشد و ذهنشان براي تلاوت فراهم خيس ميباشد.

5- از تيتر كاغذ تكراري دوري كنيد
اين فرمان بسيار مهم بوده تا جاييكه گوگل در وبمسترخود صفحاتي كه تيتر يكساني دارا‌هستند را شناسايي كرده و ياد آوري مي‌دهد، در شرايطي كه تعداد صفحه ها شما بسيار زياد ميباشد و قابليت و امكان انتخاب تيتر كاغذ بصورت دستي براي شما نيست، دست‌كم براي كاغذ نخستين و صفحه هاي مهم وبسايت تيتر برگه را معين كرده و نكات seo را مدنظر قرار دهيد.

6- برتري خويش را در تيتر نشان دهيد
قرار دادن حجم متعددي از داده ها در 70 كاراكتر فعاليت راحتي وجود ندارد، پس تلاش نمائيد تا مهم ترين برتري‌هاي خويش را در آن بگنجانيد. بطور نمونه عبارت شايسته ترين سفارش يا اين كه كمترين بها مي‌تواند اشخاص را به بازديد از وب سايت شما ترغيب نمايد.

7- تيتر كاغذ مربوط به مطالب وبسايت باشد
تايپ كردن تيتر كاغذ با رعايت تمام نكات بهينه سازي و جذابيت بالا در صورتي در رابطه با مقاله كاغذ نباشد ارزشي ندارد. كابران انتظار دارا‌هستند تا تيتر ورقه چكيده اي از محتواي كاغذ باشد و در صورتي با محتوايي غيرمرتبط روبرو شوند به‌سرعت برگه شما‌را سوراخ خواهند كرد و اين فرمان سبب ارتقا بانس ريت (bounce rate) صفحه هاي سايتتان و بدتر شدن جايگاه شما در نتيجه ها كاوش خواهد شد.

براي مشاهده روش اكران صفحه ها خويش در نتيجه ها گوگل مي توانيد از ابزار خويش گوگل به اسم richsnippets به كار گيري فرمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۰۴ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :