بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

استفاده از اسكيما در سئو

استعمال از Schema Markup روشي بسيار معمولي و مؤثر ميباشد. براي اينكه به موتور هاي كاوش نشان دهيد كه تارنما شما چه چيزي است و در چه قضيه اي فعاليت دارد. بهترين سئو كار Schema Markup يك لهجه جهاني و مشترك ميباشد كه همگي موتورهاي كاوش جهان براي ادراك وبسايت ها به راحتي از آن به كارگيري ميكنند. شما ميتوانيد اسكيما را به وسيله گوگل تگ منيجر طولاني تر فرمائيد و نشان دهيد كه در چه ارتباط اي و در كدام مكان ها عمل ميكنيد.
به خيال و خاطر داشته باشيد كه به كارگيري از اين اسكيما موجب بهبود جايگاه شما نمي‌شود. صرفا به فهم و شعور بهتر موتور كاوش از وبسايت شما ياري مي نمايد. علاوه بر اين به استفاده كننده داده ها دقيقتري در حاصل كاوش نشان مي‌دهد و استفاده كننده را براي كليك بر روي وب سايت شما طولاني تر ترغيب مي‌كند.
هدفگذاري جغرافيايي در گوگل

تا اين مرحله شما تمام سيگنال‌هاي مربوطه را در وبسايت اجرا كرده‌ايد: شما سرزمين انگيزه، لهجه و زبان مردم، تحقيق واژه كليدي انگيزه متناسب براي لهجه هر مرزو بوم و با در لحاظ به دست آوردن ملزومات تجاري و فرهنگي براي seo را انجام داده ايد.اكنون عصر آن ميباشد كه به موتور كاوش اعلام فرمائيد كه وب سايت شما دقيقا چه كاري انجام ميدهد :
شما براي باز بيني، نظارت بهينه سازي تارنما يك‌سري زبانه همانند ديگر وبسايت ها به گوگل آنالايتيكس ، كنسول گوگل و حتي بينگ نياز داريد تا بتوانيد باز بيني نمائيد كه آيا در مسير صحيح قرار داريد يا اين كه نه. اين ابزار ها ميتوانند به شناسايي هر سيرتكامل مسايل فني و نقاط صعف و قوت شما و همينطور گزينش هدف ها مكاني وبسايت شما ياري شاياني كنند.
شما ميتوانيد كليه دامنه ها ، (يا اين كه پايين دامنه ها و زيرمجموعه ها) را به صورت جدا در هر دو ابزار Analytics و كنسول گوگل و بينگ زير حيث داشته باشيد:
بعد از افزودن وبسايت به كنسول گوگل، اطمينان نتيجه ها فرمائيد كه برچسب هاي hrefLang شما فعاليت مي‌كنند (در فيس بروز اشتباه ، باز نگري نماييد):
(در‌صورتي‌كه از ccTLD به كارگيري نموده ايد ، اين خود كار شناسايي ميگردد.)
پس از اعتنا به سيگنال هاي درون وب سايت براي اعلام به موتور كاوش مي بايست روي سيگنالهاي بيرون از كاغذ Google My Business و Bing PlacesGoogle فعاليت نمائيد.

 

Google My Business و Bing Placesهر دو اين ابزارها به شما اين قابليت و امكان را مي دهد كه كسب ‌وكار خويش و مكان آن ‌ها را بيش تر فرمائيد، تا موتورهاي كاوش بدانند شما كجا فعاليت ميكنيد و همينطور اشخاصي كه در پي كسب و فعاليت شما مي باشند مي‌توانند براحتي شمارا پيدا كرده و شرايط شمارا دريابند و بنابراين كساني كه كمپاني شمار ا در حاصل مشاهده مي‌كنند نشاني ظريف آن را بر روي نقشه مشاهده مي‌كنند.


برچسب: بهترين سئو كار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۱۲ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :