بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

فرش لينك fresh link چيست ؟ بالا بردن رنك مطالب سايت با فرش لينك


تمجيد فرش پيوند :يك سري ماهي با محاسبه ظريف الگوريتم هاي گوگل ، در راستاي seo محتوا و با امتحان و خطاهاي بسيار، به فيض اي دست پيدا كرديم ؛ سئو در مشهد كه هر چقدر در يك محتوا از لينك و پيوند هاي فرنگي به محتواي ديگر با تاريخ جديدتر (تاريخ بروز) به كارگيري نمايد رنك بهتري نسبت به بقيه محتواهاي رقبا در كلمه ها كليدي محتواي خودش خواهد گرفت كه‌اين پيوند ها را فرش پيوند اسم گذاري مي كنيم.
 
به عنوان مثال ؛
شما محتوايي با اسم ايكس ساخت كرديد كه در تاريخ روز ۹۶/۴/۲۰ قرار ميباشد در سايتتان به نشر در بيايد.
در‌صورتي‌كه طبق ضابطه استناد لينك و پيوند به پيوند هايي با تاريخ جديدتر در محتوايتان لينك و پيوند دهيد (پيوند هايي كه به تاريخ ۹۶/۴/۲۰) نزديكتر باشند محتواي شما رنك بهتري از محتواهاي حريف خواهد گرفت.
 
چرا گوگل به فرش لينك و پيوند اهميت مي دهد ؟

موتور جستجوي گوگل همواره در جستجوي اين ميباشد كه چه‌طور شايسته ترين محتوا را براي مخاطب به اكران بگذارد . و همان طور كه همگي ما مي‌دانيم مطالب ديرين توشه علمي كهن تري هم دارا‌هستند يكي‌از رويه هايي كه گوگل به وسيله آن به شعور معنايي طراوت يك نوشته مي‌پردازد لينك و پيوند گذاري ميباشد.
يعني در صورتي در محتوايي فرش پيوند گزينه به كارگيري قرار گيرد ؛ به تجزيه و محاسبه گوگل اين پيام را مي‌رساند كه‌اين نوشته يا اين كه محتوا طبق جديدترين دست آوردها و داده ها روز درج شده ميباشد.
چه طور فرش پيوند تعيين كنيم ؟فهم معنايي از محتوا به وسيله الگوريتم مرغ مگس خوار منجر گرديده تا كاوش گر گوگل پيوند هاي بي خواص و اسپم در محتوا را از لينك و پيوند هاي مربوط و قابل استناد تشخيص دهد.
پس شديدا سفارش مي شود از هر محتوايي براي فرش لينك و پيوند مطلبتان به كارگيري نكنيد .
( به كارگيري نكردن از فرش پيوند بهتر ميباشد تا اينكه از فرش پيوند نامربوط به كارگيري نمائيد )همينطور در به كارگيري از آن موردها تحت را رعايت نمائيد :
به مطالب يا اين كه محتواي به طور كامل مربوط به نوشته تان لينك و پيوند دهيداز فرش لينك و پيوند در خيل عظيم به كار گيري نكنيد.به كارگيري از نشاني تارنما براي پيوند گذاري جزو fresh link محصوب نمي شود مثلا compani.comاز تعيين مورد هاي past hour , past24 hours , past week ترجيحا به كارگيري نكنيد.در فرش پيوند از نوفالو nofollow به كار گيري نكنيد.به كارگيري از دامين هاي داراي اعتبار در fresh link به ارتقا رنك محتواي شما ياري شاياني خواهد كرد.استعمال از موردها اسپم ، بيربط ، نوفالو ، تاثيري در رنك و seo محتواي شما نخواهد داشت و حتي‌در برخي موردها هم سبب ساز كاهش رنك محتواي ساخت و ساز گرديده تان مي‌گردد.
همان طور كه مي بينيد درين محتوا از (fresh link) به كار گيري نشده ميباشد به دليل آن كه اين مقاله بصورت منحصربه‌فرد از اينترنت اپراتور براي اولي توشه تكثير داده مي شود .


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۳:۰۰ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :