بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

بهترين افزونه ساخت اتومات لينك هاي داخلي سايت

يهترين سئو كار 


يك كدام از شايسته ترين پلاگين ها براي ساخت و ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند هاي اتوماتيك داخلي براي وبسايت هاي وردپرسي, پلاگين ( لينك و پيوند اتومات بهينه سازي – بهينه سازي Auto Linker )است كه عملكرد آسوده و منحصربه‌فرد به شخصي دارااست,البته طي ۷ سال اخير توليدكننده اين پلاگين هيچ ارتقاء و آپديتي درين پلاگين نداده ميباشد و اين پلاگين ايرادات خاص خويش را داراست.
اما خويش مخلوق شخصا نميتونستم دل از اين پلاگين بكنم و نشستم كلا تغييرات متعددي رو ساخت و ساز كردم.
لينك و پيوند هاي داخلي يكي مورد ها اساسي On Page سئو ميباشد.به كارگيري از پيوند هاي داخلي بخصوص براي وبسايت هاي محتوا محور، حائز اهميت بيشتري ميباشد.
ورود به ورقه جنس
از نگاه علمي چرا لينك و پيوند داخلي اساسي ميباشد؟زماني خزنده گوگل، وارد شيت از وب سايت شما مي‌شود، و به محتواي به عنوان مثال در رابطه فراگيري سئو داخلي تارنما ميرسد، لينك و پيوند هاي ديگري در اواسط متن شما به بقيه صفحه ها سايتتان مي بيند كه به طور كامل به مقاله “يادگرفتن seo داخلي وبسايت” داراي ارتباط ميباشد.بهينه سازي فارغ از لينكهاي داخلي به طور كامل بي مضمون‌ خواهد بود!
لذا خزنده وارد آن لينك و پيوند ميگردد و محتواي آن پيوند را هم آناليز مي نمايد.فيض آن اين ميباشد كه خزنده ها به نيكي ساختار وبسايت شما و فهم و شعور مي نمايند و تمامي مطالب شما‌را تخت‌گاز چك و فهرست (index) مي نمايند و شما ربات و خزنده ها را به دوران طولاني تري در وبسايت خويش سرگرم ميكنيد و بيشتر به خزيدن واردارشان مي‌كنيد! عينا همين واقعه روي مخاطب مي افتد.
هنگامي استفاده كننده مقاله “يادگرفتن سئو داخلي تارنما” را مشاهده مي نمايد، در به عبارتي حين، يكسري پيوند ديگر كه براي وي اثر گذار ميباشد را مشاهده مي نمايد، و دست‌كم آن اين ميباشد كه آن ها را در يك تب نو گشوده مي نمايد تابعد از مطالعه مقاله، آن‌ها را بخواند.در فيض شما استفاده كننده را هم درگير و جذب مي‌كنيد و در سود علاوه بر آنكه bounce rate وب سايت شما كاهش مييابد(بهتر مي‌گردد) ،وب سايت شما از انجا كه استفاده كننده بيشتر در وبسايت شما گشت و گذار نموده است، در خيال و خاطر استفاده كننده باقي ميماند و در برندينگ و آوازه وب سايت شما به شدت موءثر ميباشد.
مزاياي اصلي ديگر لينك و پيوند هاي داخلييك كدام از مزاياي اصلي ديگر لينك و پيوند هاي داخلي، انتقال اعتبار بك لينك و پيوند هاي شماست.فرض فرمائيد همين كاغذ تحت عنوان مطب اثرگذار يا اين كه هر به هر ادله ديگري در برگه اي از سايتي ديگر پيوند شده‌است.در فيض اين شيت يك امتياز/اعتبار از سايتي ديگر گرفته ميباشد.هم اكنون لينك و پيوند هاي داخلي كه در همين برگه مي‌باشند، نيز به جهت بك لينك و پيوند هاي اين ورقه، حائز اهميت بيشتري مي‌شوند و در فيض، اعتباري كه از بك لينك و پيوند هاي اين ورقه بدين برگه منتقل شده‌است، في مابين پيوند هاي داخلي اين شيت هم تقسيم مي‌گردد.
مزاياي پلاگين لينك و پيوند خودكار seo

√ اين پلاگين بطور اتوماتيك عبارات و لغت ها جان دار در پست ، شيت يا اين كه محتواي نوع پست ارسال گرديده شما‌را لينك و پيوند ميدهد. (يا اين كه به اصظلاح ساخت لينك و پيوند داخلي را خود كار انجام مي دهد)
√ كلمه ها كليدي را در يك ليست مستقل گرديده با كاما معلوم ميكنيد
√ URL را كه به آن كلمه ها كليدي كه مي خواهيد لينك و پيوند بدهيد را معلوم مي‌كنيد
√ تعداد لينك و پيوند ها به يك URL معلوم گرديده در هر پست را معلوم مي‌كنيد (مي توانيد براي يك واژه كليدي گزينش نمائيد چند دفعه و با چه لغت ها مشخصي توليد پيوند نمايد و بعد از آن نوع ارسال را معلوم نمائيد. و مابقي با 🙁 پيوند خودكار seo – سئو Auto Linker )
تغييراتي كه درين پلاگين داده ام :
۱: بروزرساني و به چنگ آوردن اشتباهات براي نصب در آپديتهاي نو وردپرس
۲: فارسي سازي و راست چين كردن بدون نقص دور و اطراف فعاليت
۳: افزودن قابليت و امكان بك آپ گيري (ورودي و خروجي دادن )


برچسب: يهترين سئو كار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۴۷ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :