بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

افزونه نقشه نشان وردپرس جايگزين نقشه گوگل


فزونه نقشه نشان وردپرس جايگزين نقشه گوگلچرا به  جايگزين نقشه گوگل نيازمنديم؟همان طور كه مسلماً در خبر ها خوانده يا اين كه شنيده‌ايد چندين  طراحي سايت در مشهد روز قبل گوگل تغييرات بنيادي را در سياست‌هاي خويش در عوض خدمت‌هاي نقشه اعمال كرده و تا ۲۶ تيرماه ۹۷ به توسعه و گسترش‌دهندگان براي تثبيت داده ها كارت اعتباري خويش مجال داده بود. اين تغيير تحول سياست گوگل از يك طرف و تحريم دامنه‌هاي ir. از سوي گوگل از طرف ديگر منجر شده است تا كليه پلاگين‌هايي كه تا قبل از اينً با مپ گوگل (Google Maps) عمل مي‌كرده‌اند براي يوزرها اهل ايران غيرقابل به كارگيري شوند. از همين رو مديران اينترنت‌وبسايت‌هاي مبني بر WordPress مستلزم يافتن جايگزين قابل قبولي براي خدمت نقشه‌ي گوگل در اينترنت‌وب سايت خويش مي‌باشند.در‌پي ميخواهيم به معرفي يك پلاگين اهل ايران كه به رفع اين نياز پرداخته ميباشد مي‌پردازيم. پس با ما يار و همدم باشيد با معرفي پلاگين وردپرسي نشان … كاربردهاي پلاگين نقشه وردپرساكثري از اينترنت‌تارنما‌هايي كه از سيستم مدير محتواي WordPress به كارگيري مي‌نمايند در قسمت‌هايي از اينترنت‌وب سايت خويش به عنوان مثال برگه‌ي تماس با ما، از نقشه‌ي گوگل براي جانمايي شرايط جغرافيايي خويش به كار گيري مي‌نمايند. همينطور وبسايت‌هاي بر طبق وردپرسي كه كل يا اين كه بخشي از ناحيهي كار‌شان در مورد نشر داده ها جاي ‌محور مانند اكران جاي رستوران‌ها يا اين كه نمايندگي‌هاي يك كمپاني و مانند اين‌ها بر روي مپ است نيز از اين خدمت گوگل منفعت ميبرند. وبسايت‌هاي تخصصي ديگري نيز بر اساس‌ي وردپرس وجود دارا هستند كه مستلزم اكران نقشه در وب سايت خويش ميباشند.از چه پلاگين‌اي تحت عنوان جايگزين نقشه‌ي گوگل به كار گيري كنيم؟زيرساخت بسط‌ي نقشه‌ي نشان تحت عنوان يك خدمت خوب و قابل اعتماد درخصوص راهكارهاي بر اساس نقشه، افزونه نقشه‌ي نشان را براي سيستم رئيس محتواي وردپرس بسط داده ميباشد. اين پلاگين كه فعلا ورژن‌ي 1.1.1 آن منتشر شده‌است اين قابليت و امكان را به مديران اينترنت‌وب سايت‌ها مي دهد تا به آساني نقشه‌هايي متنوع ساخت و سواي هيچ محدوديتي، در صفحه ها گوناگون اينترنت‌تارنما خويش قرار دهند. درين ورژن مديران وب سايت‌ها و بسط‌دهندگان، قابليت و امكان ساخت و ساز نقشه‌هاي متنوع در استايل‌ها و بعدها متعدد را دارا هستند. ورژن‌هاي بعدي اين پلاگين نيز به زودي مهيا و منتشر مي گردند. برخي از قابليت و امكان‌هايي ورژن‌ي نو عبارتند از:اكران داده ها بر روي ماركرقابليت و امكان اكران ماركرهاي متنوعرسم خط و چندضلعي بر روي نقشهو …چطور از افزونه نقشه‌ي نشان استعمال كنم؟در آغاز با تثبيت‌اسم (مجاني) در پنل توسعه و گسترش‌دهندگان نشان و كامل شدن موردها مراد‌گرديده در فرم مربوطه، يك كليد دسترسي (API Key) براي Web Map SDK اخذ فرمائيد. در هنگام توليد نقشه در وب سايت‌تان بدين كليد نياز خواهيد داشت. با مراجعه به كاغذ‌ي اين افزونه در مخزن پلاگين‌هاي وبسايت وردپرس و يا اين كه جستجوي عبارت نقشه نشان در نصيب اضافه كردن پلاگين در پنل مدير وردپرس تارنما خويش ميتوانيد مانند بقيه پلاگين‌هاي وردپرس آن را نصب و به كار گيري نمائيد:
بعد از نصب و فعال كردن پلاگين، در منوي مهم پنل رئيس وردپرس آيتم‌ي جديدي با تيتر نقشه‌ي نشان افزوده مي شود. از روش اين آيتم و مورد‌هاي زيرمجموعه‌ي آن مي توانيد ليست نقشه‌هاي توليد گرديده را ببينيد. همينطور ميتوانيد از روش ابزار ساخت و ساز نقشه، يك مپ با استايل و مختصات موردنظرتان ساخت و ساز و آن گاه از shortcode ايجاد گرديده در كاغذ‌هاي تارنما خويش استعمال كنيد:
براي توليد يك نقشه‌ي نو كافيست با گزينش مورد‌ي ساخت‌و‌ساز نقشه‌ي تازه وارد كاغذ‌ي ابزار ساخت و ساز نقشه‌ي نشان گرديد. درين ورقه در آغاز بايستي API Key كه از پنل بسط‌دهندگان نشان به طور بدون‌پول اخذ كرده‌ايد را در بخش مربوطه وارد فرمائيد:
بعداز وارد كردن API Key نقشه فعال گرديده و مي توانيد بقيه پيكربندي مرتبط با آن را به دلخواه خويش تغيير تحول دهيد: در مقاله آن گاه به شيوه استعمال از پلاگين‌ي نقشه‌ي نشان براي ساخت نقشه‌هاي دايناميك ميپردازيم. به وسيله اين قابليت و امكان، توسعه و گسترش‌دهندگان و مديران وبسايت مي توانند از روش يك shortcode استاندارد به سادگي نقشه‌هاي موردنظر خويش را ساخت‌و‌ساز و منتشر نمايند. با شورتكد نقشه‌ي دايناميك مي‌قدرت علاوه بر به كار گيري در كاغذ‌ها، از روش كدنويسي نيز مبادرت به ساخت‌و‌ساز نقشه نمود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۲:۲۸ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :