بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

اما چرا تايتل نويسي در سئو اهميت دارد؟


در نوشته‌علمي امروز CodeIRAN قصد داريم بهترين سئو كار يك كدام از مهم‌ترين و مطرح ترين دست اندركاران در ابتدا رفتن برخورد تارنما يعني تايتل نويسي مطلوب را با هم آناليز و شيوه هاي تعيين شايسته ترين آيتم ممكن را ذكر كنيم.
 
تايتل چه مي‌باشد؟كتابي را فكر كنيد كه جلد زيبايي دارااست، ياور با نقش ها و طرح هاي پر رنگ و طلاكوبي گرديده. در بالاي كتاب تيتر زيبايي نوشته شده، شما تا دوران ها به آن كتاب خيره ميشويد. در مقابل كتاب ديگري جاي‌دارد كه جلدش به يك رنگ ميباشد و هيچ عنواني بر روي جلد درج نشده ميباشد.
از شما يك پرسش دارم!
ترجيحا كدام كتاب را حاضر مي‌باشيد برداريد و مطالعه نماييد؟
تيتر، تايتل و يا اين كه به عبارتي عنوان آيتم گفت و گو ما درين نوشته‌ي علمي نيز دقيقا همين كاربرد را دارااست. كلاً ميتوان تايتل را چند واژه و كلمه تصور كرد كه در كنار هم تا حدودي مارا از جريانات داخل متن مطلع مي نمايند.
 

تايتل نويسيولي چرا تايتل نويسي در بهينه سازي اهميت داراست؟الگوريتم جست و جويبار گوگل نيز صحيح مثل شما به كتابي كه تيتر دارااست جذب ميشود.
همانگونه كه گفتيم تايتل تا حدودي ما‌را از محتويات متن مطلع مي نمايد، ولي در دعوا بالا رفتن واحد سنجش بهينه سازي بايستي اظهار‌كرد هر چه تايتل شفاف خيس و توصيفي خيس باشد، گوگل بيش خيس و بيش خيس جلب متن مي گردد.
فكر كنيد غرض اساسي ما در تايتل نويسي اين ميباشد كه گوگل در غايت كتاب ما‌را گزينش نمايد. و براي اين كه از در بين بي غايت كتاب، چشمش به كتاب ما بيفتد بايستي چه عمل كنيم؟
در‌صورتي‌كه گوگل در‌پي كتاب تيتر نويسي باشد، مثلما در ادامه كتاب هايي مي رود كه در تايتل آن‌ها واژه و كلمه تيتر درج شده باشد. تيتر در نقش كلمه و واژه كليدي متن، حيث گوگل را جلب مي نمايد و در غايت كتاب ما گزينش مي‌گردد.
تايتل نويسي اهميت بسيار بالايي دارااست، چون سواي داشتن تايتل مطلوب گوگل هيچوقت كتاب شما‌را نخواهد رويت كرد.
 
 
مطلقا بخوانيد : محتواي اسكن نشده و تاثير آن بر وب سايت   
ايا گوگل فقط عاملي ميباشد كه بايستي نگرانش بود؟فكر كنيد گوگل كتاب تيتر نويسي را براي دوستش مي خواهد(شخصي كه جست و جو را انجام ميدهد)، البته درين حين به يك‌سري كتاب با همين نام واكنش مي نمايد. گوگل كه ديگر از جست و جويبار خويش خسته گرديده مجموع كتاب هايي را كه پيدا كرده را به دوستش مي‌دهد.
فكر مي‌كنم ميتوانيد حدث بزنيد درپي چه اتفاقي مي افتد!
استفاده كننده بر طبق شايسته ترين تيتر كتاب را گزينش مي نمايد.
مي قدرت بيان كرد، يكي عظيم ترين بخت هاي شما براي چشم شدن در ورقه حاصل جست و جوي‌بار گوگل(SERP) گزينش يك تايتل مطلوب ميباشد.
 
چه طور يك تايتل خوب بنويسيماينك كه به فهم و شعور صحيحي از اهميت تايتل نويسي در ابتدا رفتن seo تارنما رسيديم، بگذاريد يك‌سري نحوه براي تايپ كردن يك تايتل مطلوب را با هم چك كنيم.
براي هر كاغذ يك تايتل خاص بنويسيدهمانگونه كه اشاره كرديم اثر گذار ترين شيوه براي سوق دادن گوگل به باطن وب سايت به كار گيري از يك تايتل مطلوب ميباشد. پس چه بهتر كه براي تك تك صفحه ها وبسايت خويش يك تايتل ويژه و متناسب با به عبارتي كاغذ بنويسيد. از اين روش گوگل را تا حدودي با داده ها محتواي هر ورقه آشنا مي‌كنيد.
 
حواستان به ارتفاع تايتل باشدهر موتور كاوش و اما گوگل اين قابليت را داراست كه دربين ۵۰ تا ۶۰ سخن اوليه تايتل در ورقه سود كاوش مشخص و معلوم باشد. در شكل طولاني خيس بودن، گوگل خويش جلوي اكران ادامه تايتل را ميگيرد و تايتل شما اصولا نيمه نشان داده ميشود.
دقت فرمائيد تايتل بيشتر از تعداد معلوم گرديده نباشد. و بهتر ميباشد از لغت ها كليدي و صفات توصيفي در اولِ تايتل به كارگيري فرماييد.
بيان كردن اسم مارك تكان قابل قبولي براي شناخته شدن برندتان بوسيله گوگل ميباشد، ولي در لحاظ داشته باشيد كه اسم مارك بهتر ميباشد در انتهاي تايتل آورده خواهد شد.
 
از كلمه و واژه كليدي به كارگيري نماييد (زياده روي نكنيد)به كارگيري از واژه كليدي نقش بسيار مهمي در شناخته شدن برگه شما دارااست. پس بهتر ميباشد براي هر شيت واژه و كلمه كليدي مطلوب داشته باشيد و در تايتل خويش به طبع از كلمه و واژه كليدي به كارگيري نماييد. با اين فعاليت خير صرفا بخت چشم شدنتان بوسيله گوگل را بالا ميبيريد بلكه، زيرا عبارت جست و جو گرديده با تايتل شما داراي ارتباط ميباشد احتمال آمدن به سايتتان به وسيله استفاده كننده بالا مي رود.
 
 
مطلقا بخوانيد : فراگيري ساخت محتوا 
تا آنجا كه قابليت و امكان دارااست توضيحات متن را در تايتل مكان دهيد.غرض پاياني پس از چشم شدن در ورقه (SERP)، تعيين شدن به وسيله مخاطب ميباشد. تايتل مي بايست گوياي محتوا باشد و به مخاطب اين اطمينان را بدهد كه توانا به برطرف كردن نياز هاي وي هست. در حالتي كه متن شما با تيتر شما مطابقت و همخواني نداشته باشد مخاطب با گاز از تارنما شما بيرون مي‌شود.
پس مطمعن گرديد تايتل اقتدار جذب مخاطب را داراست.
 
شرح دهيد محتواي شما چه چيزي را در بر مي گيردعهد و پيمان مي ‌دهم اين پاياني آيتم در تعيين تايتل باشد. اين كه توضيح دهيد، متن شما چه اطلاعاتي را در بر دارااست در تصميم گيري استفاده كننده بسيار اصلي ميباشد. صراحت دارد دستتان در تايپ كردن تايتل گشوده نخواهد بود، اما كارايي فرمائيد براي رعايت اين مبحث از لغت ها توصيفي و عبارت هايي استعمال فرمائيد كه مقاله شما‌را نسبت به مقاله ديگر افراد بهتر جلوه دهد. خويش را مكان كاربر بگذاريد. كاربر در متن شما دقيقا دنبال چه مي‌باشد، به عبارتي را در متن قرار دهيد.
 
در غايتصحت دارد. براي يك تايتل ۵۰ كلمه و واژه اي توقعات متعددي داريم البته در لحاظ داشته باشيد كه تلاشتان براي تايپ كردن يك تايتل خوب در بالارفتن بهينه سازي وب سايت تاثير بالايي خواهد داشت. به خاطر داشته باشيد كه تايتل هم بايستي گزينه تاييد گوگل و هم مخاطب آخرين باشد، پس تايتل خويش را متناسب با نياز آنان بنويسيد.


برچسب: بهترين سئو كار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۳۵ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :