بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

حقايقي دردناك اما صادقانه در رابطه Domain Authority


حقايقي دردناك اما صادقانه در رابطه Domain Authority كه بايستي سئو در مشهد بدانيدامتياز DA ارتباطي به جريمه هاي گوگل ندارد. يعني چنانچه سايتي به وسيله گوگل جريمه گرديده باشد، مقام خويش در عبارات كليدي اصلي را از دست مي‌دهد اما ممكن ميباشد همچنان بها دامنه بالاي خويش را محافظت نمايد.الگوريتم هاي گوگل تعداد متعددي از فاكتورها (حدود 200 گزينه) را براي سكو دهي به وبسايت شما در حيث مي گيرند؛ در حالي كه دامين آتوريتي MOZ حدود 40 واحد سنجش را آيتم آناليز قرار مي دهد.رويش دامين آتوريتي بر پايه ي مقياس نمودار لگاريتمي ميباشد؛ يعني وصال از 20 به 30 بسيار راحت خيس از وصال 70 به 80 ميباشد. به عبارت ديگر، هر چه در‌اين نمودار فراتر مي‌رويد، رقابت دشوار خيس مي‌شود.توان دامنه شما به طور نامنظم عوض ميشود پس نميتوان اين امتياز را براي نظارت بهينه سازي يك وبسايت در حيث گرفت. ولي براي مقايسه كيفيت لينك و پيوند سازي دو تارنما ميتوان از domain authority استفاده نمود.تغيير و تحول DA فعاليت سادگي وجود ندارد. يعني شما نميتوانيد با انجام چندين سئو يا اين كه لينك و پيوند سازي، حاصل آن را بلافاصلهً در اعتبار دامنه تارنما خويش ببينيد. ارتقا اين عدد مستلزم عامل ها زنجيره وار متعددي ميباشد كه فقط با سپري شد مدت به ثمر ميرسند.ريدايركت 301 نقش بسيار مهمي در برد در seo داراست! شايد اين پاراگراف يه خرده اغراق آميز به لحاظ رسد اما در انتهاي اين نوشته‌علمي به احتمال زياد شما هم به همين فيض خواهيد رسيد. در‌اين نصيب در لحاظ داريم در آغاز تمجيد دقيقي از ريدايركت ارائه نماييم و پيرو مورد ها استعمال از آن و شيوه هاي درست براي استعمال را توضيح دهيم.ريدايركت 301 چه مي‌باشد و چه وقتي به آن نياز داريم؟ريدايركت 301 بازديدكنندگان و ربات هاي موتورهاي كاوش را به طور دايم به نشاني نو منتقل مي نمايد. حقيقت چرا بايستي برگه اي را به نشاني ديگري منتقل كنيم؟
بخش اعظمي از تارنما ها بعداز تعدادي سال كه از كار آن‌ها ميگذرد به عارضه ها گوناگون تمايل به ساخت‌و‌ساز تغييراتي در پباده سازي ظاهري، رئيس محتواي وبسايت و حتي دامنه مي‌گيرند. مجموع اين مورد ها منجر مي‌شود كه نشاني برخي صفحه ها تغيير و تحول نمايد، تغيير‌و تحول نشاني يك ورقه موجب ميگردد كه گوگل آن را تحت عنوان محتواي جديدي شناسايي نمايد.
شايد تفكر كنيم كه با يكسان بودن محتوا عملا تغييري در سكو توليد نمي شود اما لينك و پيوند سازي هاي داخلي و فرنگي آن شيت به نشاني نو منتقل نخواهد شد.  همين حادثه معمولي موجب پايين آمدن اعتبار شيت و كاهش مرتبه در نتيجه ها كاوش گردد. براي اين ايراد چاره بي آلايش اي وجود دارااست:  ريدايركت كردن نشاني سابق به ورژن تازه.
ريدايركت (Redirect) صفحه هاي معمولا با يكي دو طريق تحت انجام مي‌شود:
1- ريدايركت  301 (انتقال مستمر) – بازديدكنندگان و ربات هاي موتورهاي كاوش را به طور دايم به كاغذ ي تازه منتقل مي نمايد.
2- ريدايركت 302 (انتقال موقت) – يعني بخواهيد بازديدكنندگان را بصورت موقت به يك كاغذ نو منتقل فرمائيد و پس از مدتي مجدد آنرا به شيت ي مهم بازگردانيد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۲:۳۱ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :