بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

ريشه يابي E-A-T در سئو


ريشه يابي E-A-T در بهينه سازيبه عبارتي‌طور كه اشاره كرديم  بهترين سئو كار با اعتنا به اهميت زمينه، گوگل براي امتيازدهي EAT از نيروي انساني استعمال مي‌نمايد كه به آن ها Quality Raters گفته مي شود. فكر كنيد يك وب سايت با موضوعات پزشكي داريد، حتما درين حوزه آلرژي بيشتر ميباشد و اين اشخاص مي بايست با تمركز و طاقت فرسا‌گيري بيشتري محتواي شما‌را رصد نمايند. گوگل يك كتابچه 164 برگه‌اي را تحت عنوان مرجع در چنگ اين اشخاص قرار داده ميباشد تا براساس استانداردهاي تعريف و تمجيد گرديده بتوانند محتوا را محاسبه كرده و از حيث كيفي به آن امتياز دهند. راهنماي گوگل صفحه هاي را براساس كيفيت محتوا به كمترين، معدود، ميانگين، بالا و بالاترين كيفيت تقسيم مي‌نمايد. مجموع غرض گوگل اين ميباشد كه تك‌تك صفحه ها شما بتوانند درجه بالاتري را اخذ نمايند.
ضمن اينكه از امتيازدهندگان منظور مي شود تا مورد ها تحت را با تمركز چك نمايند:
مقصود برگهامتياز E-A-T محتواكيفيت و وسعت محتواي مهمداده ها ما يحتاج در رابطه آفريننده محتواي اساسياعتبار و احترام توليد كننده محتواي اساسياما ميدانيم كه‌اين موردها براي جايگاه‌دهي و اثرگذاري در بهينه سازي كفايت نميكند و اين راهنما مورد ها مهمي زيرا لينك و پيوند‌ها را در لحاظ نمي‌گيرد.


پياده‌سازي راهبرد‌هاي الگوريتم E-A-T گوگل جهت بهبود رده وبسايت در حاصل كاوشبراي اينكه بتوانيد با به كار گيري از راهبرد‌هاي الگوريتم EAT گوگل منزلت خودتان را در شيت نتيجه ها گوگل ارتقاء دهيد، مي بايست مورد ها مهمي را در لحاظ داشته باشيد. بدون‌شك اين الگوريتم و سيستم امتيازدهي آن اهميت بسيار متعددي دارااست. درپي به تعدادي گزينه از مهم‌ترين راهبرد‌هاي اين قسمت اشاره مي كنيم.
1- كاربر صحبت اوليه و پايان را مي زند
در شرايطي‌كه قرار باشد بگوييم الگوريتم E-A-T به چه ادله ارائه گرديده و چرا تا اين اندازه اهميت داراست، در يك پاراگراف قادر خواهيم بود بگوييم اين كاربر ميباشد كه سخن نخستين و انتها را مي زند. متاسفانه در حالي كه‌اين ايام بخش اعظمي از كسب و امور، مديران و حتي برخي كارشناسان فعال در حوزه seo پيرو راهكارهاي زودبازده و ترفندهاي متفاوت مي باشند، البته ايجاد محتواي كيفيت بالا و منحصر و در غايت اهميت دادن به استفاده كننده فراموش شده‌است. به عبارتي‌طور كه اشاره كرديم EAT براي چك كيفي محتواست، در فيض يادتان باشد حق تقدم اوليه و انتها مي بايست اهميت دادن به مخاطبان و يوزرها وبسايت باشد تا سراغ وب سايت هم محلي نروند!
2- ايجاد هميشگي محتواي كيفيت بالا كه قابل اشتراك‌گذاري باشد
براي ساخت‌و‌ساز محتواي خويش مقصود داشته باشيد و به صدق آن را منتقل نمائيد، نرم‌افزار وقتي منظم داشته باشيد و اين مسئله را به اطلاع مخاطبان‌تان برسانيد و كوشش نمائيد مدام درست گو باشيد و درست گو بمانيد. فقط در پي تيترها و عناويني نباشيد كه كليك ميگيرند، البته رنگ زرد و دروغگو ميباشند. در نشر محتواي خويش نظم را رعايت فرماييد و كوشش‌تان بر اين باشد محتوايي كه ايجاد مي كنيد آنقدر كاربردي و منحصر به فرد باشد كه فورا يوزرها آن را به اشتراك بگذارند. بايستي موردها تحت را در حيث بگيريد:
منظم مطالب‌تان را منتشر نماييد.از نويسندگان دارنده اسم و خصوصيات كافي استعمال نماييد.مطالب‌تان را به نويسندگاني بسپاريد كه داراي اعتبار مي‌باشند و براي جاهاي مختلفي عمل كردند.روي موضوعات مربوط به حوزه كاري خويش تمركز نمائيد و سراغ مطالب بي‌ربط نرويد.هنگام تايپ كردن محتوا به تامل الگوريتم‌ها نباشيد، به مخاطبان انساني تصور كنيد.از لغت ها كليدي به تناوب و به طور طبيعي به كارگيري نمائيد.قبل از نگارش مقاله مسلما در رابطه لغات كليدي و محتواي آن پژوهش ها ما يحتاج را انجام دهيد.از منابع گوناگون استعمال نمائيد تا مقاله‌تان بي نياز‌خيس و كاربردي‌خيس باشد.3- اعتبار خويش را ارتقاء دهيد
به عبارتي‌طور كه اشاره كرديم داشتن اعتبار يك كدام از كارداران اصلي در الگوريتم EAT ميباشد. به همين عامل مي بايست كل كارايي‌تان را به فعاليت بگيريد تا اعتبارتان در فضاي خارج از وب سايت را نيز تقويت فرمائيد. اين نصيب مي تواند به كار دائمي در كانال‌هاي اجتماعي، اخذ سيگنال‌هاي داراي اعتبار، ترغيب مخاطبان به تبليغ و كلام كردن در رابطه شما و... داراي ارتباط باشد.
4- روي اعتماد يوزرها فعاليت فرماييد
همواره بايستي عملكرد فرمائيد مواقعي را در لحاظ بگيريد كه سبب ارتقاء اعتماد مخاطبان نسبت به شما خواهد شد. اين مورد اهميت بسيار متعددي دارااست؛ چراكه چنانچه يوزرها به شما اعتماد نمايند ميتوانند سبب ساز اعتماد يوزرها ديگر شوند، ضمني كه در مقابل در صورتي اعتمادشان از دست برود بازگرداندن آن ها خيلي طاقت فرسا خواهد بود. مدام درستگو باشيد و آن چيزي كه حقيقتا مي باشيد نشان دهيد. ضمن اينكه ميتوانيد موردها تحت را نيز رعايت نمائيد:
از دستاوردها، جوايز و افتخارات خويش بگوييد.براي مشتريان برتر بها قائل گرديد، به مشتريان نو خوشامد بگوييد يا اين كه در صورتي مشتري ناراضي داريد حرفش را به توجه گوش نمائيد.انتشارات يا اين كه تارنما‌هايي كه از توليد ها، سرويس ها و محتواي شما گفته‌اند را پررنگ نشان دهيد.حالت مختلفي را براي پرداخت هزينه يا اين كه اخذ فرآورده در لحاظ بگيريد.كاركنان كيفيت عالي را استخدام فرماييد تا در موضوع‌هاي مربوط به توان سرگرم به عمل شوند.از HTTPS به كار گيري نمائيد تا معيار امنيت وبسايت‌تان را نشان دهيد.براي عيب گيري و تحليل ها، امتيازات يوزرها، تاييديه‌هاي آنان و مورد ها شبيه به عنوان UGC يا اين كه محتواي ساخت‌و‌ساز گرديده بوسيله استفاده كننده بها قائل گرديد.از گنجايش‌هايي زيرا ضمانت رجوع وجه به كار گيري نمائيد.توده بندي
E-A-T يكي الگوريتم‌هاي اساسي گوگل براي بررسي كيفي و امتيازدهي به صفحه هاي و محتواي تارنما شماست كه بر مبنا سه معنا بسيار اساسي تخصص، اعتبار و اعتماد پايدار ميباشد. بدين ترتيب مي بايست با اعتنا به مواقعي كه در‌اين مقاله اشاره شد كارايي نماييد تخصص خويش را نشان دهيد، اعتماد مخاطبان را جلب نماييد و تا مي توانيد به اعتبارتان بيفزاييد.


برچسب: بهترين سئو كار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۸:۰۰ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :