بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

بهينه‌سازي سايت از نظر فني


عايت ساختار در تايپ كردن متن
خواسته از رعايت ساختار اين ميباشد كه در هنگام تايپ كردن متن،   سئو در مشهد براي تيتر‌ها از تگ H۱ و براي تحت تيترها از تگ H۲ و براي تحت شاخه ها از H۳ استعمال شود.
به كارگيري از فيلم و تصوير 
مي بايست در لحاظ داشته باشيد كه كليه يوزرها شكيبايي قرائت نوشته ي علمي و مطالب را ندارند، به همين خواسته به كار گيري از عكس و فيلم قادر است هم كيفيت كاغذ و هم ترازو جذابيت ورقه را بالا غالب شود كه به موجب آن ترافيك تارنما ارتقا پيدا خواهد كرد.
بيشتر بخوانيد :  seo تصاوير تارنمابا صرفه‌سازي تارنما از ديد فني
مراد از باصرفه‌سازي فني، سرعت آپ بارگذاري شدن شيت يا اين كه وبسايت و ريسپانسيو بودن تارنما در دستگاه هاي ديگر ميباشد. چنان كه كه ميدانيد سرعت گشوده شدن صفحه هاي اينترنتي از حيث يوزرها از اهميت بالايي برخوردار‌است. هر چه سرعت بار گذاري شدن شيت كمتر باشد به به عبارتي ترازو تعداد اشخاصي كه چشم به راه گشوده شدن آن ميباشند كمتر شود و در فيض اشخاص كمتري از اطلاعات دردسترس از ورقه به كار گيري خواهند كرد.مورد ديگر ريسپانسيو بودن يا اين كه عكس العمل‌گرا بودن تارنما در دستگاه‌هايي نظير موبايل و تبلت ميباشد. به سيرتكامل‌اي كه در طي استعمال از اين نوع ابزارها ماهيت كلي وبسايت از حيث ساختاري تغيير و تحول نكند.
پيوند‌سازي داخلي و فرنگي
يكي‌از طرز‌هاي بهينه سازي داخلي، لينك و پيوند‌سازي ميباشد. مراد از لينك و پيوند سازي ارجاع دادن نوشته‌علمي يا اين كه كاغذ‌اي به نوشته‌ي‌علمي يا اين كه شيت‌اي ديگر ميباشد. هم اكنون چنانچه پيوند‌دهي از تارنما ديگر به تارنما شما باشد پيوند‌سازي فرنگي انجام شده ميباشد كه اصطلاحا بدين تكان بك پيوند گفته مي گردد. اين يعني تارنما‌هاي ديگر به جهت اعتماد به شما و محتواي جانور در صفحه ها وبسايت‌تان، نوشته ي علمي‌اي از تارنما خويش را به نوشته ي علمي‌اي در وبسايت شما لينك و پيوند ميدهند.
در لينك و پيوند‌سازي داخلي شما نوشته‌ي‌علمي‌اي را به نوشته‌ي علمي ديگر در تارنما خويش پيوند مي‌دهيد. بهتر ميباشد در هر برگه نهايتا ۳ تا ۵ پيوند وجود داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۳۹ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :