بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

بررسي ورودي ها به سايت از طريق تحليل كلمات كليدي

۴- به كار گيري از Structured Data
يكي‌از ديگر از طريق‌ها براي ارتقاء نرخ كليك به كارگيري   بهترين سئو كار  از Structured Data ميباشد. اين فعاليت به گوگل امداد مي‌‌نمايد تا حاصل بهتر و عميق تري براي اكران به يوزرها داشته باشد. در تصوير پايين يك مثال از ميكروديتاها قابل مشاهده ميباشد.  با استعمال از اين ابزار مي‌توانيد از ميكروديتاهاي متفاوت براي صفحه هاي وبسايت خويش به كار گيري فرماييد.

با آناليز تب  Enhancementsدر سرچ كنسول خويش مي توانيد از صدق همت ميكروديتاهاي تارنما مطمئن گرديد.

۵- با صرفه‌سازي ورژن گوشي
با دقت به به كارگيري بالاي يوزرها از ديوايس‌‌هاي موبايلي براي وبگردي، اين قضيه از اهميت ويژه‌اي نزد گوگل برخوردار‌است. با مراجعه به قسمت Enhancements و كليك بر روي Mobile Usability مي توانيد همت صفحه ها متفاوت را در گوشي ارزيابي كرده و در شكل داشتن نادرست آن را رفع نماييد.

همينطور كاهش فرصت بار گذاري وب سايت در ديوايس‌هاي موبايلي قادر است منجر بهبود درجه‌بندي وب سايت در نتيجه ها گوگل خواهد شد.

اندازه سايز فونت‌ها، استاندارد بودن موادتشكيل دهنده مو جود در شيت و طرز اكران محتواي كاغذ از فاكتورهايي ميباشد كه بوسيله ربات گوگل چك مي‌گردد.

همچنين بخوانيد  AMP چه است و هر آنچه مي بايست درخصوص كاربردي AMP بدانيد
۶- آناليز ورودي ها به وب سايت از روش چك لغت ها كليدي
با رفتن به تب Performance مي توانيد كوئري‌هاي (كليدواژه‌هاي) كاوش گرديده بوسيله يوزرها را ملاحظه كنيد. با آناليز كوئري‌ها داده ها فوق العاده‌اي مانند تعداد كليك‌ها، تعداد اكران‌ها و معدل مقام وب سايت در نتيجه ها گوگل دست پيدا خواهيد كرد.

ترازو اكران وب سايت با كليدواژه‌هاي متفاوت قادر است به شما در انتخاب استراتژي محتوايي ياري دهد. مثلا در صورتيكه در يك عبارت با اكران بالا، يوزرها يه خرده به وبسايت شما ورود كرده‌اند، ميتوانيد با ساخت و ساز يك محتواي مطلوب براي آن كليدواژه، معيار ترافيك ورودي خويش را ارتقاء دهيد.

۷- چك صفحه ها وب سايت
با تحليل همت صفحه هاي متعدد تارنما در سرچ كنسول به راحتي خواهيد توانست صفحه هاي ضعيف را تشخيص داده و براي آنان اپليكيشن‌ريزي فرماييد. باصرفه‌‌سازي محتواي ورقه از مهم ترين فاكتورهايي ميباشد كه به پيشرفت در عملكرد صفحه ها ياري فراواني خواهد كرد.

۸- ايندكس كردن سريع صفحه ها
در صورتي‌كه جديدا نوشته ي علمي‌اي نو منتشر كرده‌ايد بازه هنگامي نياز ميباشد تا نوشته ي علمي به وسيله ربات گوگل ايندكس گرديده و تارنما شما در نتيجه ها گوگل اكران داده خواهد شد. اين عمل ممكن ميباشد در برخي مواقع بيش تر از يك‌سري روز به ارتفاع انجامد.

براي سرعت بخشيدن به‌اين عمل، ميتوانيد با معرفي شيت تازه به گوگل از روش سرچ كنسول، فرايند ايندكس شدن را سريع‌‌‌خيس اعمال دهيد.

با رفتن به تب URL inspection و وارد كردن نشاني ورقه مي‌‌‌توانيد درخواست خويش را به گوگل ارسال فرمائيد.

فيض­­­­­‌‌‌گيري تكنيك هاي به كار گيري از سرچ كنسول
به خيال داشته باشيد كه تكثير نوشته‌علمي آغاز عمل ميباشد! شما مي بايست با ابزارهاي متفاوت صفحه ها و محتواي وبسايت خويش را محاسبه كرده و در شكل وجود انواع آن‌ها‌را رفع فرمائيد. سرچ كنسول گوگل يك كدام از شايسته ترين ابزارهاي بدون پول براي اين عمل ميباشد كه وب لاگ نويسان مي‌توانند به راحتي از آن در سوي افزايش عملكرد تارنما  خويش به كارگيري نمايند.


برچسب: بهترين سئو كار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۲:۴۵ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :