بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

بهترين ترند سال 2021

۱۱٫ هوش تصنعي و مصنوعي (Artificial Intelligence)
با تكامل فناوري، امروز حتي ماشين‌ها هم روند يادگيري را شروع كرده‌اند. سئو در مشهد  درحال حاضر هوش تصنعي و يادگيري ماشيني، دو ترند بسيار اساسي در سال‌هاي ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ مي باشند. موتور جستجوي گوگل، از نوعي هوش تصنعي و مصنوعي استعمال مي‌نمايد كه به‌طور پيوسته، ميتواند در رابطه سازوكارها و ترندهاي كاوش حافظه بگيرد و به همين استدلال ميباشد كه تكنيك‌هاي ديرين و نخ‌نمايي مثل Keyword Stuffing ديگر پاسخ نمي‌دهند. اينگونه تكنيك‌هايي خير‌فقط نفعي ندارند، بلكه ضرروزيان‌هاي متعددي را متوجه موقعيت سئوي سايتتان مي‌نمايند. هوش تصنعي و مصنوعي قادر است از دربين نتيجه ها زياد، شايسته ترين آيتم‌هاي ممكن را تعيين و توصيه نمايد. به اين ترتيب آنچه در وهله اوليه اهميت داراست، ايجاد محتواي داراي ارتباط و درعين‌اكنون پر ارزش ميباشد و به همين استدلال مي بايست در تدوين استراتژي‌هاي بهينه سازي، اين نكته را مدنظر داشته باشيد.

بيشتر بخوانيد: هوش تصنعي در ديجيتال ماركتينگ

۱۲٫ تمركز روي بيزنس آنلاين، مشورت كردن آنلاين و زمان‌هاي آموزشي آنلاين
ما در سال ۲۰۲۱ به‌سوي جهاني مي رويم كه ناآشناتر از مدام به حيث مي رسد. جهاني كه كرونا را پشت راز گذارده و نُحافظه موقت‌ها و هنجارهاي جديدي در آن حال و روز گرديده است. ازآنجايي‌كه اكثر اشخاص گرايش دارا‌هستند كه مجال بيشتري را در فضاي آنلاين سپري نمايند، به اين ترتيب كارايي‌هاي بازاريابي هم مي بايست با جهت‌گيري روي همين اطراف متمركز شوند. ازاين‌رو، بيزنس الكترونيك و مشورت كردن‌ها و عصر‌هاي آموزشي آنلاين، نصيب عمده‌اي از پروسه برنده سال ۲۰۲۱ خواهند بود و بايستي اين موردها را در پلن كسب‌وكارتان بگنجانيد.

۱۳٫ سئوي داخلي (On-Page)
سئوي داخلي، به موتور اساسيِ موشك سئويتان شباهت دارااست كه در‌صورتي‌كه كار نكند، همت‌هايتان راه و روش به جايي نمي‌مارك. بدين ترتيب در اينجا به مهمترين مؤلفه‌هاي مرتبط با سئوي داخلي نگاهي مي‌اندازيم.

تيتر: براي ساخت و ساز يك تيتر مطلوب وقت بگذاريد. عنوانتان بايستي آن‌قدر ديدني باشد كه سبب ساز گردد استفاده كننده در ورقه نتيجه ها گوگل، براي كليك كردن روي پيوند اينترنت‌سايتتان، ترغيب خواهد شد. بايستي از كليدواژه مهم در تيتر استعمال نمائيد.
توضيحات: محتواي اينترنت‌سايتتان را به‌شكل بديهي در توضيحات متا تشريح نموده و با گنجاندن يك دعوت به مبادرت (CTA) در آن، احساس فضولي مخاطب براي كليك كردن روي لينك و پيوند اينترنت‌وبسايت را تحريك فرمائيد.
URL: مدام از URL هاي بر پايه ي اصول بهينه سازي استعمال نماييد. يعني URL هاي كوتاهي كه بيشتر از ۴ يا اين كه ۵ كلام نبوده و دربردارنده لغات كليدي باشند. در صورتي موردنياز ميباشد در ساختار URL از گروه‌بندي‌ به كارگيري نماييد.
تگ‌هاي تيتر: تيترهاي هر شيت را به‌طور بي نقص و به شكلي مطلوب با تگ‌هاي تيتر H1، H2، H3 و … با صرفه‌سازي فرماييد. تگ‌هاي تيتر، ساختار قابل قبولي به صفحاتتان داده و منجر مي گردند ربات‌هاي گوگل، سهل و آسان‌خيس بتوانند آنان را محاسبه يا اين كه اصطلاحاً در آنان كراول نمايند.
آلت تگ‌هاي تصاوير: براي اخلاق و رفتار يك تجربه كاربري فوق‌العاده براي مخاطبانتان از تصاوير و اينفوگرافي‌ها به كار گيري فرماييد. هنگام به كارگيري از هر تصوير در اينترنت‌وب سايت، استعمال از آلت تگ‌هاي دربردارنده كليدواژه‌ها را از خاطر نبريد.
با صرفه‌سازي NAP: NAP از مخفف سه كلمه و واژه Name (اسم)، Address (نشاني) و Phone Number (شماره تلفن) ايجاد شده است و نقش مهمي بالأخص در باب با سئوي محلي اجرا مي‌نمايد. ما مي بايست اينترنت‌سايتمان را با داده ها ظريف و جامع در رابطه اين سه مؤلفه در صدر يا اين كه زير ورقه باصرفه كنيم. اين عمل منجر مي‌گردد تا اينترنت‌تارنما در جستجوي محلي، مقام بهتري بگيرد.
نكته رشته‌اي: براي ارتقا ترافيك تارنما بيشتر، محتوايتان را با به كارگيري از ابزارها و افزونه‌هايي مثل پلاگين Yoast، WordPress و … باصرفه‌سازي نمائيد.

۱۴٫ سئو خارجي (Off-Page)
بعداز به‌روزرساني E.A.T، گوگل در جستجوي تخصص، مسئوليت‌پذيري و امكان پشت گرمي اينترنت‌تارنما‌هاست. به چنگ آوردن تعداد متعددي بك لينك و پيوند در اينترنت‌وبسايت‌هاي داراي ارتباط كه يوزرها را به‌سوي اينترنت‌تارنما شما هدايت مي‌نمايند، به گوگل اين پيام را مي رساند كه شما واجد اين خصوصيت‌هاي سه‌گانه مي باشيد. پس به‌واسطه طريق‌هايي مثل ارسال پست ميهمان، تايپ كردن در رسانه‌هاي ديگر، عمل در كانال‌هاي اجتماعي، به اشتراك‌گذاري محتوا و … توليد بك لينك و پيوند براي اينترنت‌سايتتان را از همين درحال حاضر شروع نمائيد.

توده‌بندي

از آن‌جا كه معيارهاي seo هر سال تغيير تحول مي‌نمايند، شما نيز بايستي اينترنت‌سايتتان را متناسب با اين تغييرات، به‌روز فرمائيد. درصورتي كه به‌روز نباشيد، اينترنت‌سايتتان به تدريج از برگه نتيجه ها جستجوي گوگل بيرون شود. به همين برهان، فعال بودن و همگامي با الگوريتم‌هاي سئوي گوگل و تطابق با تغييرات آنها، بسيار داراي اهميت ميباشد.

براي باقي ماندن در كارزار رقابت seo در سال ۲۰۲۱، بايستي كليه مواقعي را كه در‌اين پست به آن ها اشاره كرديم، مدنظر قرار دهيد. هر استراتژيست بهينه سازي مي بايست اعتنا ويژه‌اي بدين كارداران و ترندهاي seo داشته باشد تا بتواند استراتژي كسب‌وكار را با آنان هم‌راستا نمايد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۱:۰۳ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :