بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

سئو كلاه سياه Black Hat Seo چيست؟


با اعتنا به فراگير شدن كسب‌‌وكارهاي آنلاين، مبحث   سئو در مشهد نيز اهميت بخش اعظمي پيدا نموده است. بهينه سازي كلاه سياه يك كدام از طريق‌‌هاي باصرفه‌‌سازي وب سايت براي موتورهاي كاوش ميباشد. در‌اين نوشته‌ي‌علمي به ارزيابي اين شيوه و ترفندهاي آن مي‌‌پردازيم.
بهينه سازي  كلاه سياه چه ميباشد؟بهينه سازي كلاه سياه به دسته‌‌اي از طريق‌‌ها و تكنيك‌‌هاي غيررسمي ارتقاء مرتبه وبسايت در موتورهاي كاوش گفته مي‌‌خواهد شد، نحوه‌‌هايي كه از قانون ها گوگل تاسي نمي‌‌نمايند.
نحوه seo كلاه سياه  دقيقا مغاير نحوه بهينه سازي كلاه سپيد ميباشد. در هر دو طريق غرض باصرفه‌‌سازي تارنما ميباشد با اين تفاوت كه در شيوه اوليه سواي در حيث تصاحب كردن قانون ها و در طريق دوم با تبعيت كردن از مقررات با صرفه‌‌سازي را اجرا مي‌‌دهيم. در شيوه seo كلاه سياه چهت نيل به مقصود نياز وجود ندارد زمان متعددي در انتظار بمانيم و علاوه بر مجال معيار هزينه‌‌ها درين شيوه كاهش پيدا مي‌‌نمايند. اما اين طريق سود پايداري ندارد و هر لحظه ممكن ميباشد وب سايت ازجانب الگوريتم‌‌هاي گوگل مجازات گردد و درپي مجازات، تارنما شما اعتبار خويش را دست داده و از برگه حاصل كاوش حذف خواهد شد.
بيشتر بخوانيد :  نكات بهينه سازي در ساخت محتواترفندهاي seo كلاه سياهبه كار گيري بيشتراز حد از كلمه ها كليدي
 همانطور كه مي‌‌دانيد به كارگيري از كلمه ها كليدي يكي‌از عواملي مي باشند كه گوگل در طول امتيازدهي به آن دقت مي‌‌نمايد. همين دستور سبب ساز گرديده بود كه وب لاگ‌‌نويسان براي كسب امتياز بيشتر استارت به به كارگيري بيش ازحد اين عبارات در مقاله‌ها خويش نمايند. آنگاه‌‌ها گوگل براي جنگ با اين نوع خطاها الگوريتم مرغ مگس خوار را معرفي كرد كه وظيفه آن نظارت كلمه ها از ديد معنايي و مترادف و هم معني بودن ميباشد. اين الگوريتم تارنما‌‌ها و صفحاتي را كه دارنده محتواي بي‌‌كيفيت و لغات كليدي بيش تر از حد ميباشند جريمه مي‌‌نمايد.


نكته : مي‌‌توانيد به مكان به كار گيري زياد از كلمه ها كليدي، مترادف و هم معني‌‌هاي آن‌‌ها را به عمل ببريد يا اين كه از لغت ها كليدي Long Tail ،يا اين كه اصطلاحا دم دراز، به كارگيري فرمائيد.
پنهان‌‌كاري Cloaking
 درين طرز متني كه شما مي‌‌نويسيد براي يوزرها قابل اكران وجود ندارد و صرفا موتورهاي كاوش كاركشته به ديدن آن‌‌ها مي باشند.
محتواي نسخه برداري گرديده
 در‌اين شيوه از مطالب تارنما‌‌ها و صفحه هاي ديگر نسخه برداري‌‌برداري مي‌‌نماييد البته مي بايست بدانيد با ايفا اين عمل خير صرفا از سوي الگوريتم‌‌هاي گوگل جريمه مي‌‌گرديد بلكه منجر مي‌‌گرديد اعتبار و نام‌و‌نشان وب سايت‌‌تان پايين پرسش برود.
بيشتر بخوانيد :  نكات كليدي در ايجاد محتواكامنت‌‌هاي اسپم
يكي از ديگر از تكنيك‌‌هاي seo كلاه سياه گذاشتن كامنت اسپم در وب سايت‌‌هاي ديگر ميباشد اين چنين كه شما لينك و پيوند‌‌هاي وبسايت خويش را پايين پست‌‌هاي وب سايت‌‌هاي ديگر مي‌‌گذاريد كه از ديد محتوا و مورد هيچ ارتباطي با آن تارنما ندارند.
صفحه ها دروازه‌‌اي Doorway Pages
ساخت‌و‌ساز صفحه هاي Doorway يكي از ديگر از ترفند هاي بهينه سازي كلاه سياه ميباشد. در واقع اين صفحه ها از ديد محتوايي ارزشي ندارند تنها حكم پلي را دارا‌هستند كه مخاطب به واسطه آن در صفحه هاي اينترنتي در حالا چرخش ميباشد در حالي كه به سود دلخواه خويش نمي‌‌برسد.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۲:۳۱ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :