بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

تحقيق كلمات كليدي (Keywords Research)

تعداد كلماتي كيوردها نبايد بيش تر از حد مجاز باشد بهترين سئو كار  به دليل آنكه به‌دنبال رعايت نكردن اين قضيه از جانب الگوريتم هاي گوگل مجازات ميشويد. توزيع لغات كليدي در متن مي بايست به صورتي صورت بپذيرد كه لطمه‌اي به متن و مفهوم جمله ها نزند.

از ساير طرز‌هاي به كار گيري از كلمه ها كليدي، به فعاليت بردن هم معني كلمه ها يا اين كه استعمال از لغت ها كليدي Long Tail  ميباشد. در طرز Long Tail  مي توانيد از يك عبارت استعمال فرمائيد. براي مثال درصورتي كه واژه كليدي شما «بهينه سازي»  باشد، در شيوه Long Tail يا اين كه دم دراز ميتوانيد به مكان واژه و كلمه « seo» از لغات ديگري مانند تكنيك‌هاي بهينه سازي، گونه هاي seo، كاربرد seo، چگونگي سعي بهينه سازي و … به كار گيري نمائيد.

بيشتر بخوانيد :  معناي حقيقي كلمه ها كليدي Long tail چه ميباشد؟
رعايت ساختار در تايپ كردن متن

مراد از رعايت ساختار اين ميباشد كه در هنگام تايپ كردن متن، براي تيتر‌ها از تگ H۱ و براي تحت تيترها از تگ H۲ و براي تحت شاخه ها از H۳ مصرف شود.

استعمال از فيلم و تصوير 

مي بايست در حيث داشته باشيد كه كليه يوزرها طاقت تلاوت نوشته ي علمي و مطالب را ندارند، به همين مراد به كارگيري از عكس و فيلم مي تواند هم كيفيت برگه و هم معيار جذابيت ورقه را بالا پيروز شود كه به موجب آن ترافيك تارنما ارتقا پيدا خواهد كرد.

بيشتر بخوانيد :  seo تصاوير وب سايت
باصرفه‌سازي تارنما از ديد فني

خواسته از باصرفه‌سازي فني، سرعت آپ بار گذاري شدن برگه يا اين كه تارنما و ريسپانسيو بودن وب سايت در دستگاه هاي ديگر ميباشد. چنان كه كه مي دانيد سرعت گشوده شدن صفحه هاي اينترنتي از حيث يوزرها از اهميت بالايي برخوردار‌است. هر چه سرعت بار گذاري شدن كاغذ كمتر باشد به به عبارتي واحد سنجش تعداد عده اي كه درانتظار گشوده شدن آن ميباشند كمتر گردد و در سود اشخاص كمتري از اطلاعات دردسترس از كاغذ به كارگيري خواهند كرد.
مورد ديگر ريسپانسيو بودن يا اين كه عكس العمل‌گرا بودن وبسايت در دستگاه‌هايي نظير موبايل و تبلت ميباشد. به سيرتكامل‌اي كه در حين استعمال از اين نوع ابزارها ماهيت كلي وبسايت از ديد ساختاري تغيير تحول نكند.

پيوند‌سازي داخلي و فرنگي

يك كدام از طرز‌هاي بهينه سازي داخلي، لينك و پيوند‌سازي ميباشد. خواسته از پيوند سازي ارجاع دادن نوشته‌ي‌علمي يا اين كه كاغذ‌اي به نوشته‌ي‌علمي يا اين كه برگه‌اي ديگر ميباشد. درحال حاضر در صورتي پيوند‌دهي از وب سايت ديگر به سايت شما باشد لينك و پيوند‌سازي فرنگي انجام شده ميباشد كه اصطلاحا به‌اين جنبش بك لينك و پيوند گفته مي شود. اين يعني وبسايت‌هاي ديگر به جهت اتكا به شما و محتواي جان دار در صفحه ها تارنما‌تان، نوشته‌علمي‌اي از تارنما خويش را به نوشته ي علمي‌اي در وب سايت شما لينك و پيوند ميدهند.

در لينك و پيوند‌سازي داخلي شما نوشته‌ي‌علمي‌اي را به نوشته‌علمي ديگر در وب سايت خويش لينك و پيوند مي‌دهيد. بهتر ميباشد در هر برگه نهايتا ۳ تا ۵ لينك و پيوند وجود داشته باشد.

بيشتر بخوانيد :  چه‌گونه جايگاه تارنما را صرفا با به كار گيري از لينك و پيوند سازي داخلي بالا ببريم؟
مزيت پيوند‌سازي داخلي، بيشتر شدن مجال حضور يوزرها در وبسايت و ارتقاء ترافيك تارنما ميباشد.

با دقت به توضيحاتي كه گفته شد، با صرفه‌سازي داخلي يا اين كه بهينه سازي on page را خواهيم توانست بخشي از كوشش‌هاي تارنما‌ها در راستاي چشم شدن بدانيم.


برچسب: بهترين سئو كار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۵:۱۷ توسط:sayyad موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :