بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

ارزيابي صفحات فرود و فروشگاه


آناليز صفحه هاي فرود و دكان۳۱. المان ها و مورد ها مزاحم را از تارنما خويش حذف فرمائيد. سئو در مشهد ۳۲. فرم هاي شناور و متغير توليد فرماييد. اذن بدهيد يوزرها به راحتي داده ها شان را وارد نمايند.۳۳. از HeatMap ها به كار گيري نماييد. اين ابزارها به شما مي‌گويند چه بخش هايي از تارنما شما بيشتر از هر چيزي دقت يوزرها را جلب مي نمايد.۳۴. صفحه هاي خويش را تحت لحاظ داشته باشيد. ملاحظه كنيد يوزرها به چه شكل با صفحه هاي شما رابطه برقرار مي نمايند. چه المان هايي را ناديده ميگيرند و روي چه بخش هايي كليك مي نمايند.۳۵. از Trust Maker ها فايده ببريد. جوايزي كه اخذ نموده ايد. مشتريان شما و سهم دار هاي تجاري و سند هاي امنيتي تارنما و كسب و فعاليت خويش را در فوتر و يا اين كه در نصيب سرويس ها و درباه ما بگنجانيد.۳۶. صفحه ها شناور بسازيد. اذن بدهيد يوزرها به راحتي به هر بخش از كاغذ ي شما دسترسي داشته باشند و آن‌ها‌را محدود نكنيد.۳۷. براي اشخاص تنبل محتوا ساخت‌و‌ساز فرمائيد. مخاطبان اينترنت مطالب را به طور سطحي ميخوانند. پيشگفتار هاي ديدني اعتنا، خلاصه ي مطالب و بولت پوينت هاي مربوط به محتوا را فراموش نكنيد.۳۸. سرويس ها و امكان هاي آنلاين در دست يوزرها قرار دهيد. معمولا ابزارهاي آنلاين بدون‌پول برخورد خير در ميان مخاطبان دارا هستند.۳۹. روي مزاياي محصول ها خويش متمركز گرديد و خير امكان ها. به يوزرها ثابت نماييد محصول ها شما چه كاربردي دارا‌هستند و چرا بايستي آن را خريداري نمايند.۴۰. احساسات مخاطبان خويش را تحريك نمائيد. در صورتيكه يوزرها احساس خير و خوبي نسبت به وبسايت شما و توليدات شما داشته باشند مبادرت به خريد آن مي نمايند.۴۱. درباره‌ي ارزش توليدها خويش ظريف باشيد. روشن بنويسد و ريز هزينه ها را در چنگ آنان قرار دهيد (مانند هزينه ي ارسال و …)۴۲. ارزش ها را يك پارچه سازي فرماييد. «۱۰ دلار + ۵ دلار هزينه ارسال» كمتر از «۱۵ دلار با ارسال بدون پول» فروش داراست.۴۳. يوزرها متون را تا انتها نمي خوانند پس كوشش فرماييد در به عبارتي اولِ متن يوزرها را نسبت به خريد ترغيب نمائيد و آنها را قانع فرمائيد.۴۴. «هجرت مشتري» را گام به گام seo نماييد. اذن بدهيد مشتريان به راحتي توليدات خويش را خريد نمايند.۴۵. با يك نسخه برداري رايتر ماهر عمل نمائيد. اسكن رايترها ميدانند چه گونه يوزرها را قانع نمايند تا توليد ها شما‌را بخرند.۴۶. روي ساخت وب سايت تمركز فرماييد. زيبايي و تاثيرگذاري تارنما مهمترين قضيه در جذب استفاده كننده ميباشد. مغز بشر اطلاعات را بيشتر از هر چيز را از روش ديده ها اخذ مي نمايد.۴۷. يك اپليكيشن نويس ماهر داشته باشيد تا وبسايت شمارا از هر حيث كاربردي نمايد و بتوانيد ايده هاي جديدي را پياده سازي نمائيد.۴۸. مشتري ايده آل خويش را تعريف‌و‌تمجيد نماييد و همت فرمائيد در‌اين مسير گام برداريد.۴۹. در صفحه ها فروش خويش صفحه ها ارتباطي قرار دهيد تا مشتريان سوال ها و ابهاماتشان را بپرسند و كارايي نماييد زود به آن‌ها جواب دهيد.۵۰. توليدها شبيه را به يوزرها توصيه دهيد و يا اين كه پرفروش ترين و پربازديدترين صفحه هاي خويش را در صفحه ها فروش توليدات خاص خويش قرار دهيد.۵۱. روي نيازها و ضرورت هاي يوزرها تمركز فرمائيد و به آنان مهلت محدود بدهيد. به صورت نمونه: (صرفا ۵ روز زمان داريد تا از اين تخفيف ها استعمال نمائيد)
بازديدكنندگان تارنما را محافظت فرماييد.۵۲. راجع‌به حالت و مقررات خريد توليد ها روشن و ظريف باشيد. موقعيت كنسل خريد و رجوع توليدها را به صورت ظريف و بدون نقص در مشت يوزرها قرار دهيد.۵۳. آمار فروش توليد ها خويش را در مشت يوزرها قرار دهيد.۵۴. از كارت هاي شناور استعمال نمائيد تا يوزرها بتوانند به راحتي به بقيه صفحه هاي شما دسترسي پيدا نمايند.۵۵. يك پرسش بيان كنيد و ايده ها يوزرها پايين توليد ها و پست هاي وب لاگ را اكران دهيد.۵۶. پيوند سازي داخلي را فراموش نكنيد.۵۷. پست مهمان بنويسيد تا ترافيك هدفمند و مربوط به كسب و عمل خويش اخذ نمائيد.۵۸. از كلمه ها و واژه و كلمه هاي كنايه دار به كار گيري نكنيد. اذن بدهيد يوزرها با خيال و خاطر شل و فارغ از وسواس توليدات شمارا آناليز نمايند.۵۹. از ابزارهايي نظير Google Trends به كار گيري فرماييد تا به سوالهاي و كليدواژه هاي مربوط به كسب و فعاليت خويش دسترسي داشته باشيد.۶۰. از شبكه‌هاي‌عمومي خويش براي جذب كاربر استعمال فرماييد. با يك استراتژي قادر مي‌توانيد يوزرها را از شبكه هاي عمومي به سمت تارنما خويش هدايت فرماييد.۶۱. از ابزارها و تجهيزات جستجوي ماهر و توسعه يافته به كار گيري فرمائيد. يوزرها عمدتا از جستجوي وب سايت براي كشف كردن محصول ها و محتواي موردنظر خويش استعمال مي نمايند.۶۲. قصه سرايي نمائيد تا مشتريان ريلكس خيس با محتواي شما رابطه برقرار نمايند.۶۳. محتواي انحصاري ساخت‌و‌ساز نمائيد. محتوايي كه يوزرها هيچ مكان ديگري نمي توانند پيدا نمايند.۶۴. راجع‌به مخاطبان خويش تحقيق نماييد و نيازها و كمبودهايشان را شناسايي فرمائيد و همت نماييد لحن مايحتاج براي تعامل با يوزرها خويش را پيدا فرمائيد.۶۵. پروسه خريد خويش را بازي وار سازي فرماييد. اذن بدهيد يوزرها شما خريد جذابي را تجربه نمايند.۶۶. يوزرها بازگشتي خويش را شناسايي فرماييد. اين يوزرها كساني مي باشند كه به طور مداوم از تارنما شما بازديد مي نمايند. در واقعيت مي اقتدار ذكر كرد مشتريان متعهد شما مي باشند.۶۷. به يوزرها خويش در مسير خريد توليدها ياري نمائيد. بيشتر يوزرها نمي دانند آيا توليدها شما دقيقا به عبارتي چيزي ميباشد كه ميخواهند يا اين كه خير.۶۸. تجربه ي كاربري تارنما خويش را آزمايش نماييد. به صورت نمونه ميتوانيد از اشخاص خاصي بخواهيد تا از تارنما شما خريد نمايند و مراحل خريد آنان را محاسبه نمائيد و اشتباهات وبسايت را برطرف فرماييد.۶۹. آمار بازديد مكاني وب سايت خويش را از روش گوگل آناليتيكس استخراج فرماييد و مشاهده كنيد يوزرها شما بيشتر در كدام نقاط قرار دارا‌هستند.۷۰. سرعت تارنما خويش را فراتر ببريد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۰:۳۲ توسط:sayyad موضوع:

افزونه نقشه نشان وردپرس جايگزين نقشه گوگل


فزونه نقشه نشان وردپرس جايگزين نقشه گوگلچرا به  جايگزين نقشه گوگل نيازمنديم؟همان طور كه مسلماً در خبر ها خوانده يا اين كه شنيده‌ايد چندين  طراحي سايت در مشهد روز قبل گوگل تغييرات بنيادي را در سياست‌هاي خويش در عوض خدمت‌هاي نقشه اعمال كرده و تا ۲۶ تيرماه ۹۷ به توسعه و گسترش‌دهندگان براي تثبيت داده ها كارت اعتباري خويش مجال داده بود. اين تغيير تحول سياست گوگل از يك طرف و تحريم دامنه‌هاي ir. از سوي گوگل از طرف ديگر منجر شده است تا كليه پلاگين‌هايي كه تا قبل از اينً با مپ گوگل (Google Maps) عمل مي‌كرده‌اند براي يوزرها اهل ايران غيرقابل به كارگيري شوند. از همين رو مديران اينترنت‌وبسايت‌هاي مبني بر WordPress مستلزم يافتن جايگزين قابل قبولي براي خدمت نقشه‌ي گوگل در اينترنت‌وب سايت خويش مي‌باشند.در‌پي ميخواهيم به معرفي يك پلاگين اهل ايران كه به رفع اين نياز پرداخته ميباشد مي‌پردازيم. پس با ما يار و همدم باشيد با معرفي پلاگين وردپرسي نشان … كاربردهاي پلاگين نقشه وردپرساكثري از اينترنت‌تارنما‌هايي كه از سيستم مدير محتواي WordPress به كارگيري مي‌نمايند در قسمت‌هايي از اينترنت‌وب سايت خويش به عنوان مثال برگه‌ي تماس با ما، از نقشه‌ي گوگل براي جانمايي شرايط جغرافيايي خويش به كار گيري مي‌نمايند. همينطور وبسايت‌هاي بر طبق وردپرسي كه كل يا اين كه بخشي از ناحيهي كار‌شان در مورد نشر داده ها جاي ‌محور مانند اكران جاي رستوران‌ها يا اين كه نمايندگي‌هاي يك كمپاني و مانند اين‌ها بر روي مپ است نيز از اين خدمت گوگل منفعت ميبرند. وبسايت‌هاي تخصصي ديگري نيز بر اساس‌ي وردپرس وجود دارا هستند كه مستلزم اكران نقشه در وب سايت خويش ميباشند.از چه پلاگين‌اي تحت عنوان جايگزين نقشه‌ي گوگل به كار گيري كنيم؟زيرساخت بسط‌ي نقشه‌ي نشان تحت عنوان يك خدمت خوب و قابل اعتماد درخصوص راهكارهاي بر اساس نقشه، افزونه نقشه‌ي نشان را براي سيستم رئيس محتواي وردپرس بسط داده ميباشد. اين پلاگين كه فعلا ورژن‌ي 1.1.1 آن منتشر شده‌است اين قابليت و امكان را به مديران اينترنت‌وب سايت‌ها مي دهد تا به آساني نقشه‌هايي متنوع ساخت و سواي هيچ محدوديتي، در صفحه ها گوناگون اينترنت‌تارنما خويش قرار دهند. درين ورژن مديران وب سايت‌ها و بسط‌دهندگان، قابليت و امكان ساخت و ساز نقشه‌هاي متنوع در استايل‌ها و بعدها متعدد را دارا هستند. ورژن‌هاي بعدي اين پلاگين نيز به زودي مهيا و منتشر مي گردند. برخي از قابليت و امكان‌هايي ورژن‌ي نو عبارتند از:اكران داده ها بر روي ماركرقابليت و امكان اكران ماركرهاي متنوعرسم خط و چندضلعي بر روي نقشهو …چطور از افزونه نقشه‌ي نشان استعمال كنم؟در آغاز با تثبيت‌اسم (مجاني) در پنل توسعه و گسترش‌دهندگان نشان و كامل شدن موردها مراد‌گرديده در فرم مربوطه، يك كليد دسترسي (API Key) براي Web Map SDK اخذ فرمائيد. در هنگام توليد نقشه در وب سايت‌تان بدين كليد نياز خواهيد داشت. با مراجعه به كاغذ‌ي اين افزونه در مخزن پلاگين‌هاي وبسايت وردپرس و يا اين كه جستجوي عبارت نقشه نشان در نصيب اضافه كردن پلاگين در پنل مدير وردپرس تارنما خويش ميتوانيد مانند بقيه پلاگين‌هاي وردپرس آن را نصب و به كار گيري نمائيد:
بعد از نصب و فعال كردن پلاگين، در منوي مهم پنل رئيس وردپرس آيتم‌ي جديدي با تيتر نقشه‌ي نشان افزوده مي شود. از روش اين آيتم و مورد‌هاي زيرمجموعه‌ي آن مي توانيد ليست نقشه‌هاي توليد گرديده را ببينيد. همينطور ميتوانيد از روش ابزار ساخت و ساز نقشه، يك مپ با استايل و مختصات موردنظرتان ساخت و ساز و آن گاه از shortcode ايجاد گرديده در كاغذ‌هاي تارنما خويش استعمال كنيد:
براي توليد يك نقشه‌ي نو كافيست با گزينش مورد‌ي ساخت‌و‌ساز نقشه‌ي تازه وارد كاغذ‌ي ابزار ساخت و ساز نقشه‌ي نشان گرديد. درين ورقه در آغاز بايستي API Key كه از پنل بسط‌دهندگان نشان به طور بدون‌پول اخذ كرده‌ايد را در بخش مربوطه وارد فرمائيد:
بعداز وارد كردن API Key نقشه فعال گرديده و مي توانيد بقيه پيكربندي مرتبط با آن را به دلخواه خويش تغيير تحول دهيد: در مقاله آن گاه به شيوه استعمال از پلاگين‌ي نقشه‌ي نشان براي ساخت نقشه‌هاي دايناميك ميپردازيم. به وسيله اين قابليت و امكان، توسعه و گسترش‌دهندگان و مديران وبسايت مي توانند از روش يك shortcode استاندارد به سادگي نقشه‌هاي موردنظر خويش را ساخت‌و‌ساز و منتشر نمايند. با شورتكد نقشه‌ي دايناميك مي‌قدرت علاوه بر به كار گيري در كاغذ‌ها، از روش كدنويسي نيز مبادرت به ساخت‌و‌ساز نقشه نمود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۲:۲۸ توسط:sayyad موضوع:

بهترين افزونه ساخت اتومات لينك هاي داخلي سايت

يهترين سئو كار 


يك كدام از شايسته ترين پلاگين ها براي ساخت و ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند هاي اتوماتيك داخلي براي وبسايت هاي وردپرسي, پلاگين ( لينك و پيوند اتومات بهينه سازي – بهينه سازي Auto Linker )است كه عملكرد آسوده و منحصربه‌فرد به شخصي دارااست,البته طي ۷ سال اخير توليدكننده اين پلاگين هيچ ارتقاء و آپديتي درين پلاگين نداده ميباشد و اين پلاگين ايرادات خاص خويش را داراست.
اما خويش مخلوق شخصا نميتونستم دل از اين پلاگين بكنم و نشستم كلا تغييرات متعددي رو ساخت و ساز كردم.
لينك و پيوند هاي داخلي يكي مورد ها اساسي On Page سئو ميباشد.به كارگيري از پيوند هاي داخلي بخصوص براي وبسايت هاي محتوا محور، حائز اهميت بيشتري ميباشد.
ورود به ورقه جنس
از نگاه علمي چرا لينك و پيوند داخلي اساسي ميباشد؟زماني خزنده گوگل، وارد شيت از وب سايت شما مي‌شود، و به محتواي به عنوان مثال در رابطه فراگيري سئو داخلي تارنما ميرسد، لينك و پيوند هاي ديگري در اواسط متن شما به بقيه صفحه ها سايتتان مي بيند كه به طور كامل به مقاله “يادگرفتن seo داخلي وبسايت” داراي ارتباط ميباشد.بهينه سازي فارغ از لينكهاي داخلي به طور كامل بي مضمون‌ خواهد بود!
لذا خزنده وارد آن لينك و پيوند ميگردد و محتواي آن پيوند را هم آناليز مي نمايد.فيض آن اين ميباشد كه خزنده ها به نيكي ساختار وبسايت شما و فهم و شعور مي نمايند و تمامي مطالب شما‌را تخت‌گاز چك و فهرست (index) مي نمايند و شما ربات و خزنده ها را به دوران طولاني تري در وبسايت خويش سرگرم ميكنيد و بيشتر به خزيدن واردارشان مي‌كنيد! عينا همين واقعه روي مخاطب مي افتد.
هنگامي استفاده كننده مقاله “يادگرفتن سئو داخلي تارنما” را مشاهده مي نمايد، در به عبارتي حين، يكسري پيوند ديگر كه براي وي اثر گذار ميباشد را مشاهده مي نمايد، و دست‌كم آن اين ميباشد كه آن ها را در يك تب نو گشوده مي نمايد تابعد از مطالعه مقاله، آن‌ها را بخواند.در فيض شما استفاده كننده را هم درگير و جذب مي‌كنيد و در سود علاوه بر آنكه bounce rate وب سايت شما كاهش مييابد(بهتر مي‌گردد) ،وب سايت شما از انجا كه استفاده كننده بيشتر در وبسايت شما گشت و گذار نموده است، در خيال و خاطر استفاده كننده باقي ميماند و در برندينگ و آوازه وب سايت شما به شدت موءثر ميباشد.
مزاياي اصلي ديگر لينك و پيوند هاي داخلييك كدام از مزاياي اصلي ديگر لينك و پيوند هاي داخلي، انتقال اعتبار بك لينك و پيوند هاي شماست.فرض فرمائيد همين كاغذ تحت عنوان مطب اثرگذار يا اين كه هر به هر ادله ديگري در برگه اي از سايتي ديگر پيوند شده‌است.در فيض اين شيت يك امتياز/اعتبار از سايتي ديگر گرفته ميباشد.هم اكنون لينك و پيوند هاي داخلي كه در همين برگه مي‌باشند، نيز به جهت بك لينك و پيوند هاي اين ورقه، حائز اهميت بيشتري مي‌شوند و در فيض، اعتباري كه از بك لينك و پيوند هاي اين ورقه بدين برگه منتقل شده‌است، في مابين پيوند هاي داخلي اين شيت هم تقسيم مي‌گردد.
مزاياي پلاگين لينك و پيوند خودكار seo

√ اين پلاگين بطور اتوماتيك عبارات و لغت ها جان دار در پست ، شيت يا اين كه محتواي نوع پست ارسال گرديده شما‌را لينك و پيوند ميدهد. (يا اين كه به اصظلاح ساخت لينك و پيوند داخلي را خود كار انجام مي دهد)
√ كلمه ها كليدي را در يك ليست مستقل گرديده با كاما معلوم ميكنيد
√ URL را كه به آن كلمه ها كليدي كه مي خواهيد لينك و پيوند بدهيد را معلوم مي‌كنيد
√ تعداد لينك و پيوند ها به يك URL معلوم گرديده در هر پست را معلوم مي‌كنيد (مي توانيد براي يك واژه كليدي گزينش نمائيد چند دفعه و با چه لغت ها مشخصي توليد پيوند نمايد و بعد از آن نوع ارسال را معلوم نمائيد. و مابقي با 🙁 پيوند خودكار seo – سئو Auto Linker )
تغييراتي كه درين پلاگين داده ام :
۱: بروزرساني و به چنگ آوردن اشتباهات براي نصب در آپديتهاي نو وردپرس
۲: فارسي سازي و راست چين كردن بدون نقص دور و اطراف فعاليت
۳: افزودن قابليت و امكان بك آپ گيري (ورودي و خروجي دادن )


برچسب: يهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۴۷ توسط:sayyad موضوع:

چند ترفند براي حذف كلمات


يادگرفتن كاوش در گوگل؛ معرفي ۳۰ ترفند ماهر
بي شك موتور جستجوي گوگل، يك كدام از قويترين و وسيع ترين موتورهاي كاوش در گوگل ميباشد.در‌اين موتور كاوش وسعت عظيمي از داده ها ، مقاله‌ها و وب سايت هاي سئو در مشهد متعدد وجود دارااست .
با دقت به انبوه داده ها در فضاي اينترنت،يافتن داده ها موردنظر عمل معمولي و راحتي وجود ندارد .خوشبختانه گوگل تجهيزات مختلفي در مشت كاربرانش قرار داده ميباشد تا اشخاص از روش اين تجهيزات بتوانند در كوتاه ترين دوران ممكن به مطالب گزينه نظرشان برسند.
در‌اين نوشته‌علمي قصد داريم با فراگيري راهكارها وترفندهاي كاوش در گوگل، به شما امداد كنيم تا تخت گاز و بطور درست به داده ها گزينه نظرتان دست پيدا فرماييد.
نمايشگر كليپ
00:0003:20

طريق همت اپراتورهاي جستجوي گوگلاپراتورهاي جستجوي گوگل گروه اي از علائم، كدها و كلمه ها ميباشد كه مخاطب در بخش جستجوي گوگل وارد ميكنند تا نتيجه ها ظريف تري بدست آورند.
به عبارت ديگر ،اپراتورهاي گوگل نتيجه ها كاوش را غربال مي نمايند.بدين ترتيب فقط صفحه ها داراي ربط در حاصل گوگل مشاهده شود.
 
معرفي ترفندهاي كاوش در گوگل 
۱- مشاهده مجموع نتيجه ها گوگل
چنانچه قصد داريد مجموع نتيجه ها كاوش برايتان نشان داده گردد كافي ميباشد عبارت موردنظر را در گوگل كاوش نمائيد.
 
۲-كاوش عبارت بدون نقص
درصورتي كه ميخواهيد تنها عبارت يا اين كه كلمه و واژه كليدي موردنظرتان در نتيجه ها كاوش نشان داده خواهد شد، بايد آن عبارت يا اين كه واژه را درون نماد نقل پيمان قرار دهيد:
“ترفندهاي كاوش در گوگل “
 
۳-حذف لغات غيرضروري
بعضي وقتها ميخواهيد لغت ها غير ضروري را از حاصل كاوش حذف فرماييد.براي اين خواسته يك خطه فاصله قرار مي دهيد و آن گاه كلمه و واژه يا اين كه عبارتي كه ميخواهيد حذف خواهد شد را تايپ مي‌كنيد.مثلا پيرو وبسايت هايي ميباشند كه سرويس ها seo انجام ميدهند ولي غرض شما فراگيري وجود ندارد.در چنين حالتي بايستي اينطور كار فرماييد:
“سرويس ها seo-يادگرفتن”
اعتنا داشته باشيد كه  دربين نماد “-” و كلمه و واژه متبوع مسافت نباشد.
 
يكسري ترفند ماهر براي حذف عبارات غيرضروريدر‌صورتي‌كه ميخواهيد تعدادي واژه را از حاصل حذف فرمائيد،از نشانه مسافت به هر تعداد كه نياز داريد استعمال فرمائيد:
“سرويس ها بهينه سازي-فراگيري-كتاب-فيلم”
براي اينكه دقيقا به عبارتي واژه يا اين كه عبارت موردنظر از نتيجه ها حذف خواهد شد، بايد واژه يا اين كه عبارت را باطن نماد نقل پيمان و پس از نشانه مسافت قرار دهيد.
سرويس ها بهينه سازي-“فراگيري”
در واقع اين ترفند،تركيبي از طريق نقل عهد و پيمان و مسافت ميباشد.
براي بيرون كردن يك‌سري عبارت كافي ميباشد كلمه ها متبوع خويش را بعد از نشانه مسافت و دربين نماد نقل عهدوپيمان قرار دهيد.
سرويس ها بهينه سازي-“يادگرفتن seo“-“كتاب هاي بهينه سازي”
 
۴-به كار گيري از علامت (OR) در كاوش
گه گاه ريزه كاري موضوعي كه ميخواهيم درخصوص آن كاوش كنيم، ناقص بوده يا اين كه  آنان‌را به خاطر نمي‌آوريم.در اينصورت بهتر ميباشد از نماد OR ميان دوكلمه يا اين كه عبارت به كارگيري فرماييد:
سرويس ها بهينه سازي OR  فراگيري seo
براين اساس،فقط حاصل پيشين و بعداز OR نمايش داده ميشود.
نكته:  ORبايد با حروف پهناور نوشته خواهد شد.همينطور مي شود به مكان علامت OR از نماد I بهره مند شد.
 
۵-به كارگيري از نماد (*) براي اخذ نتيجه ها بيشتر
از اين نماد هنگامي به كار گيري ميكنيم كه قصد داريم واژه و كلمه اي را كاوش كنيم كه نصيب از آن را به حافظه نمي آوريم .در اينصورت به مكان آن كلمه و واژه يا اين كه عدد نماد * را ميگذاريم. بنابراين موتورهاي كاوش مساوي نشانه * واژه موردنظر را كاوش مي نمايد:
“سرويس ها*seo”
 
۶-به كارگيري از نماد (+) براي اضافه كردن واژه و كلمه يا اين كه عبارت به حاصل كاوش
در صورتي‌كه قصد داريد در رابطه يك مسئله در گوگل سرچ نمائيد و مي‌خواهيد كه مسلما زيرمجموعه يا اين كه شاخه معيني از اين قضيه اكران داده گردد،ميتوانيد كلمه و واژه يا اين كه عبارت موردنظرتان را با نماد + به جستجوي تان اضافه فرمائيد.
سرويس ها seo+بهينه سازي تكنيكال
نكته : در حالتي‌كه از تكنيك آرم نقل عهد و نماد + همزمان به كارگيري نمائيد،آن گاه فقط يك عبارت به حاصل جستجوي خويش اضافه كرده ايم.بعبارت ديگر داراي ربط ترين حاصل به ما نشان داده گردد.
سرويس ها seo+”بهينه سازي تكنيكال”
 
۷- به كارگيري از امر  Around( x) در حاصل كاوش
درصورتي كه قصد داريد عبارت خاصي را ،به عنوان مثال تيتر يك نوشته‌ي علمي، سرچ فرمائيد البته فقط يكسري واژه و كلمه از آن را به حافظه داريد،ميتوانيد در نصيب لغت ها فراموش گرديده واژه و كلمه around را تايپ نماييد بعد در درون پرانتز تعداد كلماتي را كه از عبارت حذف گرديده اند،  قرار دهيد.
سرويس ها سئوAROUND( 3)ويديو
درين نمونه موتورهاي كاوش صرفا نتايجي را بدست مي اورند كه دو عبارت “سرويس ها بهينه سازي” و ” ويديو” به مسافت ۳ واژه از هم قرار دارا‌هستند.
 
 
۸- كاوش از روش بازه زماني اعداد يا اين كه مدت
در صورتيكه قصد خريد محصولي را داريد و ميخواهيد ارزش آن در مشقت مشخصي باشد،يا اين كه به اطلاعاتي نياز داريد كه وابسته به زمان وقتي خاصي ميباشد،ميتوانيد مدت عددي موردنظرتان را به كاوش اضافه نماييد و آنگاه سه نقطه في مابين آن دوتا قرار دهيد.
Men’s watch 0…$۲۰۰
اين فرمان به شما اذن مي دهد تا صفحه هاي ايندكس گرديده‌ي يك وبسايت را ارزيابي فرمائيد كه‌اين زمينه براي كارشناسان seo بسيار گرانبها ميباشد.
 
۹- كاوش براي حاصل محلي در گوگل
كاوش بر پايه ي شرايط محلي يكي‌از شايسته ترين طرز ها براي نشانه گيري يوزرها در يك حوزه‌ خاص ميباشد.براي اين مراد بعداز وارد كردن عبارت يا اين كه واژه متبوع،فرمان loc: و بعد از آن اسم حوزه‌ را تايپ فرمائيد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۴:۳۶ توسط:sayyad موضوع:

انكر تكست سئو


با متن و انكر تكست بهينه سازي به صفحه ها يهترين سئو كار ديگر خويش لينك و پيوند دهيد
گوگل يك كدام از فاكتور هايي كه براي اكران لينك و پيوند ها دارااست، متني است كه شما تحت عنوان لينك و پيوند تعيين مي‌كنيد (به عبارتي متني كه شما روي آن مي‌توانيد كليك بكنيد) كه به آن انكر تكست يا اين كه متن لنگر anchor text گفته مي‌شود.

شما با به كارگيري درست و به عمل بردن كلمه ها كليدي تحت عنوان انكر تكست مي‌توانيد به گوگل بگوئيد كه ورقه متبوع شما‌را با چه لغات كليدي به بازديدكنندگان اكران دهد

از كلمه ها غير داراي ربط همچون از جمله "كليك فرماييد" و كلمه ها غير داراي ربط پرهيز بكنيد چون مي تواند زخم متعددي به سئوي وبسايت شما بزند.

ارزيابي ليست سئو آف پيج وب سايت Off-Page بهينه سازي
تمامي اقدامات و فعاليت هاي موردنياز جهت seo وب سايت كه مي بايست در بيرون از وب سايت شما صورت پذيرد را قرار داده ايم. پيش نياز سئو خارجي تارنما، انجام عمل هاي مرتبط با سئوي داخلي وب سايت هست.

براي چك پيوند هاي خويش از ابزار Ahrefs به كار گيري نمائيد
Ahrefs نام يك كدام از تارنما هاي فعال در حوزه ارائه سرويس ها seo است، كه معمولا فعاليت هاي مرتبط با آناليز و تجزيه را انجام مي دهد. شما مي‌توانيد پس از نام نويسي در تارنما Ahrefs و وارد كردن نشاني دامين خودتان، توان تارنما خويش را ببينيد و تعداد وبسايت هايي كه به شما پيوند بي واسطه داده اند را ببينيد

و يااينكه آيا وب سايت هاي اسپمي وجود دارا‌هستند كه به شما پيوند مي دهند؟ و يا اين كه يك سري تا حريف در حوزه كاري خويش داريد و يك سري داده ها ديگر مانند اينكه آيا انكر تكست هاي وبسايت شما بدرستي تهيه گرديده اند يا اين كه خير؟

آناليز پيوند هاي رقبا
اين بي آلايش ترين راه و روش براي پيوند سازي وب سايت است، تعقيب كردن رقبا و يافتن متن و انكر تكست لينك و پيوند ها و نشاني منبع پيوند هاي كه آتوريتي باليي دارا هستند قادر است به سئوي وبسايت شما ياري بسيار متعددي بكند و شما بر پايه ي تعداد وبسايت هايي كه داريد يك استراتژي مطلوب را تعيين بكنيد و آغاز به لينك و پيوند گيري بكنيد.

همينطور مايحتاج وجود ندارد كه قطعا از وب سايت هايي كه رقباي شما لينك و پيوند گيري كرده اند ، شما هم پيوند بگيريد، بلكه مي‌توانيد از منابع ديگري كه شبيه با تارنما متبوع مي باشند با به عبارتي توان و اعتبار عمل هاي مرتبط با لينك و پيوند گيري را انجام دهيد.

نظارت ليست فعاليت هاي فني seo
اين متد دربرگيرنده تحليل كردن كنسول جستجوي گوگل براي يافتن ارور ها يا اين كه محتواي نسخه برداري و تكراري و همينطور صفحاتي كه تيتر ندارند ميگردد.

اين ابزار بدون‌پول گوگل است كه براي رئيس وب سايت ها جهت مشاهده و تحليل تلاش تارنما خويش ارائه شده‌است. همينطور شما مي‌توانيد از اين ابزار گوگل وبمستر (يا اين كه به عبارتي كنسول جستجوي گوگل) براي يافت كردن ايرادات فني وب سايت، لغات لبريز جستجوي كه وب سايت شما در آن ها وجود داشته ميباشد، معيار اكران تارنما شما، نرخ كليك CTR و ترازو ورودي هاي گوگل و... استعمال بكنيد.

شناسايي ريدايركت هاي غلط (تغيير‌و تحول ريدايركت 302 به ريدايركت 301)
از كد ريدايركت 301 نبايد به كار گيري بكنيد براي صفخاتي كه بصورت موقتا در دسترس نيستند، كد 301 صرفا براي صفحاتي كه حال حاضر ديگر در وبسايت شما وجود ندارند يا اين كه حذف گرديده اند مي بايست آيتم به كارگيري قرار بگيرد.

ريدايركت 302 در معناي : انتقال موقت است و گوگل در‌اين نوع انتقال اعتبار و رده جايگاه آن كاغذ را به يك urlجديد منتقل نميكند

ريدايركت 301 در معناي: اين است كه به گوگل ميگوئيد اين شيت ديگر در وب سايت شما نيست و از اين به سپس به مكان ورقه پيشين گوگل شيت نو را براي بازديدكنندگان اكران مي دهد و اعتبار ورقه گذشته كه وجود داشت را بصورت بدون نقص به برگه تازه منتقل ميكند و پس از مدتي گوگل ورقه پيشين كه وجود داشت را اكران نميدهد و به مكان آن نشاني تازه را در حاصل اكران مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۲۲ توسط:sayyad موضوع:

۱۶ نكته سريع سئو


تيتر و توضيحات مرتبط با فيلم هاي سابق را آپديت نگه داريد تا بتوانيد سئو در مشهد   آنان را قابل كاوش و داراي ارتباط نگه داريد.كيفيت صدا و ويدئو را همچون گرفيك ها و تصاوير وبسايت خويش با صرفه فرمائيد.فيلم ها را به ساير محتواي وبسايت خويش متصل فرمائيد.۴. براي خصوصيت هاي اسنيپت رنك اخذ فرماييدپاره اي بيشتراز ۱۱٪ نتيجه ها كاوش دربردارنده دست كم يك خصوصيت اسنيپت مي باشند. اين ها نتايجي مي باشند كه معمولا در شيت ي نتيجه ها كاوش بعداز تبليغات و پيش از نتيجه ها دارنده رنك اكران داده ميشوند. آن‌ها معمولا به طور عكس، جدول يا اين كه ويدئو اكران داده ميگردند، اين خصوصيت منجر ميشود بيش تر از پيش پررنگ شوند و مي‌توانند كليك را از وب سايت هايي كه رنك نخستين اخذ كرده اند، بدزدند.
اين صفحات اينگونه به لحاظ مي رسند:


جالبه مگه خير؟ A.J. Gherich  و وب سايت SEMRush در باره چگونگي seo محتوا براي كسب اين رده مي‌گويد:A.J. Gherich بنيانگذار ماشين كرايه اي Gherich & Co. ياور با تارنما SEMRush و يك مطالعه بسيار پهناور بر روي 6.9 ميليون خصوصيت اسنيپتس از ۸۰ ميليون كلمه و واژه كليدي انجام داده اند.
مبني بر راه بر طبق اطلاعات، اي جي سفارش مي نمايد در شرايطي كه كه تلاش ميكنيد براي يك واژه كليدي سوالي رنك اخذ نمائيد از جمله:«چه طور ميتوانم ليست نشاني اينترنتي خودم را رويش بدم» يا اين كه «خصوصيت اسنيپت چه چيزي است؟» از يك فرمت پاراگرافي استعمال فرماييد. هر يك سري درصورتي كه كه ميخواهيد براي حروف اضافه مانند ("براي"، "به"، "مانند"، و غيره) رنك كسب فرماييد از فرمت ليست استعمال نماييد.
در اينجا چندين شيوه براي seo محتواي شما براي خصوصيت اسنيپت را شرح داده ايم:
شفاف و مختصر باشيداز تيترها (هدر ها) براي نسخه برداري اسان به كارگيري فرمائيداطمينان از امكان استعمال در ديوايس هاي متعددنگهداري تعامل اجتماعياز منابع فرنگي كاركشته استعمال فرمائيد۵. محتواي جامع، داراي اعتبار و به ياد ماندني ساخت و ساز فرمائيدSteve Rayson بنيان گذار BuzzSumo پيشنهاد مي نمايد براي كسب حالت كه در نتيجه ها گوگل تحت عنوان شايسته ترين فيض براي كاوش كننده ناميده مي گردد،‌ براي عنا وين خويش نوشته‌ي علمي هايي طولاني با محتواي عميق ساخت نماييد.
BuzzSumo در گزارش ترند محتواي خويش در سال ۲۰۱۸، نسبتاً ۱۰۰ ميليون محتوايي را كه در سال ۲۰۱۷ نشر يافته بود را ارزيابي كرد و چيزهاي بسيار جالبي راجع‌به به اشتراك گذاري اجتماعي، پست هاي ويروسي(viral posts به پست هايي گفته ميشوند كه در پلتفر هاي متفاوت انلاين پخش، نسخه برداري يا اين كه به اشتراك نهاده ميگردد) و محتوايي كه توان ماندنگاري دارا‌هستند پيدا كرد.
براي استارت، در 3 سال قبلي، به اشتراك گذاري اجتماعي محتواي به نصف كاسته شده ميباشد. بخشي از اين كاهش به جهت اشباع محتوا ميباشد (به صورت معدل هر روزه ۳ ميليون پست وبلاگي تكثير داده ميشود) و قسمت ديگرآن تكثير محتوا به طور سري ميباشد(يوزرها آنرا بصورت چت محرمانه انتشارمي دهند خير بصورت پست در كاغذ ي خويش).
استيو متوجه گرديده كه تارنما ها علي رغم كاهش به اشتراك گذاري در شبكه‌هاي‌مردمي و اشباع محتوا تارنما ها خوب كار مي نمايند و آوازه كار كشته اي دارا‌هستند كه تارنما آنان دربردارنده محتواي مهم باشد. در حالي كه اكثر محتويات ناديده گرفته ميگردد، استيو مي‌گويد، "پژوهش ها داراي اعتبار و محتواي مرجع همچنان به بدست اوردن لينك و پيوند ادامه ميدهند".
۲ منش عالي براي وجود داراست كه به موتور هاي كاوش نشان دهيد كه شما محتوايي عميق، داراي اعتبار و به ياد ماندني بر روي وب سايت خويش داريد.
محتواي طولاني ساخت‌و‌ساز نمائيد. محتواي شما بايستي دست كم ۲۰۰۰ هزار كلمه و واژه داشته باشد كه بتواند از نوشته ي علمي هاي كوتاه خيس رنك اخذ نمايد.از كلمه ها كليدي LSI به كار گيري نماييد. مراد از لغات كليدي LSI كلمه ها كليدي مي باشند كه تعلق معنايي بالايي با كلمه و واژه كليدي اساسي محتواي شما دارا‌هستند و بهتر ميباشد كه از آنان در محتواي خويش به كارگيري فرماييد.۶. تعامل يوزرها را ارتقاء دهيدMax DesMarais يك كارشناس بهينه سازي و PPC (پرداخت بر طبق كليك Pay-Per-Click) براي Vital ميباشد، كه يك تاكسي بازار يابي محتوا و PPC ميباشد كه تخصص آن ها در رئيس سرويس ها پرداخت به ازاي هر كليك ميباشد.
فرقي ندارد كه بخواهيد يك شيت ي تازه ساخت نماييد يا اين كه يك برگه ي جانور را بروز رساني نماييد، شما مي بايست صفحه هاي را براي به حداكثر رساند تعامل توليد نماييد.
در تحت تعدادي خط مش عالي براي به حداكثر رساند تعامل يوزرها در پست هايتان وجود داراست:
قرائت آن آسوده باشد. محتوا مي بايست از فضاي سپيد، سرفصل ها ، گزاره هاي كوتاه و تصاوير داراي ربط استعمال نمايند كه بي آلايش خيس بتوانند يوزرها را جذب نمايند  و دوران برهه زماني آن‌ها حضور آن ها را در كاغذ ارتقاء بدهند.در كاغذ ي خويش لينك و پيوند هاي داراي ربط توصيه نمائيد. در صفحه ها خويش پيوند هاي داراي ارتباط به يوزرها توصيه بديد كه ريلكس خيس و بهتر بتوانند پاسخ سوالات خويش را پيدا نمايند. اين فعاليت به شدت نرخ فرار و گريز تارنما شما‌را كاهش ميدهد و منجر مي گردد يوزرها بيشتر در وبسايت شما بمانند.از كملات كليدي LSI به كارگيري نماييد. همينطور به سوال ها مازاد كه يوزرها شما در پايان محتوا ميپرسند نيز پاسخ دهيد. امروزه صرفا ارائه كردن محتوا ديگر كفايت نميكند. صفحه هاي مي بايست حاي داده ها مازاد باشند كه يوزرها براي آن كاوش مي نمايند. ارائه داده ها مازاد به محافظت استفاده كننده امداد خواهد كرد و به موتورهاي كاوش مي‌گويند كه محتواي برگه ما خير فقط به پرس و جو كاوش جواب دادن داده ميباشد بلكه دربردارنده داده ها مازاد ميباشد كه ممكن ميباشد در صفحه ها ديگر وحود نداشته باشد.براي يوزرها تعدادي راه و روش براي فهم و شعور مجتوا بگذاريد. اين‌راه ها مشتمل بر تصاوير، اينفو گرافي، كليپ، و متن مي‌باشد. اين فعاليت دقت خواننده را به خويش جلب مي كندوآنها مشغول محتواي ميگردند.به كار گيري از اين تاكتيك ها اطمينان نتيجه ها خواهد كرد كه صفحه هاي شما براي خوانند‌گان بسيار گرانبها ميباشد و موتورهاي كاوش اين صفحه هاي را تحت عنوان محتواي با باكيفيت نماد گذاري مي نمايند.
۷. seo براي جستجوي صوتيJulia McCoy بنيان گذاري Express Writers همت هاي مداوم را براي سئو جستجوي صوتي را تشويق مي نمايد. جستجوي صوتي به خبر‌ها وسيع بهينه سازي در سال 2018 تبديل شد، و مك كوي به ما ميگويد كه تكنولوژي جستجوي صوتي به گذر زمان بهبود مي‌يابد و قابل دسترسي خيس ميگردد، و اي فرآيند ادامه دار خواهد بود.
جوليا ميگويد: «در شرايطي‌كه كه براي مارك شما به كار گيري از شرايط جغرافياي منطقي ميباشد، ازآن به كارگيري فرمائيد» كه‌اين عمل به‌اين مفهوم ميباشد كه شما وبسايت خويش را براي جستجوي محلي باصرفه نموده ايد.
از آنجايي كه اكثر جستجوهاي صوتي محلي مي باشند،اين يك نكته ضروري ميباشد كه شما مي بايست براي كسب و فعاليت محلي خويش ازآن به كارگيري فرماييد يااينكه بخواهيد مخاطباني را در يك نقطه ي جغرافيايي مقصود قرار بديد.
جوليا علاوه بر سئو جستجوهاي صوتي محلي، بر اهميت مرتبه بندي براي هر دو سوال و جواب تأكيد مي نمايد. بيشتراز نيمي از جستجوگرها از جستجوي صوتي براي جستجوهاي آنلاين بي آلايش به كار گيري مي نمايند، براين اساس ساخت مسئله جستجوي صوتي با كيفيت عالي براي سوال هاي متداول ميتوانيد ياري متعددي به رنك گيري وب سايت شما بكند.
۸. دقت به حق تقدم ايندكسينگ گوشيبراي اين نكته، ما قصد داريم مستقيما از منبع گوگل ياري بگيريم.
اوليه از كليه خواسته از حق تقدم ايندكسينگ گوشي چه است؟ به آساني بيان‌كنم گوگل يكسري سالي ميگردد كه تصميم گرفته ورژن ي گوشي شما‌را تحت عنوان ورژن ي اساسي تارنما شما در لحاظ بگيرد.به زباني ديگر، در قبلي گوگل ربات ها وكراولر هاي خويش را براي ايندكسينگ به سمت مرورگر دسكتاپ شما مي ارسال كرد ولي امروزه آنان از ورژن اختصاصي گوشي وب سايت شما بازديد مي نمايند.
در شرايطي‌كه تارنما شما ورژن تلفن همراه نداشته باشد ورژن ي دسكتاپ آن آناليز شود. ولي در شرايطي كه كه وب سايت شما از ورژن ي گوشي پشتيباني نكند به احتمال بسيار زياد رنكينگ شما ضربه بزرگي ميخورد.
گوگل به تارنما هايي كه ورژن ي موبايلآنها با «m.» آغاز مي گردند مانند m.facebook.com سفارش مي نمايد كه تارنما خويش را به يك ورژن كه تماما ريسپانسيو ميباشد تبديل نمايند.
استدلال اين فعاليت اين ميباشد كه گوگل اينك وبسايت هايي را كه URLآنها با m-نقطه آغاز ميشود را صرفا تحليل مي نمايد اماآنها را ايندكس نخواهد كرد.
سويچ كردن به يك وب سايت تماما ريسپانسيو بدين مضمون‌ ميباشد گوگل به آساني ميتواند وبسايت شمارا تحقيق كند و زود تشخيص ميدهد كه محتواي وبسايت شما ريسپانسيو ميباشد يا اين كه نه كه‌اين فعاليت سبب ساز ارتقا سرعت فعاليت ها و ذخيره ي بيشتر مدت ميشود.
۱۶ نكته سريع بهينه سازيدر‌اين قسمت ما ميخواهيم به صورت مختصر ۱۶ نكته ي بهينه سازي را به طور سريع براي شما بازگو كنيم.
نرخ كليك تارنما خويش را ارتقا دهيد

از سرتيتر هايي استعمال فرمائيد كه احساسات يوزرها را برانگيزددر راز عنوان هاي خويش از كلماتي استعمال فرماييد كه مخاطب بخواهد وارد تارنما شما خواهد شد تا به آن جوابي بدهد. براي جلب اعتنا، در عنوان ها خويش از پرانتز يا اين كه براكت ها به كارگيري نمائيد.توضيحات متا ي قدرتمندي را بنويسيد كه پست شما‌را متمايز نمايد.نرخ گريز را كاهش دهيد و بازه زماني ماندگاري آن ها را ارتقا دهيد

5. لحاظ يوزرها را با يك عنوان ورقه ي ديدني جلب فرماييد.
6. مهارتي كسب فرماييد كه بتوانيد كابران را در طول تلاوت محتوا مشغول نمائيد و به تلاوت ادامه نوشته ي علمي عشق و علاقه مند شوند.
7. از لينك و پيوند دهي داخلي به كار گيري فرماييد تا كه يوزرها در طي تلاوت محتواي به صفحه ها ديگر وبسايت شما منتقل شوند.
8. يك كاغذ ي سفارشي براي ارور 404 تنظيم فرمائيد(اين ورقه هنگامي نمايان مي‌گردد كه برگه ي در خواستي استفاده كننده پيدا نميشود و به not found معروف ميباشد). اين قادر است به استفاده كننده ياري دهد كاغذ اي كه در‌پي آ نميگردد يا اين كه ورقه اي شبيه باآنرا پيدا نمايد.
براي وب سايت خويش اعتبار كسب فرماييد

9. به تارنما هايي كه اعتبار بالا و محتواي شبيه دارا هستند لينك و پيوند بدهيد كه بتوانيد في مابين خودتان ارتباط (و بك پيوند) ساخت و ساز فرمائيد.
10. وجه اجتماعي خويش را از روش استدلال ها و توصيفات ارتقا دهيد.
11. براي وب سايت خويش گوهي SSL تنظيم نمائيد تا يوزرها بتوانند با خيال و خاطر شل خيس با وبسايت شما تعامل داشته باشند.
12. در حالتي كه وب سايت شما اين پتانسيل را داراست براي اينكه بتوانيد مشروعيت خويش را نشان دهيد وب سايت خودتان را در Google My Business تثبيت فرماييد.
تارنما خويش را براي بالا بردن تلاش seo باصرفه نماييد13. تصاوير وب سايت خويش را براي بالا بردن سرعت لود فشرده و با صرفه فرمائيد.
14. بر روي وب سايت خويش از ردياب هايي به كارگيري نماييد كه بفهميد در چه قسمتي يوزرها را از دست مي دهيد. ما سفارش ميكنيد از گوگل انالتيكز((and MonsterInsights ) به كار گيري نمائيد.(در صورتيكه كه از وردپرس به كارگيري مي‌كنيد مي‌توانيد از MonsterInsights نيز به كار گيري نماييد)
15. با افزودن نقشه وب سايت XML به وب سايت خويش مطمئن گرديد كليه بخش هاي وب سايت براي كراولر ها در دسترس ميباشد.
16. از داده هاي توليد يافته (كه تحت عنوان آرم گذاري شِما schema markup نيز شناخته مي‌شوند) براي وبسايت خويش به كار گيري فرماييد كه بتوانيد محتواي خويش را به طوري دسته بندي فرمائيد كه گوگل به صحت بفهمد پست شما در رابطه چه است.
اين انتها جمع آوري ما در ارشادوراهنمايي ها و ترفندهاي سئو موتورهاي كاوش ميباشد.
بستگي به شما داراست كه بخواهيد اين نكات را در تارنما خويش بكار ببريد. مايحتاج وجود ندارد كه تمامي ي نكات را به طور همزمان با هم استارت نماييد، شما مي‌توانيد سئو كلي و سئوي برگه وب سايت خويش را انجام دهيد و پس ازآن درپي seo محتوا براي seo ي خويش برويد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۵۶ توسط:sayyad موضوع:

چطور در نتايج گوگل بالا بيايم


• تگ H1: اين تگ بسيار اصلي براي اولي تيتر كاغذ كه در صدر ترين بخش برگه قرار ميگيرد استعمال ميشود. نكته بسيار مهمي كه در رابطه اين تگ بايستي بدانيد اين ميباشد  بهترين سئو كار  كه از تگ H1 فقط يك توشه در كاغذ مي بايست به كار گيري فرماييد و براي تيتر هاي بعدي ميتوانيد به ترتيب از تگ هاي H2 و H3 به كارگيري فرمائيد. تگ H1 به گوگل مي فهماند كه محتواي ورقه در رابطه چه ميباشد. در حالتي‌كه كه تگ تيتر را خالي نهاده باشيد گوگل به طور خود كار عنواني كه دارنده تگ H1 مي‌باشد را براي آن جايگزين مي نمايد. به همين جهت ميباشد كه تگ H1 اهميت اكثري در راه و روش كشف كردن تارنما شما به ورقه اوليه گوگل دارااست.
• لغت ها كليدي درون متن: استعمال درست و مطلوب از كلمه ها كليدي در محتوا نيز يكي روش هاي دست يافتن به شيت اوليه گوگل هست چون در ارتقاء سكو وب سايت نيز بسيار اثرگذار ميباشد. بايستي در طرز استعمال از لغت ها كليدي در محتوا توجه داشته باشيد تعداد معدود واژه و كلمه كليدي در متن تاثيري نخواهد داشت البته تعداد بسيار زياد هم آيتم جريمه گوگل قرار مي‌گيرد، پس براي قرار گيري تارنما در برگه اوليه گوگل مي بايست به تعداد مطلوب و در موضع مطلوب از عبارات كليدي به كار گيري كنيد. محتواي كمتر از ۵۰۰ كاراكتر از ديد گوگل يك نوشته ي علمي شناخته نمي‌شود و متن خيلي بلند نيز مخاطب را خسته مي نمايد، مطلوب ترين ترازو براي يك محتواي خوب در بين ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ كاراكتر ميباشد. هرچه تعداد اين عبارات در گزاره نخستين بيشتر باشد نيز بهتر ميباشد.
• تگ Alt براي عكس ها: تگ Alt نيز همچون تگ تيتر كار مي نمايد البته خير براي محتوا بلكه براي عكس ها، اين تگ به گوگل مي فهماند كه عكس در رابطه چه موضوعي ميباشد و اين مساله در حين جستجوي اشخاص از روش تصاوير يا اين كه Google image اهميت پيدا مي نمايد. با استعمال از اين تگ بخت شما براي اكران تصوير در اولِ برگه نتيجه ها بيشتر مي گردد. نكته قابل توجه در رابطه تگ alt داراي ربط بودن عكس و محتواي تگ با زمينه كاغذ ميباشد. پس همت فرماييد از لغت ها كليدي درين تگ نيز به كار گيري كنيد. همينطور در شكل بروز خلل براي تصوير متبوع و عدم اكران آن متن تگ alt بجاي آن نمايش داده ميشود اين مورد نيز به قرار تصاحب كردن تارنما شما در شيت نخستين گوگل ياري مي نمايد.البته بدين نكته نيز اعتنا داشته باشيد كه تگ alt هر تصوير مي بايست با ديگري گوناگون باشد.
• لينك و پيوند هاي داخلي: به طبع در تارنما شما تعدادي شيت مربوط به يكديگر با موضوعات شبيه وجود دارا هستند كه مي‌توانيد با پيوند دادن به يكديگر آنان‌را بهم متصل فرماييد. گوگل اين نوع پيوند دهي را بك لينك و پيوند داخلي مي نامد و در دادن مرتبه و رده به وب سايت شما در برگه اوليه گوگل از آن تاثير مي‌گيرد. مسئله آيتم دقت درين طريق اين ميباشد كه انكرتكست يا اين كه به عبارتي عبارتي كه پيوند داده مي‌شود بايستي واژه كليدي شيت اي باشد كه به آن لينك و پيوند مي دهيد. مثلا چنانچه يك تارنما بهينه سازي داريد و در شيت خريد بك لينك و پيوند مي‌خواهيد به كاغذ بك پيوند چه مي‌باشد؟ پيوند بدهيد بايد عبارت بك پيوند چه چيزي است؟ را در برگه خريد بك پيوند قرار داده و آن را به شيت متبوع لينك و پيوند دهيد.
• لينك و پيوند هاي فرنگي: اين نوع پيوند ها را از تارنما هاي ديگري اخذ مي‌كنيد و تاثيرگذاري آنها از اين جهت ميباشد كه يوزرها وب سايت هاي پر طرفدار با مطالعه نوشته ي علمي جالب شما درين وب سايت ها به مسئله تارنما شما علاقمند گرديده و از روش اين پيوند ها به وبسايت شما وارد ميشوند. لينك و پيوند هاي فرنگي كه از وب سايت هاي داراي اعتبار به وب سايت شما داده گرديده اند براي گوگل بسيار ارزشمند مي باشند و منجر مي‌شوند گوگل درجه و مقام خير به شما در كاغذ اوليه گوگل بدهد. بها اين سيرتكامل لينك و پيوند ها در حالتي كه از شبكه هاي مردمي باشند نيز به مراتب بيشتر خواهد بود، درضمن كوشش نمائيد مطالب و محتوايي كه در تارنما ها و شبكه هاي عمومي قرار مي دهيد جذابتر باشد تا بازديد كنندگان بيشتري اخذ فرماييد.
• سرعت وب سايت: سرعت وب سايت او‌لين چيزي ميباشد كه مخاطب در هنگام ورود به تارنما شما با آن مواجه مي توان به همين جهت از اهميت بالايي در قرار دريافت كردن تارنما شما در شيت نخستين گوگل برخوردار‌است. حتي‌در حالي كه مجموع موردها روايت شده به خير صورت گرفته باشند و همين طور وبسايت شما از مطالب و محتواي بسيار خوب و مفيدي برخوردار باشد در صورتي‌كه كه وبسايت به مشقت بار گذاري گردد مخاطب چشم به راه نخواهد ماند و وارد ورقه شما نخواهد شد تا محتويات برگه را ببيند، براين اساس همت نماييد تا جايي كه قابليت و امكان داراست وسعت تارنما را كاهش داده و سرعت بارگذاري صفحه ها را بالا ببريد.
• نقشه وب سايت: نقشه وب سايت به موتورهاي كاوش مسير پيمايش و جزئيات وب سايت شمارا نشان ميدهد و منجر مي‌گردد اين موتور ها سريعتر بتوانند به قسمت هاي گوناگون وب سايت دسترسي پيدا كرده آنان آيتم تحليل قرار داده و ايندكس كنند. اين يك امتياز مثبت براي دادن جايگاه به وب سايت شما از سوي گوگل و قرار تصاحب كردن وب سايت در ورقه اوليه گوگل هست. همينطور در شكل داشتن نقشه وب سايت هر بازه زماني كه ورقه يا اين كه قسمت تازه به وب سايت خويش اضافه مي‌كنيد به موتورهاي كاوش نمايش داده مي شود و سبب ساز سريعتر ايندكس شدن صفحه هاي نو نيز مي‌شود. به همين انگيزه نقشه سايت شما مي بايست به طور كامل شفاف و خوانا باشد و هميشه بروزرساني خواهد شد تا هر تغييري كه روي وب سايت شكل مي‌گيرد در فولدر Sitemap آن قرار گيرد.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۷:۱۴ توسط:sayyad موضوع:

كاربران به دنبال چه كلماتي مي گردند؟


در‌اين نوشته‌علمي قصد داريم معني واژه كليدي چه مي باشد را بازگو كرده و به شما بگوييم محتواي وبسايت خويش را جوري ساخت و لود فرماييد كه هم آيتم تاييد يوزرها، هم موتورهاي كاوش باشد. براي تعيين عبارات كليدي نخست شما بايستي مخاطبان كالا، سئو در مشهد سرويس ها و … را بشناسيد تا بتوانيد در قبال جستجوي آن ها سرويس ها خويش را ارائه دهيد.
واژه و كلمه كليدي چه ميباشد؟
در واقع كلمه و واژه كليدي عبارت ها، كلمه و واژه هايي مي‌باشند كه خبر از متن ومحتواي كلي وب سايت ميدهند، از نظرعلم seo واژه يا اين كه كلماتي كه مخاطبان در موتورهاي كاوش مثل گوگل كاوش مي نمايند واژه و كلمه كليدي  گفته مي گردد، اصولا در صورتي متن و محتواي يك وب سايت را خوانده و مجموع متن را در يك عبارت يا اين كه واژه بتوان تعريف كرد به آن واژه كليدي گفته ميگردد. براي ساخت و ساز و ورود محتوا مي بايست از كلمه ها كليدي مربوط به متن در صفحه ها گوناگون مصرف شود تا بخت شما براي اكران سايتتان هنگام جستجوي يوزرها بيشتر باشد. براي فهم و شعور بيشتر و بهتر معنا واژه و كلمه كليدي چه چيزي است ادامه نوشته ي علمي را مطالعه بفرماييد.


يوزرها به‌دنبال چه كلماتي ميشوند؟
شما مي‌دانيد چه سرويسي ارائه مي دهيد و چه سرويس ها، توليدها و… براي عرضه به يوزرها داريد البته مخاطبان چطور دنبال محصول، سرويس ها و…ميگردند و در چه صورتي به تارنما شما مي رسند؟ پاسخ اين پرسش مهم‌ترين قضيه براي ادراك مضمون‌ كلمه و واژه كليدي چه مي‌باشد است.
تحقيق و تعيين لغات كليدياحتمالا شما تعداد لغت ها كليدي بسيار متعددي در ذهنتان براي به چنگ آوردن مرتبه در موتورهاي كاوش داريد كه آنها در منطقه كار شما، سرويس ها، مال يا اين كه مورد هاي داراي ارتباط به سايتتان ميباشد. ميتوانيد براي اخذ و استعمال از كلمه ها كليدي از اپليكيشن هاي بدون پول جانور مثل googel keyword planer به كارگيري فرماييد و مدام كلمه ها كليدي مصرف شده در وبسايت رقبايتان را محاسبه فرماييد.
با نظارت لغات كليدي پربيننده و در غايت تعيين كلمه و واژه كليدي بسته به حالت وب سايت تان مي‌توانيد پربيننده ترين و بيشترين كلمه و واژه كليدي متبوع كاوش، به وسيله يوزرها را گزينش و به كار گيري كنيد. وقتي كه شما واژه و كلمه كليدي را تعيين و مبتني بر آن متن و محتوا ساخت‌و‌ساز كرده و در وبسايت بار گذاري ميكنيد در موتورهاي كاوش عبارات كليدي نو، پرسش و موضوعات تازه بسته به نوع محتوا توليد ميشود كه بهتر ميباشد از نخست بدين مسائل دقيقتر تصور كنيد. براي مثال استفاده كننده با تايپ عروس و آرايشگاه در موتورهاي كاوش به عبارات كليدي شبيه بر ميخورد:
آرايشگاه عروستالار زيبايي عروسپيكيج هاي پيرايش عروسشما بايداز لغات كليدي و عنا وين مالامال سرچ در محتواي خويش به كارگيري فرماييد كه مخاطبان و يوزرها آن را كاوش مي نمايند. در بعضا مواقع استعمال از لغت ها كليدي نادر سرچ بهتراز به كار گيري از كلمه ها كليدي مالامال سرچ هست، چون رقابت درين قسمت مقداري ريلكس خيس ميباشد.
به كارگيري از لغات كليدي پربيننده و يا اين كه نادر سرچ هرمورد خير و بدي هاي خويش را دارند، از همين رو براي به كار گيري از هر كدام بايد داده ها كافي درباره با مزايا و معايب آنان داشته باشيد. نكته قابل توجه تنوع داشتن واژه و كلمه كليدي هست، بدين نكته نيزتوجه فرماييد كه صفحه ها وب سايت شما سبب ارتقا يا اين كه كاهش مرتبه وبسايت شما گرديده كه در غايت موجب ارتقا رنك گوگل و يا اين كه بالعكس مي گردد. صفحه هاي اساسي تارنما ها و مارك هاي تجاري داراي اعتبار اكثرا درجه بالايي دربيشتر عبارات كليدي، درموتورهاي كاوش دارا‌هستند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۵:۱۰ توسط:sayyad موضوع:

نحوه فعال سازي سايت مپ


پس از نصب و راه‌اندازي پلاگين منويي با اسم XML-Sitemap در قسمت پيكربندي وردپرس پيشخوان اضافه ميشه، روي اون كليك نمائيد تا به برگه پيكربندي پلاگين  سئو در مشهد طراحي وب مپ در وردپرس هدايت گرديد.


Notify Google about updates of your Blog: با فعال كردن اين مورد هر توشه كه نوشته جديدي منتشر نماييد يك نوتيفيكيشن براي موتور جستجوي گوگل ارسال ميگردد تا از ساخت‌و‌ساز صفحه هاي نو باخبر گرديده و آن‌ها‌را ايندكس نمايد.
Notify Bing (formerly MSN Live Search) about updates of your Blog: با فعال كردن اين آيتم هر توشه كه نوشته جديدي منتشر فرمائيد يك نوتيفيكيشن براي موتور جستجوي بينگ ارسال مي شود تا از ساخت‌و‌ساز صفحه ها تازه باخبر گرديده و آنها‌را ايندكس نمايد.
Add sitemap URL to the virtual robots.txt file: با فعال كردن اين مورد نشاني نقشه وب سايت شما در پوشه robots.txt وردپرس افزوده شود و در اين‌حالت از موتورهاي كاوش منظور مي شود تا محتواي نقشه وبسايت را از روش اين پوشه محاسبه نمايند.
Try to increase the memory limit to: اين آيتم براي ارتقاء محدوديت خاطر‌ي پلاگين‌ها در وردپرس هست كه نيازي به استعمال از آن وجود ندارد.
Try to increase the execution time limit to: از اين آيتم هم ميتونيد تا براي ارتقاء تغيير‌و تحول دوران اجراي پلاگين‌ها در وردپرس مبادرت فرماييد.
Try to automatically compress the sitemap: براي فشرده سازي نقشه وردپرس sitemap اين مورد را فعال فرمائيد تا وسعت نقشه‌ي تارنما شما كاهش يابد.
Include a XSLT stylesheet: در حالتي كه قصد به كار گيري از استايل براي sitemap وردپرس داريد مي بايست با پسوند XSL در فريم روبرو نشاني فولدر استايل را وارد نماييد تا استايل دلخواه شما براي نقشه وبسايت وردپرس اكران داده خواهد شد پس در اين‌حالت تيك آيتم Use default را برداريد.
Override the base URL of the sitemap: در صورتي‌كه وردپرس خودتون را روي يك دايركتوري نصب كرديد و در نشاني دهي، نشاني تارنما اساسي را قرار داديد، لازمه در‌اين قاب نشاني اساسي وبسايت را وارد فرماييد. بعد از آن اين تغييرات را به فولدر htaccess اضافه نماييد.
Include sitemap in HTML format: اين مورد هم براي پشتيباني وردپرس sitemap از فرمت HTML است.
Allow anonymous statistics: با فعالسازي اين آيتم، اطلاعاتي در رابطه نسخه وردپرس، php، تعددا مطالب و… وبسايت شما براي مولف پلاگين ارسال مي گردد.


اين نصيب از پلاگين نقشه تارنما وردپرس اين قابليت و امكان را به شما ميده تا در شرايطي كه كه براي وبسايت خودتون از وب لاگ به كارگيري كردين و استعمال از وب لاگ هم طوري مي‌باشد كه يك وردپرس ديگه نصب كرديد ميتونيد با وارد كردن نشاني اون در‌اين قسمت نشاني وب لاگ را هم در تارنما مپ دامنه مهم قرار به‌اين تا در هر توشه نظارت وب سايت بلاگ شما در يك جهت ايندكس صفحه ها سنجيده شود. براي اين خواسته روي دكمه Add new page كليك كرده و ريزه كاري تارنما كه دربرگيرنده نشاني، حق تقدم بندي، زمان برهه زماني نظارت در هر توشه بوسيله موتور كاوش را وارد نمائيد.


Do not use automatic priority calculation: با به كار گيري از اين مورد ميتونيد گزينش نماييد كه بها همه مطالب جان دار در وبسايت 1‌سال مي‌باشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۴۶ توسط:sayyad موضوع:

سئو چگونه به جايگاه بزرگي چون امروز رسيده است؟


بهينه سازي چه طور به مقام بزرگي زيرا امروز رسيده ميباشد؟بهترين سئو كار يك متاع را در حيث بگيريد كه فروشندگان تمامي مشتركا آن را ارائه مي دهند، در واقع اينطور فرض مي‌كنيم كه يك‌سري نماينده فروش مبتني بر اينكه كسي كه فروش بيشتري داشته باشد منفعت بيشتري بدست مي‌آورد كليه يك جنس را براي فروش در مغازه آنلاين خويش قرار داده اند.
البته چرا بعضا بيشتر مي فروشند؟پاسخ پرسش شما اينجاست: زماني يوزرها براي يافتن روي به جستجو گر مي‌آورند و از آنجايي كه خبر دارا‌هستند كه كاوش گر مدام شايسته ترين ها را در حق تقدم قرار مي دهد پس عموم مدام مورد هاي اوليه را آزمون ميكنند. حتي به ترتيب قرار به دست آوردن، يعني سود نخستين مدام چندين برابر حاصل دوم و  نتيجه ها سپس بخت كليك ميل كردن به وسيله مخاطب را به همين ترتيب كاهشي داراست.
هنگامي سود اوليه بودن چنان سهم بزرگي در فروش شما دارااست، پس مي بايست خاطر بگيريد كه به برگه اوليه، و سود نخستين يا اين كه لينك و پيوند اوليه آمده و كليك ها را اخذ نماييد.
اينجاست كه در مديريت تارنما به نزد بهينه سازي فعاليت هر كس فعاليت سئو را انجام مي دهد مراجعه كرده و سئو سايت خويش را به ايشان مي سپارد.
آيا seo را هر كسي مي تواند انجام دهد؟هنگامي seo تبديل شده‌است به تجارتي پشت راز فروش و تبليغات، پس مي بايست تخصص هاي مايحتاج را داشته باشيد كه seo هاي وب سايت خويش را انجام دهيد.
اين seo ها زواياي گشوده و بسته متعددي دارا هستند پس يك رئيس تارنما قطعا نياز داراست تا عصر هاي يادگرفتن seo را گذرانده تا سئو خاطر بگيرد.
غرض از seo و سئو هاي وب سايت چه مي باشد و چرا اينكار اهميت بالايي داراست؟خب اينكه شما بخواهيد در برگه اوليه كاوشگر حضور داشته باشيد و نصيب بزرگي از استفاده كننده جستجو گر را به سايت خويش هدايت فرماييد، غرض آخري بهينه سازي ميباشد. زماني كه شما در پيوند هاي نخستين تا پنجم حضور داشته باشيد، اقبال بسيار متعددي داريد كه مخاطب را به تارنما خويش رهنمون نمائيد، به اين دليل‌كه بيشتر از دو سوم يوزرها، پنج لينك و پيوند نخستين را تعيين ميكنند.
پس در يك پاراگراف ميتوان غرض بهينه سازي را اينطور اظهار كرد: رعايت ماهر مجموع قواعد جستجو گر و حضور داشتن در ابتدا نتيجه ها، براي روانه كردن يوزرها به وب سايت، مي‌تواند مقصود seo باشد.
ولي خويش seo در يك تارنما يا اين كه سئو يك تارنما دو نصيب داراست، سئو هايي كه به نصيب دروني وب سايت داراي ارتباط ميباشد سئوي داخل ورقه يا اين كه On-Page سئو گفته مي گردد. قادر است تارنما را در حالات متفاوت، بازهم قابل استعمال نگه داراست.
seo يا اين كه سئو هاي مرتبط با قسمت فرنگي تارنما، قسمت هاي مختلفي دارااست البته كلاً با تيتر بهينه سازي برون برگه يا اين كه Off-Page بهينه سازي خطاب مي گردد. رابطه سايت شما با ديگر سايت ها، اينكه يوزرها در شبكه هاي مردمي و تالارهاي راي زني درخصوص تارنما شما و محتوا چه بحثي دارا هستند، سايت هايي كه محتوا و يا اين كه سرويس ها شمارا مطمئن شناخته و با پيوند دهي بي واسطه يا اين كه غير بدون واسطه يوزرها را به سايت شما هدايت ميكنند.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۴۸ توسط:sayyad موضوع: