بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

بهترين مركز يادگيري سئو در مشهد


شايسته ترين مرجع يادگرفتن بهينه سازي در مشهداز آنجايي كه بهينه سازي معنا وسيع و پيچيده‌اي ميباشد. براي بهينه سازي تارنما مي بايست  سئو در مشهد تكنيك‌ها و مفاهيم بخش اعظمي را حافظه بگيريد. وب سايت‌هاي آموزشي و مراجع داراي اعتبار امداد مي‌نمايند تا علم خويش را در‌اين حوزه ارتقاء داده و تكنيك‌هاي گوناگوني را فرا بگيريد. ولي در صورتي‌كه عبارت “يادگرفتن بهينه سازي” را در گوگل كاوش نماييد، با انبوهي از منابع متفاوت روبه‌رو خواهيد شد كه در برخي مورد ها در نتاقض با يكديگر مي باشند.
تفاوت منابع آموزشي و گوناگوني گفته‌ها منجر سردرگمي شما شود. نتايجه اين سردرگمي نيز چيزي جز اتلاف وقت و هزينه براي شما نخواهد بود. براي آنكه بتوانيد مسير صدق را در فراگيري seo در مشهد تعيين نمائيد، به فرآيند ذيل اعتنا نماييد:
يادگرفتن seo تازه كارمعمولا در هر حوزه تخصصي كه وارد گرديد با انبوهي از كلمه ها و اصطلاحات تازه مواجه ميشويد. seo نيز از اين قاعده مستثني وجود ندارد. براي آنكه هنگام مطالعه يك نوشته‌ي علمي يا اين كه كتاب فراگيري بهينه سازي در گير سردرگمي نشويد بايستي با برخي اصلاحات آشنا گرديد.
براي نمونه بعضا از اين اصطلاحات، بهينه سازي كلاه سياه، بهينه سازي كلاه سپيد و الگوريتم‌هاي گوگل ميباشند. وب سايت ياراپلاس براي فراگيري بهينه سازي در مشهد مهم‌ترين و كاربردي‌ترين كلمات را نيز به شما معرفي مي‌نمايد. سفارش ميكنم كه پيش از استارت عصر فراگيري بهينه سازي به قسمت معرفي اصطلاحات مراجعه كرده و لغت ها و اصطلاحات اين حوزه را مرور فرمائيد. هر كجا كه عبارت جديدي به گوش شما خورد كه معنا آن را نمي‌دانستيد، دوباره به آن نصيب مراجعه كرده و كاوش فرمائيد. با اين فعاليت seo تازه كار را به‌طور بي نقص خاطر گرفته و مهيا ميباشيد تا وارد مرحله آن‌گاه و اصلي‌خيس فراگيري بهينه سازي گرديد.

يادگرفتن seo توسعه يافتهمطالعه مقاله ها اينترنتي ميتواند تكنيك‌هاي جذابي را در حوزه بهينه سازي به شما يادگرفتن دهد. ولي در‌اين مقاله ها مسير يادگيري براي شما معلوم نشده ميباشد. بيشتر مقاله ها فراگيري بهينه سازي، تمركز خويش را بر يك حوزه يا اين كه تكنيك خاص قرار مي دهند و براي اشخاصي كه دقيقا در به عبارتي مرحله ميباشند مطلوب خواهند بود.
براي آغاز يادگيري بهينه سازي، شايسته ترين طريق مطالعه كتاب‌هاي تخصصي درين حوزه ميباشد. چون كتاب، علاوه بر ارائه محتواي آموزشي، مسير يادگيري را نيز پيش‌بيني مي‌نمايد.
پيوستگي در مطالب و يادگيري منظم موجب ميشود تا در گير سردرگمي يا اين كه تناقض نشويد. ولي دسترسي به كتاب‌هاي يادگرفتن بهينه سازي و تشخيص ترازو اعتبار و عملكرد آنان، عمل بي آلايش‌اي وجود ندارد. به همين عامل درين نوشته‌ي‌علمي به معرفي برخي از اين كتاب‌ها مي پردازيم تا عشق‌مندان با دورانديشي بي نقص‌خيس به فراگيري بهينه سازي در مشهد بپردازند.
مشاهده تيم فيلم‌هاي فراگيري seoبا مطالعه مقاله ها و كتاب‌هاي الكترونيكي شعور عميقي از مفاهيم و اصطلاحات seo براي شما ساخت مي‌گردد اما ممكن ميباشد منجر خواهد شد تا در مسير يادگيري خويش، قسمت‌هايي از محتوا را فراموش كرده يا اين كه از حيث شما مخفي بماند.
كمپاني در عصر‌هاي فراگيري seo به طور حضوريبعد از آنكه علم نخستين را در حوزه seo كسب كرديد، با انبوهي از سوال هاي مواجه مي شويد. شما به‌ خير و خوبي ميدانيد كه چه كارهايي براي پيروزي در بهينه سازي موردنياز ميباشد اما احتمالا نمي‌دانيد كه آنها را چطور و در چه هنگامي انجام دهيد. كمپاني در عصر‌هاي آموزشي به شما اين ياري را خواهند كرد كه مسير امتحان و اشتباه را كوتاه كرده و آنچه قرار ميباشد در يكسال تجربه فرمائيد را در يك ماه فرا بگيريد.
وب سايت ياراپلاس در حوزه فراگيري seo در مشهد به شما امداد مي‌نمايد تا با انجام مجموع فرايند عملي يادگرفتن بهينه سازي هرچه سريع‌خيس در مسير پيشرفت خويش قرار بگيريد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۰:۳۸ توسط:sayyad موضوع:

seo خوب در معناي تجربه كاربري بهتر ميباشد


3. seo خوب در معناي تجربه كاربري بهتر ميباشدهر وبسايتي عشق مند ميباشد كه جايگاه بهتري داشته و در نتيجه ها كاوش هر چه بيشتر چشم گردد. اشخاص پاره اي وجود   سئو در مشهد  دارا هستند كه تجربه كاربري باصرفه را جزيي از اين قضيه ميدانند.
گوگل حافظه گرفته ميباشد كه چه‌گونه به چك تجربه كاربري يك وب سايت بپردازد و اين تجربه كاربري از كارداران مهم پيروزي يك وب سايت به حساب آورده مي شود. مشتريان ميدانند كه در ادامه چه چيزي ميباشند و در شكل عدم يافتن آن، تارنما را سوراخ خواهند كرد. در سود تلاش وبسايت با افت شديدي مواجه شود.
گوگل با دقت به مشاهده خوي يوزرها در نتيجه ها كاوش، به تحليل سايت ها مي‌پردازد. گوگل در شرايط كلي عشق و علاقه مند ميباشد كه يوزرها با دست كم كليك به جواب سوال هاي خويش برسند. يك seo كيفيت خوب ميتواند موجب تجربه كاربري بهتري گرديده و مارك ها را به پيروزي مجاورت خيس نمايد.
4. بهينه سازي محلي در معناي ارتقا شركت كردن، ترافيك و نرخ تبديل ميباشدبا ارتقا به كارگيري از تلفن هاي هوشمند، ترافيك وب دستگاه هاي موبايلي نيز ارتقاء يافته ميباشد. در‌اين راستا نيز seo محلي به يكي‌از كارداران اصلي برد كسب و شغل هاي كوچك و ميانگين تبديل شده‌است.
بهينه سازي محلي با غرض سئو كسب و فعاليت شما براي جذب مخاطبين در جوار شما ساخته شده است. يوزرها به‌اين واسطه مي‌توانند ريلكس خيس شما‌را يافته و كسب و عمل شمارا يك گام به پيروزي و كسب درامد مجاورت خيس مي نمايند.
متخصصين seo اين عمل را با به كار گيري از سئو وبسايت و محتواي آن انجام مي‌دهند. اين امور دربرگيرنده قيد كردن اسم محل شما و بك پيوند ها انجام ميگردد. همينطور ليست كردن اسم كسب و فعاليت در نقشه گوگل نيز امداد متعددي به آن مي نمايد.
عيب گيري و محاسبه هايي كه از يك مارك در گوگل و بقيه سايت ها انجام مي گردد نيز تاثير متعددي در بهينه سازي محلي دارااست.
5. seo بر روي عادت خريد يوزرها اثرگذار ميباشدمشتريان ميتوانند با استعمال از وب به تحقيق در رابطه توليدات بپردازند. اين يكي‌از اصلي ترين مزيت هاي وب از نظر مشتري محسوب مي شود.
به كارگيري از تاكتيك هاي seo در سوي معرفي محصول ها و خدماتتان ميتواند سبب تغيير‌و تحول در‌اين بازي خواهد شد. همينطور اين زمينه قادر است بي‌شك بر روي عادت خريد يوزرها به صورت مثبتي تاثير گذار باشد.
برندها بايست بدانند كه مشتريانشان در كجا قرار داشته و براي رابطه با آن ها در به عبارتي بخش استارت به كار كنند. seo موجب ساخت و ساز اين رابطه در بين كسب و امور و مشتريان فعال در اينترنت مي شود.
6. راهكاري seo همواره در هم اكنون بروز رساني ميباشندسود بردن از تاكتيك هاي بهينه سازي در وبسايت برندتان بسيار عاليست، منتها در‌حالتي كه به طور مقطعي نباشد. يك تارنما بايد به طور دائمي در مسئله seo كار داشته و همواره بروزرساني شود. در غير شكل موانعي براي آن توليد خواهد شد كه پرورش آن را متوقف مي نمايد.
نوع تكامل موتور هاي كاوش مخصوصا گوگل به سيرتكامل ايست كه بايستي همواره خويش را نسبت به تغييرات نو سازگار كنيم تا بتوانيم در كاغذ اوليه گوگل بمانيم.
گوگل هر ساله هزاران تغيير‌و تحول را در الگوريتم خويش ساخت‌و‌ساز مي كند. در‌صورتي‌كه خيلي از اين تغييرات عقب بمانيد، ممكن ميباشد برگشت به موقعيت پيشين نيز بسيار دشوارتر خواهد شد. در فيض براي اين فعاليت بهتر ميباشد كه از سرويس ها هميشگي يك سئوكار سود بگيريد.
7. seo به شما امداد مي نمايد تا فضا اينترنت را بهتر فهم نمائيددر يك طرف شدن با وبي كه همواره در حالا تغيير تحول ميباشد، چالشي پهناور به حساب آورده مي شود. البته همگام شدن با بهينه سازي مستلزم سازش با تغييراتيست كه صرفا در حوزه‌ كاوش واقعه مي افتد.
آشنايي دور و بر اينترنت و ارزيابي موقعيت بقيه تارنما هاي رقبا قادر است فهم و شعور خير از seo و اين بازار آنلاين توليد كند.
8. seo در مقايسه با ديگر نحوه ها ارزان ميباشدمطمئنا هر راهكار خير و خوبي مستلزم هزينه ميباشد. ولي بهينه سازي در مقايسه با خيلي از طريق هاي بازاريابي، نسبتا ارزان به حساب آورده مي شود. همينطور نتيجه ها به دست آمده از آن نيز بسيار شايان توجه ميباشد.
هزينه كردن در بهينه سازي به منزله هزينه كردن در يك نحوه بازاريابي محسوب نمي شود، بلكه جزيي از مخارج اصلي يك كسب و عمل ميباشد. seo به مانند آب، براي حيات كسب و فعاليت شما ضروريست و مانند بخش اعظمي از قسمت هاي معاش نياز به دقت و سپرده گذاري دارااست.
9. seo يك استراتژي بلند بازه ميباشدseo خوشبختانه تاثير قابل توجهي بر درامد شما در سال اوليه اجراي خويش خواهد داشت. بخش اعظمي از اقداماتي كه در سال اوليه seo واقعه مي افتد تا سال هاي سال پابرجاست و از آن نفي خواهيد موفقيت.
با بسط و تحول بازار بهتر ميباشد خويش را با استراتژي هاي تازه همگام نمائيد. هر چه بازه زماني بيشتري را براي seo نهاده و همت بيشتري درين مسير فرمائيد، مطمئنا در دراز زمان به مارك داراي اعتبار تري در كسب و فعاليت خويش تبديل خواهيد شد.
10. seo قابل سنجش ميباشدبا اينكه احتساب برگشت سرمايه در seo نسبت به تبليغات كليكي طاقت فرسا خيس ميباشد، البته نحوه هايي وجود دارااست كه مي قدرت با آن‌ها به اندازه گيري و تحليل سود وري seo پرداخت.
معضل گسترده درين فعاليت اينست كه شيوه كاملي براي شعور رابطه در بين اقدامات انجام يافته نيست. ولي با اين وجود تكنيك هايي وجود دارا‌هستند كه مي اقتدار بخشي از اين نقاط را به يكديگر متصل نموده و به تحليل اطلاعات پرداخت.
برندها بايست بدانند كه در حوزه ديجيتال ماركتينگ پيش از اين در چه نقطه اي بودند، حال در كجا قرار داند و در آينده قصد دارا هستند كه به كجا برسند. مخصوصا در ناحيه بهينه سازي بهتر ميباشد كه با شخص يا اين كه شركتي به طور هميشگي همياري كرده تا اين موردها را تحت لحاظ داشته باشند.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۷:۰۵ توسط:sayyad موضوع:

استراتژي محتوا (content strategy) چيست ؟


پيش از اينكه در بازاريابي محتوا دست به خودكار برداريد و استارت به تايپ كردن نماييد ، بايستي هنگامي را صرف تعيين استراتژي مطلوب براي محتوايتان نماييد ، تا بتوانيد  بهترين سئو كار از ترازو انرژي و هنگامي كه در اين‌راه مي گذاريد ، بيشترين فايده را ببريد.
با ما تا آخر اين نوشته‌ي‌علمي همپا باشيد :

 استراتژي محتوا چه است ؟استراتژي محتوا در واقع مهم‌ترين تيتر در بازاريابي محتوا است.
تاكنون نظرها و ايده ها مختلفي ، در رابطه استراتژي محتوا گفته شده ميباشد ، در صورتي‌كه بخواهيم پي عامل آن باشيم بدين پاسخ خوا‌هيم رسيد ، كه هر كه استراتژي مرتبط با خودش را با به كارگيري از تجربيات قبل دارااست !همچون فرماندهان پيكار هيچوقت با استراتژي نسخه برداري يا اين كه مشترك مبارزه نمي‌كنند ! آنان استراتژي مرتبط با خودشان را دارا هستند ، در استراتژي محتوا نيز همينگونه ميباشد ، و اينكه شايسته ترين استراتژي براي كسب و عمل y ممكن ميباشد بدترين استراتژي براي كسب و فعاليت x باشد ; كه در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم تا به آناليز آن بپردازيم .
تعريف‌و‌تمجيد كلي content strategyبه صورت مجموع استراتژي محتوا به ضابطه هايي گفته مي گردد كه محتواي ساخت و ساز گرديده را ملزم به رعايت آن ميكند. اين قوانين دربرگيرنده تجربه ، آشنايي ، چك و آموخته هاي يك استراتژيست محتواست.
 

تفاوت استراتژي محتوا با بازاريابي محتوا ؛در بخش اعظمي از وب سايت ها چشم گرديده كلمه و واژه “استراتژي محتوا” و”بازاريابي محتوا” به مكان همديگر به فعاليت برده شوند .در حالي كه در اصل اين دو كلمه باهم متفاوتند ؛ تفاوت آن ها درين نكته دقيق ميباشد كه ممكن ميباشد محتوا براي هدف هاي غير بازاريابي و غير انتفاعي نيز ساخت گردد . بنابر اين زماني در‌اين نوشته از «استراتژي محتوا» سخن ميكنيم، منظورمان «استراتژي بازاريابي محتوا» مي‌باشد.
در واقعيت استراتژي محتوا با يك بينش جامع همپا ميباشد:
يعني چه محتوايي ، چه گونه و با چه باطن نما و برون نمايي بايستي ايجاد ، رئيس و در حين مقرر بايگاني يا اين كه بروز رساني خواهد شد. اين نگرش همواره دربرگيرنده تمامي محتوايي ميباشد كه مشتريان با آن روبرو خواهند شد.قابل ذكر ميباشد اين نگرش با بازاريابي محتوا هم يار ميشود. به همين عامل بيشتر مطالبي كه در‌اين نوشته مي‌آيند، به مطالب بازاريابي محتوا هم شباهت دارا‌هستند، البته با آن «يكسان» نيستند.
بازاريابي محتوا  نيز بيشتر روي تاكتيك ها و پروسه اجرايي يك محتوا مانور مي‌دهد. مواقعي نظير ” ساخت ، تعيين و دستكاري محتوايي كه براي منظورهاي خاص بازاريابي ايجاد گرديده باشد . اين محتوا ممكن ميباشد از مطالب وبلاگي تا صفحه هاي تأييد گرديده  و قانوني را در بر گيرد و معمولا براي توليد ارتباط استوار و اعتماد در بين دو طرف “(محصول ها يا اين كه سرويس ها ارائه گرديده) و (مشتري خريدار)” شكل مي پذيرد. براين اساس بازاريابي محتوا فقط براي ساخت‌و‌ساز محتوايي وجود ندارد كه قرار ميباشد بوسيله خريداران استعمال شود، بلكه براي ساخت محتوايي ميباشد كه قرار ميباشد خريداران را تا روند فروش ملازمت هم كرده‌با‌شد.
اكنون استراتژيست محتوا ميتواند با شناسايي اعتماد آسيب پذير دربين كمپاني و مشتريان رويه هايي را براي ارتقاء اعتماد يا اين كه كسب اعتماد سفارش دهد . در حالي كه بازارياب محتوا دراين مورد ممكن ميباشد به برگزاري يك مذاكره با مسئول آن كمپاني بسنده نمايد . بدين ترتيب به حيث ميرسد اين دو حوزه مي بايست همديگر را كامل شدن نمايند.
با در لحاظ داشتن اين تفاوت دقيق ، اينك بازه آن رسيده ميباشد كه مراحلي كه براي تدوين استراتژي خويش مي بايست بپيماييد را با هم بياموزيم.
 



فرايند گزينش يك استراتژي محتوا ؛دست اندركاران متعددي در تعيين يك استراتژي محتوا مفيد مي‌باشند كه مثلا ميتوان به :
 
۱- ماهيت كسب وكارماهيت يك كسب و فعاليت يعني طرز ي كسب در آمد شما كه با طرح تعدادي پرسش نظارت و انتخاب مي شود !
سرويس ها شما مشتمل بر كالاي فيزيكي مي باشد يا اين كه بصورت دانلودي يا اين كه آموزشي يا اين كه خدماتي ميباشد ؟چه گونه مي توانيد سرويس بهتري ارائه نمائيد ؟استراتژي درآمدي شما چه‌گونه ميباشد ؟ 
۲-هدف ها كسب و عملمي بايست دقيقا بدانيد كه به كجا مي‌خواهيد برويد… انتظاري كه از كسب و فعاليت خويش در ۳ الي ۵ سال آينده داريد را به اعتنا روي برگه بياوريد .مقاصد شما مقصد مهم كسب و فعاليت شماست .
۳-ميزان دارايي اختصاص يافتهيك كدام از مهم ترين و مهم ترين مناطق در گزينش يك استراتژي ، ترازو ميزان دارايي اختصاص يافته به مجموع نرم افزار بازاريابي محتواي شماست ، چرا‌كه ميزان دارايي ي مطلوب گزينش يك استراتژي را  محدود نميسازد ،
دارايي ي بيشتر تخت‌گاز به دست آوردن فرايند فعاليت نيز مي انجامد
دارايي ي بيشتر = استراتژي ماهر خيس
۴-آشنايي استفاده كننده مقصود (درصورتي كه با كاربر مقصود شناخت نداريد روي لينك و پيوند كليك فرمائيد ؛)قدم بعدي آن ميباشد كه بدانيم مخاطبان امروز ما چه اشخاصي مي‌باشند و براي چه كسي ميخواهيم محتوا ساخت كنيم كه براي ادراك آن موردنياز ميباشد داده ها تحت را داشته باشيم:
داده ها دموگرافيك (سن، جنسيت، محل معاش و …)
بيشترين بازديد مخاطبان ما از چه تارنما هايي شكل ميگيرد ؟
شبكه هاي ارتباطي ما با مخاطبانمان كدامند؟ (آيا استفاده كننده ما توئيتري ميباشد يا اين كه اينستاگرامي؟)
مخاطبان ما به چه چيزهايي اهميت مي‌دهند (آناليز اين قضيه مستلزم بازه زماني ميباشد.)
نقاط ريز گزينه دقت مخاطبان ما كدام ميباشد؟
و….
به‌تدريج و زماني قرار ميباشد راجع‌به ايده پردازي حرف كنيم، در باب پژوهش هاي مخاطبان دقيقتر خوا‌هيم شد.
 دانستناين نكته كه استراتژي محتواي شما سواي فهم و شعور صحت از كاربر ناقص ميباشد، كافي ميباشد.
۵-كوشش رقباكارايي رقبا براي مقايسه و گزينش يك استراتژي خوب انجام ميپذيرد.
به‌اين شكل كه از كليه جهات ، بصورت خيلي ظريف رقباي خويش را نظارت فرمائيد ؛
از نقاط قوتشان استراتژيشان به كار گيري و از نقاط منفيشان براي برتري خودتان استعمال نمائيد .
هيچ استراتژي سواي تغيير‌و تحول نخواهد ماند ، پس نميتوانيد يك توشه براي مدام رقبايتان را بررسي نمائيد ، مي بايست آن‌ها‌را همواره پايين ذره در ميان خويش داشته باشيد.
۶-كوشش آخري به روز الگوريتم هاي گوگلدانش seo خويش را براي انتخاب مقررات بهينه سازي  روي محتوايتان ، مدام آپديت نگه داريد ، و استراتژي هاي خويش را بر پايه ي پاياني متدهاي گوگل براي گزينش رنكينگ تعيين فرماييد.
۷-چك بر محتوايكي‌از مهمترين فرآيند تدوين استراتژي آناليز بر محتواي آن ميباشد. چك بر محتوا در مضمون‌ نگاه عمقي به محتوايي ميباشد كه پيش از اين ساخته ايد. توجه داشته باشيد كه معمولا معنا «تحليل بر محتوا» با مضمون‌ «استراتژي محتوا» به مكان همديگر به عمل گرفته مي‌شوند. تفاوت اين دو البته در اهميت بالاي ارزيابي بر محتوا در ساختن استراتژي مؤثر ميباشد.
البته در صورتي‌كه بخواهيم در زمينه‌ي روند اصلي بررسي بر محتوا حرف كنيم، و ريزتر و دقيقتر بدين مورد بنگريم، بايستي اعتنا خوانند‌گان را به اين راهنما كه بوسيله Everett Sizemore مندرج ميباشد جلب كنيم. اين راهنما در اصل راجع به تحليل بر محتواي seo محور نگاشته شده‌است.ضمن اينكه قرائت نوشته ي علمي ارتباط بازاريابي محتوا و بهينه سازي نيز دراين مورد بسيار داراي اهميت ميباشد ، به علاوه ديدن پوشه هاي آموزشي Michael King كه به گفت و گو پرسوناي كاربر و ابزارهاي اثر گذار آيتم به كارگيري نگاهي عمقي انداخته ميباشد و هم چنين چارت موثر فرآيند محاسبه بر محتوا بسيار كاربردي خواهند بود.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۴:۰۹ توسط:sayyad موضوع:

فرش لينك fresh link چيست ؟ بالا بردن رنك مطالب سايت با فرش لينك


تمجيد فرش پيوند :يك سري ماهي با محاسبه ظريف الگوريتم هاي گوگل ، در راستاي seo محتوا و با امتحان و خطاهاي بسيار، به فيض اي دست پيدا كرديم ؛ سئو در مشهد كه هر چقدر در يك محتوا از لينك و پيوند هاي فرنگي به محتواي ديگر با تاريخ جديدتر (تاريخ بروز) به كارگيري نمايد رنك بهتري نسبت به بقيه محتواهاي رقبا در كلمه ها كليدي محتواي خودش خواهد گرفت كه‌اين پيوند ها را فرش پيوند اسم گذاري مي كنيم.
 
به عنوان مثال ؛
شما محتوايي با اسم ايكس ساخت كرديد كه در تاريخ روز ۹۶/۴/۲۰ قرار ميباشد در سايتتان به نشر در بيايد.
در‌صورتي‌كه طبق ضابطه استناد لينك و پيوند به پيوند هايي با تاريخ جديدتر در محتوايتان لينك و پيوند دهيد (پيوند هايي كه به تاريخ ۹۶/۴/۲۰) نزديكتر باشند محتواي شما رنك بهتري از محتواهاي حريف خواهد گرفت.
 
چرا گوگل به فرش لينك و پيوند اهميت مي دهد ؟

موتور جستجوي گوگل همواره در جستجوي اين ميباشد كه چه‌طور شايسته ترين محتوا را براي مخاطب به اكران بگذارد . و همان طور كه همگي ما مي‌دانيم مطالب ديرين توشه علمي كهن تري هم دارا‌هستند يكي‌از رويه هايي كه گوگل به وسيله آن به شعور معنايي طراوت يك نوشته مي‌پردازد لينك و پيوند گذاري ميباشد.
يعني در صورتي در محتوايي فرش پيوند گزينه به كارگيري قرار گيرد ؛ به تجزيه و محاسبه گوگل اين پيام را مي‌رساند كه‌اين نوشته يا اين كه محتوا طبق جديدترين دست آوردها و داده ها روز درج شده ميباشد.
چه طور فرش پيوند تعيين كنيم ؟فهم معنايي از محتوا به وسيله الگوريتم مرغ مگس خوار منجر گرديده تا كاوش گر گوگل پيوند هاي بي خواص و اسپم در محتوا را از لينك و پيوند هاي مربوط و قابل استناد تشخيص دهد.
پس شديدا سفارش مي شود از هر محتوايي براي فرش لينك و پيوند مطلبتان به كارگيري نكنيد .
( به كارگيري نكردن از فرش پيوند بهتر ميباشد تا اينكه از فرش پيوند نامربوط به كارگيري نمائيد )همينطور در به كارگيري از آن موردها تحت را رعايت نمائيد :
به مطالب يا اين كه محتواي به طور كامل مربوط به نوشته تان لينك و پيوند دهيداز فرش لينك و پيوند در خيل عظيم به كار گيري نكنيد.به كارگيري از نشاني تارنما براي پيوند گذاري جزو fresh link محصوب نمي شود مثلا compani.comاز تعيين مورد هاي past hour , past24 hours , past week ترجيحا به كارگيري نكنيد.در فرش پيوند از نوفالو nofollow به كار گيري نكنيد.به كارگيري از دامين هاي داراي اعتبار در fresh link به ارتقا رنك محتواي شما ياري شاياني خواهد كرد.استعمال از موردها اسپم ، بيربط ، نوفالو ، تاثيري در رنك و seo محتواي شما نخواهد داشت و حتي‌در برخي موردها هم سبب ساز كاهش رنك محتواي ساخت و ساز گرديده تان مي‌گردد.
همان طور كه مي بينيد درين محتوا از (fresh link) به كار گيري نشده ميباشد به دليل آن كه اين مقاله بصورت منحصربه‌فرد از اينترنت اپراتور براي اولي توشه تكثير داده مي شود .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۳:۰۰ توسط:sayyad موضوع:

مراحل تحقيق بر اساس فريم ورك ResearchXL


تحليل فني وبسايتتجزيه و محاسبه اكتشافيآناليز داده هاي اينترنتمسيربابي موشواره و فيلم از كردار مخاطبنظرسنجي كيفيآزمايش از استفاده كنندهانباشته كردن  سئو در مشهد كليه مورد هامحاسبه فني وبسايت : سرعت لود صفحه هاي تارنما از كليدي‌ترين موارديه كه مي بايست بهش قيمت اعطا كرد. هيچ‌كس از انتظار خوشش نمياد. براي كاربري كه گشنه و خستست و ميخواد آنلاين طعام پيشنهاد بده و هم زمان سه تب از سه خدمت توصيه طعام روي مرورگرش گشوده كرده هر ثانيه تاخير در بار گذاري شيت يه قرن ميتونه ارتفاع بكشه. ميتونيد از ابزارهاي GTmetrix يا اين كه Pingdom براي تحليل و كشف كردن ايرادات بار گذاري شدن وب سايت به كار گيري نمائيد و نتيجه ها رو به فرانت-اند دولوپرتون اطلاع بديد (كيه كه فيكس كنه!)
سازش با مرورگرهاي گوناگون هم نكته كليدي ايه كه مي بايست بهش دقت شه. دوستان اعتقادوباور فرماييد هنوز هم سيرتكامل‌اي از انسان وجود داره كه از Internet Explorer براي مرور صفحه هاي اينترنت به كار گيري ميكنه.
۵۳ميليون نفر از اهل ايران ها با تلفن همراه به وب وصل ميشن و اگه وب سايت شما با تبلت و گوشي و رزولوشن‌هاي متعدد سازش نداشته باشه تعداد متعددي از اين يوزرها رو هم از دست ميديد.
تجزيه و آناليز اكتشافي: اين طرز تحقيق بيشتر از كالا پباده سازي تجربه كاربريه ( User Experience Design) . آيا برگه فرودي پيجي كه قصد seo اون رو داريد با بنر تبليغاتي كه استفاده كننده از روش اون بدين كاغذ فرود داره رابطه يك دست‌اي داره يا اين كه نه؟ آيا مخاطب نيازش رو ميتونه سريع رفع كنه و به هدفش برسه يا اين كه نه؟ در ميان استفاده كننده و هدفش چه موانعي وجود داره يا اين كه نه؟
چك داده هاي اينترنت: متداول‌ترين ابزار بررسي داده‌هاي وبسايت ابزار Google Analytics مي باشد. آناليتيكس به ما ياري ميكنه تا بفهميم يوزرها ما كي ميباشند (سن، جنسيت، عشق و علاقه، نوع دستگاه،..) و از چه كانالهايي وارد ميشن، چه رفتاري رو در تارنما ما انجام ميدن و در پايان چه آورده‌اي براي ما دارن. شما بايستي پيش از هركاري پنل آناليتيكس رو بر به سايتتون وصل و مبتني بر هدف ها و پرسش‌هاي بيزينستون تهيه و تنظيم نمائيد. Custom Dimension و Funnel تعريف‌و‌تمجيد نمائيد و براي مراقبت ديتاي يوزرها كيسه بدوزيد. از جمله براي خيلي از ماكتر سواله كه چه مقطع از روزهاي هفته و چه ساعتي تبليغات و پروموشن‌هاشون بازدهي بيشتري داره. جوابش گزارش پنل آناليتيكس مبني بر دايمنشن‌هاي Day Of Week Name و Hour و مقايسه نرخ تبديل و تعداد بازديد صفحه هاي نسبت به همديگست.

براي تحليل ايونت‌هاي خاص مانند كليك روي يه دكمه ميتونين از ابزار Google Tag Manager به كار گيري نماييد. اگه شما تا شرايط كنوني مسير‌هاي اصلي سايتتون رو در آناليتيكس تمجيد نكرديد با همين ديتاي مو جود هم ميتونيد نگرش خير و خوبي بدست بياريد. بر فرض شما ميخوايد مسير تثبيت‌اسم مخاطب و ريزش در هريك از فرايند رو تحليل فرماييد. با مشاهده تعداد بازديد Url سه برگه (نام نويسي، كامل شدن فرم نام نويسي، اتمام فرم نام نويسي) يه فانل با سه مرحله و دو نرخ تبديل دربياريد و نرخ تبديل هر كدوم از اين پروسه رو چك فرمائيد. اگه از مرحله دو به سه ريزش متعددي رو مشاهده كرديد يه مكان فعاليت مي‌لنگه. ممكنه دليلش يه باگ قابل انعطاف افزاري يا اين كه ملموس نبودن دكمه رفتن به مرحله آنگاه باشه.
مسيربابي موشواره و فيلم از خلق و خوي مخاطب: هنگامي شما به طور حضوري مال و خدماتتون رو عرضه مي كنيد زمان اينو داريد كه برخورد استفاده كننده رو نسبت به كنش‌‌هاتون ببينيد و رفتارش رو آناليز نماييد. ولي در دنياي ديجيتال چي؟ ابزارهايي وجود دارن كه توسط اونا مي‌تونين بفهميم يوزرها كجاهاي شيت بيشتر كليك كردن، كجاها رو اسكرول كردن، فيلم ضبط گرديده از لحظه ورود به وب سايت تا خروجشون رو ببينيم و.. به عنوان مثال شما اگه دكمه فراخوان به كار (CTA) خريد رو ذيل ورقه گذارده باشيد و با مشاهده آمار اينكه اكثر يوزرها به هيچ وجه انقدر به ذيل اسكرول نمي‌كنن كه دكمه متبوع رو ببينن و يا اين كه ديدن فيلم سشن كاربري كه روستا دقيقه براي يافتن فرآورده آيتم نظرش با فيلترهاي كاوش درگيره متوجه مي‌شيم يه مكان عمل مي‌لنگه. Fullstory (سفارش اينجانب)، Hotjar ،Mouseflow، (براي نظارت نرم‌افزار تلفن همراه) Appsee ابزارهايي خير براي رخنه‌ كردن هستن. تنها در به كارگيري از اين ابزارها زياده روي نكنيد زيرا مي‌تونه سرعت بار گذاري شيت رو نادر كنه، اگه آغاز بيزينستونه و ترافيك سايتتون هم كمه (زير۱۰۰تا سشن) اينو در لحاظ داشته باشيد كه خيلي از آمارهايي كه ميدن ميتونه به جهت نادر بودن اندازه جامعه مثال اعتباري نداشته باشه.
نظرسنجي كيفي: براي پاسخ دادن به خيلي از سوال ها نميشه از اعداد و ارقام بهره مند شد. از جمله جستن ادله اينكه كاربري محصولي رو به سبد خريدش اضافه كرده، اما نميره پرداختش كنه مي بايست از سوالهاي تشريحي و گشوده بهره مند شد و نگراني و دغدغش رو كشف كرد. آيا به مطلوب بودن ارزش متاع شك و ترديد داره؟ آيا نميدونه فرآورده كي به دستش ميرسه؟ به كار گيري از ابزار‌هاي نظرسنجي (با سوالهاي كوتاه و بي آلايش) و سيستم‌هاي چت آنلاين مثل خدمت ريتين مي‌تونيد در لحظه مطلوب پيش كاربرتون باشيد و مانع ها تصميم‌گيريش رو شناسايي و رفع نماييد.
اينكه چرا مشتري فعلي شما ميان شما و حريف‌هايتان شما رو گزينش كرده (مخصوصا در فرآيند اول كسب‌وكار) به هر چه سريع‌خيس جستن بها پيشنهاديتون ياري كنه. البته به حيث اينجانب در ماه‌هاي نخستين فعاليت هيچ روشي به اندازه حرف رودررو و گفتمان عميق با مخاطب نميتونه موثر باشه.
آزمايش از استفاده كننده: امتحان كاربردپذيري (Usability) به شما امداد ميكنه كه ايرادات و موانعي كه موقع استعمال از سرويس ها و محصولتون براي استفاده كننده پيش مياد شناسايي و رفع و كالا كاربردي‌تري رو ارائه دهيد. براي داده ها بيشتر درخصوص اين مورد سفارش مي‌كنم پرسش براي آزمايش كردن جنس خويش، چه طور يوزرها مد لحاظ را گزينش كرده و با آن ها گفت‌و‌گو مي كنيد؟ رو در جوابكو بخونيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۵۳ توسط:sayyad موضوع:

اهداف سئو چيست ؟


هدف ها بهينه سازي چه چيزي است ؟غرض seo امداد به اينترنت سايت‌ها در بدست  سئو در مشهد  آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش رابطه بين صفحه ها و كلمه ها كليدي وارداتي به وسيله يوزرها ميباشد. نمايش دادن بيشترين صفحه هاي مربوط به پرس‌و‌جوي جستجوي وارداتي داراي مزاياي زيادي هم براي استفاده كننده و هم براي موتور كاوش ميباشد كه در آن مخاطب بيشترين نتايج داراي ارتباط كاوش گرديده را پيدا مي‌نمايد و موتور كاوش قابل اعتماد مي‌گردد به اين دليل كه الگوريتم آن بيشترين صفحه هاي داراي ربط را نشان مي‌دهد.
بعداز اينكه سئوبراي بهبود مرتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي عمل خويش را استارت كرد، اين فرآيند نيازمند علم و برهه زماني براي پياده‌سازي نحوه‌هاي خويش شد. مدت، وسيع‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك برگه ميباشد.
بسته به اينكه چه‌طور لغات كليدي رقابتي در بهينه سازي گزينه استعمال قرار مي‌گيرند، بهينه سازي هفته‌ها يا ماه‌ها ارتفاع مي‌كشد تا به نتيجه رسد. در حالتي كه چه ممكن ميباشد نتايج بهينه‌سازي كاوش با‌گاز ديده نشود ولي در دراز بازه مزاياي بهينه سازي منجر افزايش درجه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان ميباشد. براي اينترنت سايت‌ها خيلي اصلي ميباشد كه در شيت اوليه نتايج كاوش گوگل به خصوص جزو سه عدد نتيجه طبيعي نخستين كه 58.4 درصد كليك‌ها را دربرگيرنده مي‌گردد، قرار گيرند.
اين جاي تعجب نيست كه اينترنت سايت‌ها با محصول ها و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر رمز رسيدن به درجه يك نتايج كاوش رقابت نمايند. براي مثال واژه و كلمه كليدي رقابتي "بيمه خود كار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خويش تخصيص مي‌دهد، اين بدين معني ميباشد كه 3 سكو اوليه 58.4 درصد بازديدكنندگان و خويش رتبه نخستين 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خويش تخصيص مي‌دهد. اين قضيه براي خيلي از سايت‌ها با فايده ميباشد كه در بالاي نتايج كاوش قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌خواهد شد.يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد كاوش كنندگان خيلي دوست دارا هستند روي پيوندهاي طبيعي نتايج كاوش كليك نمايند؛ اين مطالعه معين مي‌نمايد 72.3 درصد يوزرها گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج كاوش كليك مي‌نمايند و صرفا 27.3 درصد يوزرها روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت گرديده كليك مي‌نمايند. اين يكي ديگر از دلايلي ميباشد كه كمپاني‌ها تاثير seo را مي داند و حاضر مي باشند براي آن بازه و هزينه صرف نمايند.
بطور كلي هدف ها seo را مي قدرت بصورت ذيل خلاصه نمود:
در بازديد سايت تاثير بسزايي دارااست.سبب ساخت مارك مي‌گردد.سبب ساز ارتقاء ترافيك وب سايت گردد.سبب ساز گرديده وبسايت در ورقه نتيجه ها موتور كاوش از سكو بهتري برخوردار شد.منجر ارتقا فروش توليد ها گردد.شايسته ترين ابزار براي تبليغات ميباشد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۴۱ توسط:sayyad موضوع:

خلق بهترين محتوا كار سختي نيست


اخلاق و رفتار شايسته ترين محتوا عمل رنج وجود ندارد۳– اخلاق شايسته ترين محتوا عمل مشقت وجود ندارد ، ولي نياز به سختكوشي دارااست !
خوي شايسته ترين محتوا عمل رنج وجود ندارد ، اكثري از كارهايي سئو در مشهد كه در معاش خويش انجام مي‌دهيم به خودي خويش اعمال طاقت فرسا و دشواري نيستند ، ولي به جهت اينكه مراحل تحقق و به توشه نشستن آنان طولاني و نيازمند صرف انرژي يا اين كه ديگر منابع مصرف شدنيست ، براي ما بسان هدفي مشقت بار و به دور از دسترس ، بلند پروازانه و مستلزم ملزوماتي زياد به لحاظ مي‌رسد . مثلا وقتي كه قصد فتح قله كوهي را داريد ( به صورت نمونه همين قللي كه در تهران وجود دارا هستند ) ، اگرچه فتح اين مقصود همچون نگارش محتوايي فوق العاده و رتبه يك كار دشواري به حيث مي‌رسد ، البته دقيقاً به تأسي از اين سرفصل ، خويش فعاليت وصال بدين نقطه وجود ندارد كه طاقت فرسا يا اين كه ترسناك ميباشد ، بلكه استمرار و حوصله در گام زدن – كه بالنفسه عملي بي آلايش و پيش پا افتاده ميباشد – منجر مي‌گردد تا دشواري هاي روش بر ما پيروزشود ! كمااينكه در رويه اين صعود خير به چكش هاي يخ شكن نيازمنديم ، خير وجود بوت هاي كوهنوردي لوكس الزاميست ، خير ضرورتي دارااست كه روش گره هاي تخصصي كوهنوردي را بلد باشيم و خير آمادگي بدني ايده آل و بالاتر از تصورات ما موردنياز ميباشد .
 
براي رفتار محتوايي كاربر پسند و ديدني بايستي بر روي خوي چيزهاي تمركز كرد كه بيشترين بها و شأن را براي مخاطبين به ارمغان بياورد . مطمئن گرديد كه محتواي شما تمامي جوانب جستجوي وي را پوشش ميدهد . همچون بينندگان بالقوه خويش به مسائل نگاه نماييد و به جواب اين پرسش تصور كنيد كه چه‌گونه مي شود به شك ها آن‌ها به راضي كننده ترين نحوه ممكن جواب بخشيد ؟! وقتي كه پيرامون مطلبي سخن مي‌كنيد كه قبل از شما اشخاص ديگري نيز راجع به آن مطالبي را منتشر كرده اند ، از اين نكته خيال توده گرديد كه نتيجه ها تفكرات شما دربردارنده مطالبيست كه قبلا به آنها پرداخته نشده يا اين كه دستكم مسائل ( تخصصي ) را به گونه اي كه استفاده كننده عام به راحتي متوجه آن مي‌شود توضيح داده باشيد . بديهيست كه چه گوگل و چه استفاده كننده انساني در مواردي كه نياز به مقايسه مطالب گوناگون دارا هستند ، در شكل شباهت هاي كلي مثال ديرين خيس را گزينش مي نمايند ؛ به اين دليل‌كه دست كم از اصالت آن مطمئن بوده و ترجيح ميدهند در حالتي كه قرار ميباشد از دربين نوشته هاي يكسان يكي‌از را برگزينند ، كهن ترين آن‌ها را گزينش نمايند .
موردنياز به تأكيد ميباشد كه همواره مطلبي كه قصد نگارش پيرامون آن را داريم دارنده خصوصيت هاي زايايي و اضافه كردن مطالب غير تكراري وجود ندارد . براي مثال در هنگام نگارش فرمان العمل اصلاح كردن يك كيك شكلاتي يا اين كه طبخ غذايي سنتي ، تغيير و تحول در كليات دستور به خواسته تغيير دادن محتواي كلامي در مقايسه با بقيه رقبا به نوعي بدعت گذاري راجع به آشپزي در حيث گرفته گرديده و غذايي كه قرار ميباشد صحيح گردد ، با آنچيزي كه مد حيث كاربر ميباشد تفاوت هايي دارااست ، در سود اينكه در چنين مواردي بهتر ميباشد تا با افرودن ترفندهاي كامل كننده ، تصاوير يا اين كه ويديو هاي دسته اوليه ، ذكر گام هاي متعدد عمل با زباني بي آلايش و سرازير خيس ، به كارگيري از دانستني هايي جالب ، اعمال فرم هاي حيث سنجي در صفحه مقاله يا اين كه ساخت فضايي براي ارسال تصاوير مخاطبين بعد از مهيا شدن كارهايشان ، به‌اين ساخت و ساز محتوا و بازاريابي آن رنگ و لعاب ديدني و استفاده كننده پسندتري ببخشيد .
در غايت اينكه در راه و روش ساخت محتوا و بازاريابي آن به طوري ارزنده ، همواره در راهي گام برداريد كه در خلال آن به خويش بگوييد “اينجانب كم عقل ام كه چنين كاري مي‌كنم” ! صحيح وقتي كه به‌اين نقطه رسيديد بدانيد كه در هم اكنون كردار مطلبي ارزنده بوده و به‌اين واسطه مخاطبين را جذب خويش خواهيد كرد .
 
۴ – محتواي اساسي كليد رجوع سرمايه است
محتواي اساسي يا اين كه هسته در واقعيت به عبارتي غرض اساسي و زمينه گزينه عشق و علاقه مخاطبين هست كه از قضا به ماهيت جنس يا اين كه خدمتي كه ارائه مي دهيد بسيار مجاورت ميباشد ، در فيض اينكه وجود جهشي از اين متن‌ها به دكان سايتتان امري قابل پيش بينيست . نياز به يادآوريست كه‌اين خصوصيت درباره‌ي تمامي عنوان ها مهم درست گو نبوده و هيچ يك از آن‌ها نيز به طور بالقوه و بي پشتيباني بضاعت و توان فروش فرآورده يا اين كه خدماتتان را ندارند . در چنين قوانيني در شرايطي‌كه قصد تقويت هسته محتوايي خويش را داريد ، ملزم به رفتار مطالبي مربوط به آنها ميباشيد تا علاوه بر پوشش ناگفته ها ، همگي مخاطبيني كه نخست براي مطالعه مقاله ها سطح دوم به بعد از آن وارد سايتتان گرديده اند را به طبقه اوليه يا اين كه به عبارتي مطالعه مقاله مهم دعوت نمايد .
آيا اينكه در رابطه “پيوند بيلدينگ” مطلبي را بنويسيم با ابزار سئوي تكنيكال سازگار ميباشد ؟ اين مقاله به جهت اينكه به بهينه سازي متعلق ميباشد آيا قادر است به محتواي مهم آن ياري دهد ؟ نه .
آيا ميتواند سپرده گذاري خير و خوبي باشد ؟ بستگي دارااست .
چنانچه محتواي اساسي شما از گذشته سعي و ترازو بازديد نيكي داشته ميباشد و غرض شما وصال به بالاترين جايگاه نتيجه ها گوگل ميباشد ، پس اين عمل را انجام دهيد . متعاقباً در صورتي‌كه در موضع ايده آلي قرار نداريد ، رسيدگي به حاشيه ها امداد شايان توجهي به سكو شما نخواهد كرد . در غايت گفتنيست كه وجود اينگونه نوشته ها منجر مي‌گردد تا در معرض بينش مردم قرار گرفته و در وراي جلب دقت بقيه افراد ، لينك و پيوند هايي كه به تارنما شما ارجاع داده گرديده اس را افرايش دهيد .
توصيه ما
در ادامه موضوعاتي باشيد كه با حوزه كار كمپاني شما يا اين كه محتواي اصليتان همپوشاني داشته باشد و مخاطبين موضوعات نصفه داراي ارتباط را به گونه اي به سوي خويش بكشاند كه بتوانيد در حل مسائل يا اين كه ارائه خدماتتان به آنها آزادانه فعاليت فرمائيد . يك محتواي اساسي بسازيد و متن‌ها داراي ارتباط را به خواسته تقويت آن عرضه داريد .
هنگامي كه به‌دنبال انتخاب موضوعاتي براي محتواي تازه خويش مي باشيد ، همگي جوانب را در حيث بگيريد . مثلا در‌صورتي‌كه در‌پي كسب موفقيتي در كوتاه بازه ميباشيد ، با جنبش در مسير و تعيين واژه و كلمه اي كه ارتباطي تنگاتنگ با حوزه كاريتان ندارد ، وقت و انرژي خويش را هدر ندهيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۵:۳۳ توسط:sayyad موضوع:

چگونه دچار گوگل پنالتي نشويم


حدودا همگي اشخاصي كه كل يا اين كه قسمتي از تجارتشان بصورت آنلاين ميباشد گوگل و سرويس ها جستجوي آن را بخوبي مي‌شناسند و از نقش كارآمد كسب   بهترين سئو كار  مرتبه در موتورهاي كاوش براي رونق كارشان بخوبي باخبر ميباشند. عموم بيش از۳.۵ ميليارد توشه در روز براي كاوش جنس و يا اين كه سرويس ها در گوگل به جستجوي نيازشان با به كار گيري از لغات كليدي مي‌پردازند و تارنما‌هايي را گزينش مي‌نمايند كه مرتبه بالاتري در گوگل دارا‌هستند. ولي چه‌گونه مي اقتدار در كلمه ها كليدي مربوط به كسب و كارمان مرتبه بهتري در گوگل داشته باشيم؟
جواب بدين پرسش در يك عبارت خلاصه ميگردد: بهينه سازي يا اين كه seo كوتاه گرديده عبارت سئو وبسايت براي موتورهاي كاوش است كه بطور خلاصه مشتمل بر فرآيند تحت ميباشد:
۱- ايحاد يك تارنما آيتم پسند گوگل
۲-  ساخت‌و‌ساز محتوايي كه يوزرها پيرو آن ميباشند
۳- ساخت و ساز اعتبار براي تارنما

ولي اكثري نمي‌دانند فعاليت نكردن به اصول آيتم تاييد گوگل براي سئو چه عواقبي براي تارنما‌شان داراست.
اصلي ترين كابوس وبمسترها، گرفتار شدن در تله گوگل پنالتي ميباشد. جريمه هايي از متاع حذف شدن ار حاصل براي مدتي طولاني.
البته يك سايت به چه شكل در معرض حذف از حاصل بواسطه جريمه هاي گوگل قرار ميگيرد؟


۱- محتواي نامناسب يا اين كه اسكن گرديده از ديگرافرادگوگل از الگوريتمهاي خاصي براي تشخيص محتوا و مورد عمل يك وب سايت به كارگيري مي‌نمايد. براين اساس طريق نگارش و به كارگيري از كلمه ها نقش بسزايي در دسته بندي و درجه دهي تارنما شما دارااست. استعمال غلط از محتوا و اسكن كردن محتواي بقيه افراد منجر حذف موقتا (تا حذف محتوا) از حاصل گوگل ميشود.
۲- سايتي با سرعت زير و ديگر اشتباهات فنيمهم‌ترين بخش قرار دريافت كردن در ليست حاصل گوگل، قابليت و امكان چشم شدن به وسيله ربات هاي اين موتور جستجوست. در شرايطي‌كه ربات هاي گوگل نتوانند صفحه ها و محتواي وبسايت شما‌را بدرستي و با سرعت چك نمايند براحتي شما‌را ناديده ميگيرند (گوگل پنالتي ). بهتر ميباشد بدانيد ۹۰۰ ميليون سايت ديگر در صف انتظار قرار دارا هستند و گوگل نمي تواند براي گشوده شدن شيت وبسايت شما بازه زماني بازه طولاني طاقت نمايد.
۳- پيوند بيلدينگ ناشيانهقيمت گذاري صفحه هاي در اينترنت و موتورهاي كاوش بر پايه ي لينك و پيوند شكل مي‌گيرد.بدين معنا كه كيفيت، كميت، رابطه و اعتبار وبسايت لينك و پيوند دهنده، تاثير بسزايي در پرورش درجه شما در حاصل گوگل خواهد داشت. متاسفانه بخش اعظمي به پارامترهاي لينك و پيوند اهميت نداده و با لينك و پيوند بليدينگ بي كيفيت، سبب عدم رويش و در مواقعي حذف وب سايت شان از حاصل مي گردند.
وبسايت داراي اعتبار kissmetrics در نوشته ي علمي اي جامع، همگي عوارض گوگل پنالتي را شرح داده ميباشد.
به حافظه داشته باشيم، سئو سايت بيشتراز ۲۰۰ فاكتور متفاوت داراست و مطلقا حضور يك ماهر در كنار شما، منجر ارتقا مرتبه و در غايت ارتقاء در آمد شما گردد. همينطور بك مشاور توانا و زبده شمارا در رابطه گوگل پنالتي پند خواهد نمود.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۴:۵۸ توسط:sayyad موضوع:

چگونه مي توانم رتبه خود را از يك هسته به روز رساني بازيابي كنم؟


به چه شكل مي‌توانم مرتبه خويش را از يك هسته آپ ديت رساني بازيابي كنم؟خلاف آپديت رساني الگوريتم هاي ديگر كه چيزهاي خاصي را مقصود قرار داده ميباشد، سئو در مشهد  آپديت رساني اساسي مي‌تواند بها كليه چيز را كم كند.
 
گوگل به شما نمي گويد كه چه‌گونه “بهبود پيدا نمايد” چون احتمالا براي هر وبسايت و هر كوئري جواب متفاوتي وجود داراست.
آيا هر مورد از آن‌ها، ولي شما كليد واژه و كلمه خويش را در تگ H1 داريد؟ چنانچه چنين ميباشد، قادر است يك استدلال امداد كننده باشد.
به احتمال زياد اين بروزرساني الگوريتم شمارا براي چيزي «مجازات نمي نمايد» . به احتمال زياد تنها به رقباي شما براي پارامتر ديگري پاداش ميدهد.
 
يافت كردن آن “پارامتر ديگري” كه به رقباي شما امداد مي نمايد سهل وجود ندارد – ولي اين چيزي ميباشد كه متخصصان بهينه سازي در كسب و فعاليت را نگه ميدارد.
شايسته ترين پيشنهاد براي رهايي از افت بروز رساني هاي مهمتمركز خويش را بر روي:
مقصود استفاده كنندهمحتواي كافييك معماري تارنما فارغ از گونه هايرعايت راهبرد گوگل
در غايت، بهبود وبسايت خويش را بعد از وصال به جايگاه ۱ متوقف نكنيد، چون سايتي در درجه ۲ نشسته قصد ندارد متوقف خواهد شد.
لينك و پيوند بيلدينگ نسبت به روزهاي آغازين صنعت با صرفه‌سازي تغييرات متعددي بخود چشم ميباشد.تاكتيك هاي توليد بك‌لينك و پيوند بعداز معرفي الگوريتم‌هاي ضد اسپم، بسرعت كهنه گرديده و سعي خويش را از دست مي دهند.
ولي آيا شما همگام با اين تغييرات پيش ميرويد؟
آيا همچنان براي باصرفه‌سازي وبسايت خويش از طريق‌هاي ديرين به كارگيري ميكنيد؟
در‌حالتي كه همچنان در سال ۲۰۰۵ گذران زندگي مي كنيد و عشق اي به ناكامي ميل كردن نداريد با ما در‌پي نوشته ي علمي يار باشيد:

شايسته ترين نوع بك پيوند كدام ميباشد؟مهم ترين سود سئوي وبسايت؛ ارتقا استفاده كننده ارگانيك يا اين كه طبيعي ست. پس بهتر ميباشد بك لينك و پيوند ها هم بطور طبيعي ساخت‌و‌ساز خواهد شد. يعني ديگرافراد تصميم بگيرند به تارنما شما لينك و پيوند دهند.انجام اينكار نيازمند ايجاد محتواي بي همانند، ديده نشده و اصوليست. يك ويديو، يك اينفوگرافي يا اين كه يك نوشته‌ي علمي در رابطه موضوعات داغ و گزينه اعتنا يوزرها


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۲۹ توسط:sayyad موضوع:

ريد چه است


ما درين نوشته‌علمي از مقر علم صاحب خانه فا تصيميم داريم به معرفي اشكال ريد و خصوصيت هاي آنان بپردازيم. البته ريد (Raid) چه مي‌باشد؟  بهترين سئو كار   اين سوالي ميباشد كه قبل از هر چيزي بايستي به آن پرداخته و جواب مطلوب آن را بيابيم. اينكه raid در مادربرد چه مي باشد و چك فراگيري ريد كردن هارد سرور ميتواند در كيفيت فعاليت ما تاثير بسزايي داشته باشد. اين تكنولوژي به خواسته ارتقاء سرعت و امنيت در ذخيره سازي اطلاعات روي هارد ديسك به فعاليت مي رود. به همين برهان شناسايي شايسته ترين نوع raid و به كار گيري درست از آن ميتواند تاثير متعددي روي تعيين خدمت ميزباني و در غايت روي تلاش شما داشته باشد. تا انتهاي اين نوشته‌علمي با ما يار باشيد تا بتوانيد به آشنايي خير و خوبي در رابطه اين تكنولوژي با اهميت دست پيدا نمائيد.
موضوعاتي كه درين نوشته‌ي‌علمي به آن خوا هيم پرداخت، به شرح پايين خواهند بود:
ريد چه است؟تاريخچه ريد چه است؟ريد (Raid) چه گونه فعاليت مي نمايد؟Raid چه‌طور سازماندهي ميشود؟سطح ها گوناگون ريد چه مي باشد؟ريد چه ميباشد ؟ريد مخفف عبارت Redundant Array Of Inexpensive Disks ميباشد كه گاها با اسم Redundat Array Of Independent Disk نيز شناخته مي‌گردد. معناي لغوي ريد (Raid) آرايه پلاگين ديسك هاي جداگانه ميباشد. البته در صورتي بخواهيم آن را به شكلي كامل تر توضيح دهيم، بايستي آن را تكونولوژي ادغام يكسري هارد ديسك به يكديگر دانست. با اين فعاليت داده هايي كه قرار ميباشد در يك هارد ديسك ذخيره شوند، به طور يكسان در ديسك هاي متصل گرديده به هم در يك ريد ذخيره ميگردند. اين عمل منجر بالا رفتن سرعت، گنجايش، افزايش عملكرد و نگهداري اطلاعات در هنگام وقوع جراحت در ديسك ها مي گردد. اما توجه داشته باشيد تكنولوژي هاي ديگري نيز براي محافظت داده ها وجود دارااست همانند بكاپ گيري هاي منظم در سرورهاي جداازهم كه در شكل فساد هارد  ديسك مهم، داده ها اصلا از دست نخواهد رفت. گروه صاحب خانه فا از اين تكنيك براي مراقبت داده ها يوزرها خويش سود مي‌گيرد.
در حالتي كه از خدمت هاي صاحبخانه فا به كارگيري مي‌كنيد مي بايست بدانيد كه داده ها تارنما شما در سرورهاي مجزايي درون كشور‌ايران بكاپ گيري و محافظت مي‌گردد. بقيه يوزرها نيز شكل رغبت ميتوانند نسبت به تنظيم هاست بكاپ كشور‌ايران مبادرت كنند. به اين ترتيب علاوه بر اينكه به طور خود كار از داده ها تارنما ورژن پشتيباني تنظيم مي‌گردد، سهل وآسان خيال خواهيد بود كه ورژن هاي بكاپ اطلاعاتتان در سرورهاي درون مرزو بوم حفظ مي گردند.
تاريخچه ريد چه ميباشد ؟اصطلاح ريد براي او‌لين توشه در سال 1987 به وسيله ديويد پترسون، رندي كتز و گارث گيبسون به جهانيان معرفي شد. آن ها بر اين اعتقاد و باور بودند كه به كار گيري از يك‌سري  نصيب جداگانه و در دسترس در كنار هم ميتواند سعي هارد ديسك مهم را بهبود ببخشد. علاوه بر اين حفظ داده ها در تعدادي هارد ميتواند خاطر اشخاص را بابت مراقبت داده ها روي هارد ديسك ها در هنگام مواجه با اشتباهات سيستمي ريلكس نمايد.
اين نظريه آيتم محاسبه و مشاجره قرار گرفت و با سپري شد بازه تكامل پيدا يافت. اينك ريد بندي هارد يكي تكنولوژي هاي پر كاربرد در دنيا ميباشد. ولي صحت دارد كه اصطلاح ريد براي اولي توشه به وسيله اين مجموعه 3 نفره معرفي شد، ولي پيش از آن اشخاصي مثل پتنتي يا اين كه كمپاني Digital Equipment نيز روي اين نظريه عمل كرده بودند. ولي با گزارش اين تيم 3 نفره بود كه يك تعريف و تمجيد بي نقص و يك دست در رابطه ريد (Raid) ارائه شد.


ريد (RAID) چه طور فعاليت مي نمايد؟تا اينجا كوشش شده‌است تا به خير به پرسش ريد چه ميباشد ؟ جواب داده خواهد شد. در حال حاضر قصد داريم شما‌را با روش عمل با آن اشنا كنيم. در يك Raid بسته به نوع آن از هارد ديسك هاي مشخصي به كارگيري مي‌گردد و همين فرمان منجر تفاوت في مابين ريدهاي متفاوت جان دار در بازار مي گردد. هر كدام از اين ريدها با اسم سطح ها گوناگون Raid شناخته ميشوند. تفاوت سطح ها متعدد ريد به خصوصيت هاي ساخت‌و‌ساز گرديده به وسيله مخلوط هارد ديسك ها بستگي داراست. اين خصوصيات عبارتند از:
تحمل اشتباه (Fault Tolerance) ريد چه مي‌باشد ؟يك كدام از وسيع ترين مقاصد ريد ساخت و ساز امكاني براي محافظت داده ها در قبال بروز هرگونه نقص‌ در هارد ديسك بوده ميباشد. صورت هاي متفاوت ريد در دعوا مقاومت در قبال توليد نقص‌ در هارد ديسك با يكديگر تفاوت دارا‌هستند.سعي (Performance) چه مي باشد؟از آنجايي كه از يك سري هارد ديسك در يك ريد استعمال مي گردد، سرعت پردازش اطلاعات به صورت موثري ارتقاء پيدا مي نمايد و شاهد تلاش نيكي خوا هيم بود. اكنون با اعتنا به نوع ريد (Raid) نوع كارايي نيز متعدد خواهد بود.گنجايش (capacity) چه چيزي است؟گنجايش گزينه ديگري ميباشد كه با اعتنا به نوع ريد تغيير تحول خواهد كرد. تعداد هارد ديسك هاي ادغام گرديده در يك ريد و همينطور نوع اتصال دربين آن ها قادر است گنجايش هاي مختلفي را توليد كند.RAID چه‌گونه سازماندهي ميگردد؟بعد از چك ريد چه است و نوع سعي آن، مدت آن رسيده ميباشد كه جزئيات بيشتري را در رابطه Raid به شما ارائه دهيم. در گفت و گو سازماندهي يك ريد در كل بايستي دو جنبه گوناگون را در حيث گرفت:
تكنيك ذخيره سازياجراي ريد1. سازماندهي اطلاعات در يك آرايه (تكنيك هاي ذخيره سازي در ريد)به صورت كلي براي ذخيره سازي داده هاي روي يك ريد از 4 طريق اساسي به كار گيري ميشود. اين طريق ها عبارتند از:
تكنيك striping ريد چه مي‌باشد ؟ در‌اين نحوه اطلاعات به اندازه هاي معلوم و يكساني تقسيم مي‌شوند. به اندازه رقم خورده اصطلاحا اندازه بلوك گفته مي‌گردد. بعداز تقسيم داده در اندازه بلوك يكسان، بازه زماني قرار دادن اين بلوك ها روي ريد به طور يك به يك فرا مي‌رسد. ذخيره سازي داده ها به‌اين طرز قادر است همت را بهبود بخشد.تكنيك mirroring ريد چه چيزي است ؟ يك كدام از ديگر از طريق هاي ذخيره سازي داده ها، mirroring ميباشد. درين شيوه ورژن هاي يكسان داده به طور هم زمان روي تمامي هاردهاي يك ريد ذخيره مي‌شوند. به اين ترتيب علاوه بر افزايش عملكرد، تحمل غلط (Fault Tolerance) نيز به صورت قابل قبولي ارتقاء پيدا مي نمايد.تكنيك parity ريد چه ميباشد ؟ هنگام به كار گيري از تكنيك parity، اطلاعات همچون striping به بلوك هاي يكسان تقسيم ميشوند. ولي همزمان از طريق چكسام (checksum) نيز در آن به كار گيري ميگردد. در‌اين نحوه يك تابع برابري معين براي بلوك هاي داده تعريف‌و‌تمجيد مي‌گردد. به همين برهان هنگامي كه هاردي مبتلا اختلال مي‌شود، بلوك از در ميان رفته به امداد چكسام مجدد به حساب آوردن ميگردد. اين فرمان باعث بالا رفتن تحمل غلط در يك ريد گردد.


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۴۵ توسط:sayyad موضوع: