بانك مقالات مرتبط با سئو بانك مقالات مرتبط با سئو .

بانك مقالات مرتبط با سئو

6 مرحله حياتي براي پياده كردن شيوه هاي White Hat سئو

اعضاي نو وارد مجموعه‌هاي seo
بسط‌دهندگان اينترنت
6 مرحله حياتي براي پياده كردن شيوه هاي White Hat سئو در مشهد
در صورتي‌كه بخواهيم رنگ سپيد seo را به تكنيك هاي كاربردي تقسيم كنيم، به يكسري آيتم ميرسيم:

استراتژي بهينه سازي: شما در حاصل كاوش چه هدفي داريد و مي خواهيد چطور و به چه شيوه هايي به انگيزه خويش برسيد؟
تحقيق، نظارت و تعيين كلمه ها كليدي انگيزه: هنوز هم به كارگيري از كليدواژه ها در بهينه سازي كاربرد داراست اما ايراد اينجاست كه‌اين فرايند در ظاهر بي آلايش را از كجا استارت كنيم و به كجا برسيم؟
ايجاد محتوا براي استفاده كننده: در غايت گوگل از ما محتواي خوب و گران بها مي خواهد. اما يك محتواي خوب و گرانبها دقيقاً چه ميباشد و چه خصوصيت هايي داراست؟ در صورتيكه بخواهيم لغات «خوب» و «باارزش» را به يك‌سري راهنماي عملي و كاربردي تبديل كنيم به چه چيزي ميرسيم؟
seo داخلي: چه اتفاقي مي‌ افتد هنگامي استفاده كننده وارد وب سايت شما مي شود؟ آيا به خيال و خاطر پيوند سازي داخلي غيراصولي و ساختار اشتباه سردرگم ميگردد و وب سايت را رها مي‌نمايد يا اين كه اينكه اينقدر از ساختار داخلي وب سايت شما خوشش مي‌آيد كه بستن تارنما را عمل مشقت مي داند؟
seo تكنيكال: تا هم اكنون ديديد ماشيني فارغ از موتور و اجزاي دروني آن به تكان درآيد؟ وب سايت شما هم چند اعضاي حياتي دارااست كه حسابي به دقت شما نياز دارااست. حقيقتاً چقدر به تغذيه و سالم اين نهادهاي حياتي وبسايت خويش اعتنا مي‌كنيد؟
پيوند سازي فرنگي: هنگامي تعدادي تارنما به شما پيوند دهد، گوگل ريلكس خيس مي‌تواند به وبسايت شما اعتماد نمايد، اما آيا هر روشي از اعتماد سازي مي تواند به اعتماد گوگل سبب شود؟
دقت داشته باشيد كه آنچه ما درين مقاله ها و به‌خصوص در روند ابتدايي خوا‌هيم بيان كرد نكاتي بسيار مبنا‌اي در بهينه سازي بوده و لازم ميباشد تا قدم به قدم همه اين نكات را ياروهمدم ما مرور نمائيد.

در حالتي‌كه جزو هرمورد از مدل‌هايي كه اسم برديم قرار داريد حتما اين موسسه به شما در فهم و شعور درست از seo و بكارگيري آن به نحوه كلاه سپيد ياري خواهد كرد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۴:۱۱ توسط:sayyad موضوع:

روش هاي كلاه سياه

محتواي تكراري

محتواي نسخه برداري گرديده علاوه براينكه مي‌تواند سبب ساز جريمه سايتتان گردد و مرتبه آن را ذيل تاثير قرار دهد، نام‌و‌نشان و اعبتار شما‌را در بين كاربرانتان وخيم خواهد كرد. اما در صورتيكه قرار ميباشد كه از محتوا سايتتان را مجدد به فعاليت ببريد سئو در مشهد ( مثلا نوشته‌علمي سابق را به درخواست يوزرها گشوده مجدد در وب سايت تان قرار دهيد)، بهتر ميباشد كه از تگ canonical به كارگيري فرماييد.

4. مجدد عبارت بندي كردن مقاله‌ها
مجدد عبارت بندي كردن نوشته ي علمي در واقع مشابه به عبارتي محتواي نسخه برداري گرديده است. اين فعاليت يك دزدي ادبي به حساب آورده مي شود و فرق آن با محتواي نسخه برداري گرديده اين ميباشد كه عبارتها را جابجا ميكنند تا خيلي مشابه نوشته‌علمي اصلي به حيث نرسد اما مي بايست اعلام كرد كه الگوريتم گوگل خيلي زرنگ ميباشد و سريعا از روي عبارت مختص قادر است مقاله اصلي را از فرعي تشخيص دهد و سارق آن را جريمه نمايد. يك تكنيك بهينه سازي كلاه سياه ريز ميباشد كه خيلي فكر مي‌كنند در آن باذكاوت مي باشند.

5. مخفي كردن متن (cloaking)
مخفي كردن متن يك تكنيك هاي فريب آميز ميباشد كه آن را تحت عنوان بهينه سازي كلاه سياه مي‌شناسند. درين تكنيك، مديريت وبسايت يا اين كه مسئول محتوا، متني را مي نويسد كه براي يوزرها قابل اكران وجود ندارد و تنها موتورهاي كاوش مي توانستند آن را مشاهده نمايند. ولي امروزه ديگر موتورهاي كاوش متوجه اين مقاله مي‌شوند و سريعا وب سايت را جريمه مي نمايند اما خب به هر درحال حاضر گشوده هم به كارگيري ميشود.

6. Doorway page
اين هم يكي‌از ديگر از تكنيك هاي بهينه سازي كلاه سياه هست. در واقع اين برگه، تحت عنوان كاغذ پريدن يا اين كه پل شناخته مي‌گردد كه براي واژه كليدي آيتم انگيزه تماما با صرفه شده‌است و از حيث محتوا بها آنچناني ندارد و انگيزه آن تنها ارسال استفاده كننده از اين كاغذ به ديگر صفحاتي ميباشد كه هيچ ارتباطي با عبارت آيتم كاوش استفاده كننده ندارد.

درين تكنيك بهينه سازي كلاه سياه، درين برگه عباراتي به طور لينك و پيوند گرديده نوشته مي‌شوند كه استفاده كننده به‌دنبال آنها هست به عنوان مثال" در شرايطي كه مي‌خواهيد كه آبادي شيوه seo وبسايت را بدانيد، برروي در حال حاضر لينك و پيوند كليك نمائيد" ولي محتواي داخلي آن هيچ ارتباطي با تيتر پيوند ندارد.

7. به فعاليت بردن عبارات كليدي زياد
اين تكنيك كه پيش از اين خيلي كاربردي بود، امروزه خير صرفا هيچ كاربردي ندارد بلكه بايستي جريمه وبسايت مي‌گردد. گوگل براي هر واژه و كلمه كليدي يك چگالي مصرف گزينش نموده است كه في مابين 1 تا 3 درصد در هر ورقه هست. به عمل بردن متعددي آن، منجر مي گردد كه گوگل گمان نمايد، شما قصد داريد با اين شيوه تمام ترافيك را به سمت خويش جذب فرمائيد و هيچ محتواي باارزشي نداريد، از اين رو سايتتان را جريمه خواهد كرد و شما‌را جزو به كار گيري كنندگان seo كلاه سياه قرار مي‌دهد.

8. محتواي غيرقابل مشاهده
در‌اين تكنيك لغت ها كليدي را به طور سپيد در بگراند مقاله استعمال ميگردد. از اين رو استفاده كننده نمي تواند آن‌ها را مشاهده نمايد البته موتورهاي كاوش آن را مي بيند. اين هم يكي تكنيك هاي بهينه سازي كلاه سياه ميباشد كه ممكن ميباشد شما آيتم جريمه استعمال بيش تر از حد از لغات كليدي قرار دهد.

فرق اين گزينه با cloaking اين ميباشد كه در مخفي سازي شما مي‌توانيد كدهاي جاوااسكريپت را هم نهفته نماييد اما در محتواي غير قابل مشاهده، صرفا متون نهفته ميشود. به هرحال هر جز تكينك seo كلاه سياه تلقي مي‌گردد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۹:۲۷ توسط:sayyad موضوع:

7 نكته اصلي در بهينه سازي تيتر ورقه

7 نكته اصلي در بهينه سازي تيتر ورقه
در نتيجه ها كاوش او‌لين چيزي كه مشاهده ميشود خط آبي با عبارات درشت خيس ميباشد كه تيتر ورقه را در خويش جاي داده ميباشد. شما بايستي با رعايت نكات  سئو در مشهد بازديدكنندگان را ترغيب فرماييد تا وبسايت شمارا از در بين ديگر حاصل پيشنهادي گوگل گزينش نمايند.

1- اسم كمپاني را در تيتر كاغذ قرار دهيد
تيتر ورقه اصلي وب سايت شما بايستي اسم كمپاني را در اولِ خويش داشته باشد و براي صفحه ها داخلي وب سايت بهتر ميباشد كه اسم كمپاني در انتهاي تيتر برگه قرار گيرد و داده ها مهمتر را در اولِ آن قرار دهيد.

اكران اسم كمپاني در تيتر ورقه
اكران اسم كمپاني در تيتر كاغذ

2- عبارات كليدي را در اولِ تيتر كاغذ قرار دهيد
براي بهبود موقعيت seo كاغذ، كلمه ها كليدي اصلي خويش را در اولِ تيتر ورقه قرار دهيد. چون:

موتورهاي كاوش صفحاتي كه لغت ها كليدي در اولِ تيتر ورقه موجود است را بيش تر به يوزرها سفارش مي دهند.
كلمه و واژه كليدي در اولِ تيتر برگه اعتنا بيشتري از كابران جلب مي نمايد و بخت كليك برروي وبسايت شمارا ارتقا مي‌دهد.
جلب دقت عبارات كليدي جان دار در تيتر ورقه نرخ كليك CTR تارنما شمارا در گوگل ارتقا مي‌دهد كه موجب فراتر وارد شدن شما در حاصل موتور جستجوي گوگل مي‌شود.
3- به كارگيري از خط عمودي در تيتر كاغذ
شما مي توانيد با به كارگيري از كاراكتر (|) در تيتر ورقه كلمات را از يكديگر جداگانه كرده و ظاهري پاك و تروتميز به آن بدهيد. با اين فعاليت يوزرها متن آن را سريعتر تشخيص مي دهند و بخت كليك بر آن ارتقاء مي‌يابد.

4- استعمال از اعداد در تيتر ورقه
به كار گيري از اعداد در اولِ تيتر كاغذ كاربرد صفحه هاي را اضافه مينمايد. بطور نمونه مطلبي با تيتر 10 نكته اساسي در بهينه سازي تيتر كاغذ اشخاص را به بازديد كاغذ شما ترغيب مي‌نمايد، چون مي دانند كه تعداد نكات دقيقا چندتا ميباشد و ذهنشان براي تلاوت فراهم خيس ميباشد.

5- از تيتر كاغذ تكراري دوري كنيد
اين فرمان بسيار مهم بوده تا جاييكه گوگل در وبمسترخود صفحاتي كه تيتر يكساني دارا‌هستند را شناسايي كرده و ياد آوري مي‌دهد، در شرايطي كه تعداد صفحه ها شما بسيار زياد ميباشد و قابليت و امكان انتخاب تيتر كاغذ بصورت دستي براي شما نيست، دست‌كم براي كاغذ نخستين و صفحه هاي مهم وبسايت تيتر برگه را معين كرده و نكات seo را مدنظر قرار دهيد.

6- برتري خويش را در تيتر نشان دهيد
قرار دادن حجم متعددي از داده ها در 70 كاراكتر فعاليت راحتي وجود ندارد، پس تلاش نمائيد تا مهم ترين برتري‌هاي خويش را در آن بگنجانيد. بطور نمونه عبارت شايسته ترين سفارش يا اين كه كمترين بها مي‌تواند اشخاص را به بازديد از وب سايت شما ترغيب نمايد.

7- تيتر كاغذ مربوط به مطالب وبسايت باشد
تايپ كردن تيتر كاغذ با رعايت تمام نكات بهينه سازي و جذابيت بالا در صورتي در رابطه با مقاله كاغذ نباشد ارزشي ندارد. كابران انتظار دارا‌هستند تا تيتر ورقه چكيده اي از محتواي كاغذ باشد و در صورتي با محتوايي غيرمرتبط روبرو شوند به‌سرعت برگه شما‌را سوراخ خواهند كرد و اين فرمان سبب ارتقا بانس ريت (bounce rate) صفحه هاي سايتتان و بدتر شدن جايگاه شما در نتيجه ها كاوش خواهد شد.

براي مشاهده روش اكران صفحه ها خويش در نتيجه ها گوگل مي توانيد از ابزار خويش گوگل به اسم richsnippets به كار گيري فرمائيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۰۴ توسط:sayyad موضوع:

شايسته ترين كمپاني seo


قبلي از اينكه بخواهيد شايسته ترين كمپاني seo تارنما و يا اين كه شايسته ترين seo فعاليت را گزينش كنيم لازم ميباشد به‌اين نكات دقت داشته باشيد:
– شايسته ترين گزينش اين ميباشد كه قبلي از فعال سازي تارنما با يك كمپاني يا اين كه كارشناس ارائه دهنده سرويس ها ساخت وب سايت و سرويس ها بهينه سازي قرارداد انعقاد نمائيد تا از در آغاز سايت شما‌را مبتني بر الگوريتم هاي بهينه سازي پباده سازي نمايد و آنگاه seo و seo وبسايت بصورت اصولي صورت بپذيرد. شركتي كه بتواند سرويس ها ايجاد محتوا بر طبق استاندارد هاي seo را نيز ارائه دهد ، گزينش بسيار عالي خواهد بود . در اينصورت شما مي‌توانيد همگي كارها طراحي وب سايت و بهينه سازي را بصورت قرارداد ساليه به آن كمپاني بسپاريد.
– ولي در حالتي كه تارنما خويش را پيش از اين از روش فرد يا اين كه كمپاني ديگري فعال سازي نموده ايد ويا خودتان از روش وردپرس يا اين كه جوملا تارنما را پباده سازي نموده ايد، لازم ميباشد كمپاني seo عمل پيشين از ارائه ارزش seo سايت شما‌را بطور بدون نقص تحقيق كند. بخصوص در‌صورتي‌كه هر مدل تكان بهينه سازي تا قبل از اين روي وب سايت شما انجام يافته باشد بسيار مهم ميباشد كه seo عمل را به طور كامل در جريان قرار دهيد. در اينصورت كمپاني بهينه سازي فعاليت قادر است بهتر پروژه seo وبسايت شمارا محاسبه نمايد. جذاب ميباشد كه بدانيد درين مرحله در حالتي‌كه سايت شما علامت هايي از فعاليت هاي غير اصولي بهينه سازي داشته باشد يك كمپاني بهينه سازي عمل ماهر اصلا پروژه شما‌را پذيرش نخواهد كرد! و ممكن ميباشد به شما توصيه نمايد كه يك وبسايت نو پباده سازي شود و از يك دامين تازه به كار گيري فرماييد.
– همينطور هاست و سروري كه سايت شما بروي آن ميزباني مي‌گردد از اهميت بسيار بالايي شامل است .


كمپاني بهينه سازي تا چه حد مي توانيد به شما وعده وصال به درجه اوليه گوگل بدهد؟هيچ كمپاني seo و هيچ seo كاري رابطه از صميم قلب و همياري خاصي بهترين سئو كار با موتور جستجوي گوگل ندارد و درواقع هيچ فردي نميتواند نتيجه ها گوگل را تضمين نمايد.
يك كمپاني seo ماهر زبده بالايي كه در seo وبسايت و seo دارااست مي تواند اقبال شمارا براي ارتقا حضور در سكو نخستين موتور كاوش گوگل ارتقاء دهند، البته نبايد هيچ وعده اي تحت عنوان تضمين قطعي بدهد. شما ميتوانيد به شايسته ترين كمپاني بهينه سازي كه دارنده مثال فعاليت هاي فراوان و پروژه هاي سئو برنده براي كسب و امور ديگر ميباشد اعتماد فرمائيد .


برچسب: بهترين سئو كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۷:۴۸ توسط:sayyad موضوع:

خصوصيت هاي تگ تيتر


درپي معرفي و يادگرفتن مهمترين متاتگ هاي ورقه ، خصوصيت هاي تگ تيتر ( title tag ) مطلوب در seo ، ارتفاع و تعداد كاراكترهايي كه مي قدرت در تيتر به فعاليت پيروزي را بيان مي‌كنيم و اهميت آن در سكو بندي وب سايت ، نرخ كليك ، بازديد سئو در مشهد ، تاثير متاتگ تيتر در به اشتراك گذاري صفحه ها در شبكه‌هاي‌مردمي را توضيح خوا‌هيم بخشيد و درپي جواب به سوال ها پايين هستيم؟ارتفاع مطلوب تيتر برگه چقدر ميباشد؟
تيتر كاغذ در چه مكان هايي نمايش داده ميشود؟
چرا اين تگ در ارتقاء نرخ كليك تاثير دارااست؟
همينطور سفارش ميكنيم صد رد صد نوشته‌علمي گزينش تيتر مطلوب براي صفحه هاي را مطالعه فرماييد.
متاتگ تيتر چه است؟متاتگ تيتر يا اين كه title tag يك كدام از اجزا HTML ميباشد كه تيتر يك ورقه اينترنت را معلوم مي‌كند. تيتر صفحه ها در نتيجه ها موتور كاوش (SERP) نشان دهنده زمينه كاغذ مي‌باشند و يوزرها مي‌توانند روي آن كليك نمايند و وارد برگه متبوع شوند. اين تگ تاثير متعددي در بهينه سازي ، اشتراك ورقه در شبكه هاي عمومي و معرفي كاغذ در گوگل داراست و به خواسته تعريف ظريف و مختصر از محتواي يك ورقه به كارگيري مي گردد.
مثال كد تگ تيترتگ تيتر در سورس كد ورقه اين چنين مشخص و معلوم مي‌گردد:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۰:۰۹ توسط:sayyad موضوع:

الگوريتم ونيز


قبلي از الگوريتم ونيز، گوگل از Google Places تحت عنوان يك خصوصيت در نتيجه ها كاوش براي نشان دادن شايسته ترين محتواي محلي استعمال مي‌كرد.
قبلي از سال 2012 الگوريتم هاي سابق گوگل serpsBack، براي تهيه كردن محتواي محلي از نقشه هاي بسته امداد مي گرفت كه آن طريق به طور كامل با الگوريتم هاي تازه تفاوت داشت.
درصورتي كه در آن عصر شما قصد جستن چيزي در يك ناحيه را داشتيد با نقص‌ روبه رو بوديد براي مثال هنگام كاوش براي يافت كردن كلاس ورزش در حوالي دفتر كار، وقتي كه شخص در گوگل كلاس ورزش را تايپ ميكرد، سود متبوع را پيدا نميكرد. آنگاه سئو در مشهد با جزئيات طولاني تر كاوش را انجام مي اعطا كرد . در‌صورتي‌كه كه مي توانست فيض متبوع را در سرچ ها پيدا نمايد كلاس ورزش در شهر و يا اين كه در اطراف دفتر خويش نبود، گوگل در آن دوره صرفا نتيجه ها را نشان مي بخشيد.
پس از راه‌اندازي گوگل مپ جستجوها به طور بهتري seo شد به نحوي كه پس از سرچ واژه و كلمه متبوع وضعيت مكاني نتيجه ها در نصيب راست ورقه نشان داده مي‌شد. اين شيوه امكان كاوش براي سرويس ها و توليد ها را با ترافيك اضافه روبه رو كرد.
الگوريتم گوگل ونيز
به روز گوگل ونيز و seo محليگوگل الگوريتم ونيز را مبني بر حالت جغرافيايي تهيه ميكند به گونه اي كه هنگامي كه شخص به وب پيوند مي خورد با استعمال از آي پي و اپليكيشن GPS مكان شخص شناسايي و اين داده ها در مقر داده داخلي ذخيره ميگردد و نزديكترين شرايط هاي مكاني را با دقت به سرچ نشان ميدهد.
معمولا گوگل اين آپ ديت رساني ها را در الگوريتم هاي كاوش بر روي ورژن هاي انگليسي موتور كاوش انجام مي‌دهد . بعداز انجام پروژه آزمايشي و تاييد پيروزي اين پيكربندي براي لهجه هاي ديگر نيز آپ تو ديت رساني مي گردد.
ونيز همينطور درها را براي كسب و شغل هاي كوچك و برندها گشوده كرد. بنابراين اين الگوريتم مجال را براي درجه بندي بهتر با به كارگيري از لغات كوتاه خيس در دست كسب و شغل هاي گوناگون قرار ميدهد.
به صورت معمول، مارك هاي وسيع با دارايي بيش تر و به كارگيري از لغات كليدي ارزشمند توانستند پيشرفت بسيار متعددي در جايگاه بندي داشته باشند.
براي اينكه شما بهتر متوجه گرديد يك نمونه ديگر مياوريم درصورتي كه شما كمپاني طراحي وب سايت را سرچ ميكنيد در صورتيكه وضعيت مكاني بر روي شهر مشهد باشد تا‌زمانيكه بر روي شهر تهران حاصل متفاوتي بدست مي‌آوريد. گوگل با اعتنا به شرايط مكاني شايسته ترين شركت هاي را به شما سفارش مي نمايد.
به كار گيري از اين الگوريتم خير فقط در سرچ گوگل بلكه در سرچ هاي وب سايت هاي ديگر از پاراگراف يوتيوب نيز اعمال شد و نتيجه ها بسيار اعتقاد نكردني به متقاضي ها اعطا كرد.
چطور مي قدرت شايسته ترين سود را از الگوريتم ونيز گرفتضروري ميباشد كه نشاني كمپاني، دكان و هر كسب و عمل ديگر در وبسايت مربوطه وجود داشته باشد.
تثبيت داده ها بدون نقص در Google Places يكي‌از نكات مهم براي جستجوي مكاني هست.
يك كدام از ديگر از نكات مهم كه بايستي به آن اعتنا ويژه داشت به كار گيري از كليد واژه و كلمه ها و مكان ارجاع هست. مثلا " ساخت وب سايت در مشهد" اين سود براي نتيجه ها محلي به تارنما شما طولاني تر ميشود.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۰۱ توسط:sayyad موضوع:

تعريف ريدايركت

در‌اين نصيب از نوشته‌علمي مي‌خواهيم مضمون‌ ريدايركت را با معمولي ترين بيان ممكن تمجيد نماييم.
ريدايركت يعني موعظه به نشاني تازه
بارها و بارها اتفاق افتاده كه اينترنت مستر ها (مديران وب سايت) سازه به دلايلي بدون چاره ميشوند تا بعضا از صفحه ها وبسايت خويش و يا اين كه در موقعيت يگانه خيس كل تارنما خويش را از نشاني فعلي به نشاني ديگري سئو در مشهد منتقل نمايند (تغيير و تحول مسير به نشاني نو)، در چنين قوانيني براي نگهداري يوزرها و سردرگم نشدن آن ها معني ريدايركت به فعاليت آنان مي‌آيد.
ريدايركت روشي ميباشد كه يك اينترنت مستر به امداد آن، مي‌تواند يوزرها و موتورهاي كاوش را به طور خود كار به نشاني تازه ورقه يا اين كه اينترنت‌ وبسايت خويش منتقل نمايد.
شناخت با معني ريدايركت و گونه هاي آن
كاربرد ريدايركت:كاربرد معني ريدايركت تنها محدود به انتقال برخي از صفحه ها وب سايت يا اين كه كل وب سايت به نشاني نو نميشود. در‌اين بخش به يكي از ديگر از كاربرد هاي ريدايركت كه فهم آن براي يك seo عمل بسيار داراي اهميت ميباشد اشاره خوا هيم كرد.
همان گونه كه در مقاله‌ها پيشين در دعوا تشريح الگوريتم پاندا نيز اشاره كرديم، كيفيت محتوا و عدم تكثير محتواي تكراري فاكتور هاي بسيار مهمي مي‌باشند كه گوگل در مرتبه بندي تارنما ها بسيار به آنان اعتنا مي‌كند. برخي اوقات در يك وب سايت چنديدن ورقه با نشاني هاي متعدد موجود است كه دارنده محتواي يكسان مي‌باشند، در چنين قوانيني براي پرهيز از جريمه شدن به وسيله پاندا يك seo عمل كارشناس قادر است تمام صفحه هاي دارنده محتواي يكسان و نشاني‌هاي گوناگون را بر روي يك نشاني منشاء انتقال دهد. (ريدايركت نمايد)
با اين طريق تمام صفحاتي كه نشاني گوناگون داشتند به يك كاغذ منبع پيوند گرديده و موتورهاي كاوش نيز سردرگم نخواهند شد و به عبارتي ورقه مبداء را بررسي مي‌كنند. در واقع با اين شيوه مي قدرت فارغ از حذف هيج كدام از صفحات، هم استفاده كننده و هم موتورهاي كاوش را سواي هيچ مشكلي به سمت ورقه منبع هدايت كرد.
درپي در قالب معرفي گونه هاي ريدايركت، توضيحات بيشتري در رابطه با كاربرد آن ارائه خوا‌هيم كرد.
اشكال ريدايركتدرين بخش مي‌خواهيم طرز هاي گوناگون ريدايركت را توضيح دهيم. در واقع دو شيوه كلي براي ريدايركت يا اين كه دو مدل ريدايركت موجود هست كه بيشترين كاربرد را دارا‌هستند.
ريدايركت دايم (ريدايركت 301)
ريدايركت موقت (ريدايركت 302)
ريدايركت دايم (ريدايركت 301)بعضي اوقات سازه به دلايلي (تغيير تحول وضعيت كسب و عمل، ارتقا دامنه كار و ... ) اينترنت مستر بدون چاره به تغيير‌و تحول نشاني (URL) وبسايت خويش ميشود. در چنين قوانيني به بدون چاره بايستي تمام صفحه هاي تارنما خويش را به نشاني نو منتقل نمايد. البته در‌اين در بين يك كدام از مهمترين نگراني هاي وي حيف كردن كاربراني ميباشد كه مدتهاست تارنما اورا دنبال كرده و مشتري مستمر اش مي‌باشند. و از تمامي مهم خيس اين كه آيا با انتقال به نشاني نو گشوده هم رده خويش را در گوگل نگهداري خواهد كرد؟
با استعمال از طريق ريدايركت مستمر (ريدايركت 301) قادر است تمام يوزرها خويش را به طور اتومات به نشاني تازه خويش منتقل نمايد.
ريدايركت موقت (ريدايركت 302)گهگاه قوانيني پيش ميايد كه سازه به دلايلي ناچار ميشويد بعضا از صفحه ها وب سايت خويش را از دسترس يوزرها بيرون نماييد در‌اين‌صورت‌ يا اين كه مي بايست آن صفحه ها را حذف فرماييد كه در چنين قوانيني با خطاي 404 مواجه خواهيد شد و يا اين كه به طور موقت يوزرها را به ورقه اي ديگر ريدايركت فرماييد همان طور كه در نوشته‌علمي شناخت با خطاي 404 توضيح داديم. مواجه شدن يوزرها يك وب سايت با خطاي 404 تاثير منفي در بهينه سازي آن وب سايت داراست. پس منش فعاليت بهتر براي رئيس حالت جان دار ريدايركت موقت صفحه ها متبوع ميباشد.
با به كارگيري از اين نحوه، خير صرفا از به مواجه شدن يوزرها با خطاي 404 پرهيز مي كنيد، بلكه به موتورهاي كاوش مي‌فهمانيد كه‌اين ورقه به صورت موقت منتقل شده‌است و ممكن ميباشد مجدد به حالا معمولي گشوده گردد يا اين كه به صورت دايم به آدرسي ديگر منتقل شود (لطفا ورقه وب سايت من را از ديتا بيس حذف نكنيد.). براين اساس، قيمت و محل ورود‌هاي برگه همچنان در جاي خويش باقي خواهند ماند و نشاني موقت در موتورهاي كاوش ايندكس نمي شود.
بعداز محاسبه و بازنگري دو جور از پركاربردترين اشكال ريدايركت مي‌خواهيم ببينيم آيا ريدايركت كردن براي بهينه سازي وب سايت مضر ميباشد يا اين كه نه؟ درپي جواب اين سوال را خوا‌هيم بخشيد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۳۶ توسط:sayyad موضوع:

ابزار سئو


اين خويش يك نكته‌ي مضاعف كار كشته براي گسترش‌دهندگان ميباشد تا بتوانند از اين موضوعات در محتواي خويش به كارگيري كنند و يا تصاوير داراي ربط را در محتواي خويش يكسان كنند تا با به كار گيري از اين ابزار بهينه سازي بتوانند به بالا رفتن بازديد وب سايت خويش كمك كنند .
seo در مشهدپيرو اين مقاله يادگرفتن seo بعضي از ابزارهاي seo و يافتن كلمات اصلي را با هم براي بالا رفتن بازديد وبسايت مرور مي‌كنيم: كلمات سئو در مشهد  حساس در Moz: وبسايت موز يك برنامه‌ي تخصصي كاوش گر ميباشد كه فوق العاده پوياست و كليه‌ي جوانب يك كاوش را براي بهينه سازي وبسايت پوشش ميدهد . به وسيله كاوش گر مووز متخصصين seo ميتوانند كلمه ها كليدي را پيدا كنند، از آن‌ها ليستي تهيه و تنظيم و آن را به محتواي خويش بيش خيس كنند . در اين برنامه شما مي‌توانيد به معيارهايي ديگر هم‌زيرا تعداد كليك و تجزيه و بررسي هر كليد كلمه نيز بپردازيد . حتي شما ميتوانيد از اين ابزار تحت عنوان يك ابزار جاسوسي در seo به كار گيري كرده و ببينيد رقبا براي بالا بردن بازديد سايت خويش از چه لغات مهم و ترفندهايي به كار گيري مي نمايند . همچنين با به كارگيري از سايت موز و بقيه ابزار seo : بك پيوند هايي كه رقباي شما از نحوه رپورتاژ اطلاع رساني دريافت كرده اند را پيدا كنيد و در به عبارتي وبسايت ها رپورتاژ منتشر فرماييد و از اين طرز پيوند بيلدينگ اينترنت سايت خويش را به شايسته ترين شرايط تقويت فرمائيد . سم راش (SEMRush): يك عدد ديگر از ابزارهاي خوب براي تجزيه و ارزيابي جستجوگرها براي كاربردهاي بهينه سازي ميباشد . سم راش به شما اذن مي‌دهد تا با قابليت و امكان هوش تجاري كه داراست به تجزيه و ارزيابي كلمه ها حساس كه رقبا به كارگيري مي‌كنند، بپردازيد . در اين ابزار شما اسم اينترنت سايت رقباي خويش را وارد ميكنيد و در ازاي ليستي از كلمات حساس و پركاربرد در بهينه سازي را دريافت خواهيد كرد . تحت عنوان مثال هنگامي كلمه‌ي بوكس را وارد مي‌كنيد دوستداشتني‌ترين مارك فروشگاهي براي وسايل بوكس و كيك بوكسينگ را با ۶۰ تا ۵۰۰ نتيجه با تيتر بوكس را سناريو خواهد بخشيد . هم‌چنين برندها و اسم‌هاي ديگر داراي ربط با بوكس را براي شما سناريو مي‌دهد . حالا براي بالا بردن بازديد اينترنت سايت خودتان مي توانيد لغت ها با اهميت كه در اين سايت‌ها به كارگيري گرديده را استخراج كرده و در محتواي خويش با انگيزه seo استعمال نماييد . فراگيري seo ديدني مي باشد بدانيد سم راش كاربر را قوي مي‌سازد تا از نقشه‌ي وضعيت يابي هم به كار گيري نمايد كه مي‌تواند كل ترافيك مصرفي سايت، كلمه ها اصلي و حجم داده ها را هم به شما نشان بدهد . 

اهرف (Ahrefs) يك وبسايت زياد كارآمد براي كارشناس ها منطقهي بهينه سازي مي‌باشد . اين وب سايت طيف وسيعي از بررسي‌كنندها (checkers)، بك لينك ها(backlink )، دانشمندان محتوا و ترفند بازها (trackers) را به شما خواهد اعطا كرد . ما به‌دنبال به كارگيري از لغات پر كابرد در seo خودمان هستيم تا بتوانند اشخاصي كه در ادامه زمينه ما ميباشند مطالب ما‌را پيدا نمايند و به اينترنت سايت ما راز بزنند و به بالا رفتن بازديد سايت ما منتهي شود . بدين ترتيب بايد لغات كليدي، اندازه كليك، ليست كلمات داراي ارتباط داراي اهميت و حجم مطالب را پيدا كنيم كه اين ابزار كليه‌ي اين موردها را در اختيار ما مي‌گذارد و كمك شاياني براي كارشناس ها بهينه سازي ميباشد . وقتي به اين تامل مي‌كنيم كه از كدام كلمه ها اصلي استعمال كنيم، در پي چيزهايي بگرديد كه به شما اذن ميدهند كه حجم زيادي از كلمات مهم را به ياور پشت زمينه‌هاي داراي رابطه با آن بتواند در اختيار شما قرار دهد . ضمنا بهترين ابزار‌ها بايستي امكان اين را داشته باشند كه شما بتوانيد به رقباي خويش ترفند بزنيد . از شركت‌هاي تعالي گرفته تا شركت‌هاي كوچك و از محتواي آن ها به كارگيري كنيد .


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۱:۵۳ توسط:sayyad موضوع:

مزيت هاي استفاده از ابزار گوگل آناليتيكس Google Analytics

 1-مجاني بودن گوگل آناليتيكسبدون‌پول بودن اين ابزار ميباشد كه آن را به مهمترين ابزار تجزيه و بررسي ديجيتال تبديل نموده است.با به كار گيري از ابزار Google Analytics ميتوانيد ميزان دارايي قابل قبولي را در منابع مهم ديگر سپرده گذاري فرماييد.
2-گردآوري اتومات اطلاعاتGoogle Analytics داده ها و داده هايي مهمي را براي شما مهيا مينمايد تا بتوانيد تلاش سايت سئو در مشهد خويش را به طور بدون‌پول به حداكثر برسانيداين داده ها كه داده هايي از تارنما شما ميباشند بها متعددي دارا هستند.نكته حائض اهميت در به كارگيري از ابزار گوگل آناليتيكس تخصص نياز داشتن براي به كارگيري از اين ابزار گران بها ميباشد.
ديگر مزيت اين ابزار اين مسئله ميباشد كه داده هاي جان دار در Google Analytics نياز ما‌را به Google Docs يا اين كه Spreadsheets كاهش ميدهد.
تنظيمات و نصب اول اين ابزار عمل رنج وجود ندارد فقط كافيست يك قطعه كد جاوا اسكريپت كه گوگل در دست شما قرار مي دهد را در نصيب ذيل صفحه ها وبسايت خويش قرار دهيد.
پس از قراردادن اين قطعه و داخل شدن استفاده كننده به آن ورقه گوگل داده ها لازم در خصوص كردار يوزرها را به گوگل آناليتيكس شما ارسال مينمايد.
با اين فعاليت ، Google Analytics توانمند خواهد بود تا به صورت اتوماتيك اطلاعات را از سايت شما توده آوردي نمايد و بعداز نوع بندي آنها در قالب يك گزارش به شما ارائه كند.
براي فراهم نمودن اطلاعات و گزارش ها لازم وجود ندارد شما هيچ اقدامي انجام دهيد. Google Analytics تمام امور را براي شما انجام ميدهد.
و اين قابليت و امكان را براي شما مهيا مي‌كند تا فورا و سواي هيچ سيرتكامل تأخيري به گزارشات خويش دسترسي پيدا نمائيد.
3-ساخت گزارش هاي سفارشيدر Google Analytics ، مي‌توانيد گزارش هاي متعددي را ساخت فرماييد يا اين كه حتي مي‌توانيد گزارش سفارشي گرديده خويش را با به كار گيري از رابط drag and drop بسازيد.
مي‌توانيد بعد ها و اندازه گيري ها را تعيين كرده و تصميم بگيريد كه چه گونه بايستي اين گزارشات به طور درست اكران داده شوند.
4-تركيب سهل و آسان با ابزارها و سيستم دليل هاي ديگريكي از ديگر از خصوصيت هاي شايان توجه Google Analytics اين ميباشد كه مي اقتدار آن را به راحتي با بقيه ابزارها و سيستم كارداران مخلوط كرد.
صحيح مانند بقيه سرويس ها Google ، Google Analytics يك رابط كاربري بديهي با به كارگيري آسوده به يوزرها خويش ارائه مي‌دهد.
اين ابزار خير صرفا در ورژن دسكتاپ به خير و خوبي عمل مينمايد، بلكه از روش برنامه خويش در دكان Google Play تماماً قابل به كارگيري ميباشد.
به عنوان مثال Google Analytics بضاعت و توان مخلوط با Google AdWords را به طور كاربردي و توانا را دارااست.
هنگامي اكانت AdWords را با Analytics لينك مي دهيد ، در واقع دو ابزار را رسم مي‌كنيد و به آن‌ها قابليت و امكان مي دهيد تا با هم همياري نمايند.
اين عمل تركيبي ديدگاه عملي را به شما ارائه ميدهد كه سبب به پيروزي كمپين هاي AdWords شما خواهد شد.
5-قابليت و امكان اندازه گيري تجهيزات داخلي وبسايت و نظارت اخلاق يوزرهادر واقع اين ابزار بيان مي كند كه چطور مي بايست مشتريان بالقوه خويش را به مشتريان بالفعل تبديل نمائيد در همين راستا خلق صحيحي از مشتريان بالقوه شما بيان مي‌نمايد.
در واقع اين ابزار بابيان نكات ضعف و توان شما سبب ساز رويش هرچه اضافه مشتريان شما مي شود.
خوشبختانه ، Google Analytics به شما اذن ميدهد تا جستجوهاي داخلي تارنما را پاره اي فردي سازي خيس دنبال فرماييد.
با به كارگيري از اين ابزار مي‌توانيد نگرش بهتري درباره ي آنچه اشخاص در وبسايت شما كاوش مي‌كنند ، داشته باشيد. با به كارگيري از اين نگرش ها ، ميتوانيد بر اين شالوده تغييرات لازم و يا اين كه افزودني هاي لازم همت وبسايت خويش را بهبود دهيد
6-كاهش نرخ بانس ريت يا اين كه نرخ پريدننرخ پريدن يك كدام از مهم ترين معيارهايي ميباشد كه به درصد بازديد كننده هايي كه تارنما شما‌را بعد از بازديد از فقط يك ورقه شكاف مي نمايند ، اشاره دارااست.
علاوه بر اين ، كاهش اين نرخ تا حد ممكنبراي seo وبسايت شما بسيار مهم ميباشد.
بخش اعظمي از صاحبان وبسايت ها شاهد ترافيك عظيم در تارنما خويش مي باشند ولي نرخ تبديل بالايي ندارند و يا اين كه بهتر ميباشد بگوييم بانس ريت يا اين كه نرخ پريدن بالايي داريد.
اين بدان مضمون‌ ميباشد كه بازديد كنندگان به تارنما شما مي‌آيند ولي آنچه را كه در ادامه آن مي باشند را پيدا نمي‌كنند. گوگل آناليتيكس به شما در يافت كردن اين عوارض ياري بسيار متعددي مي نمايد چون ادله اين حادثه ميتواند اين باشد كه وبسايت شما به صحت با صرفه نشده ميباشد يا اين كه شايد كاغذ فرود شما به اندازه كافي ديدني وجود ندارد.
بنابر اين با به كارگيري و آناليز گزارشات اين ابزار مي‌توانيد موجب كاهش نرخ پريدن يا اين كه بانس ريت در وبسايت خويش گرديد و به seo وبسايت خويش كمكي بسيار متعددي داشته باشيد.
7-آشنايي ظريف مخاطبان خويششما با استعمال از گوگل آناليتيكس مي توانيد آشنايي دقيقي از سن ،جنسيت ،علايق ،جور دستگاه محل ورود مخاطبان خويش را پيدا فرماييد.
با به كار گيري از Google Analytics ، مي‌توانيد داده هاي ارزشمندي را در زمينه‌ي مخاطبان خويش كشف نماييد تا معين نماييد كه كدام شبكه ها بيشترين ترافيك را به وبسايت شما هدايت ميكنند.
بخش مخاطبان داده ها متعددي درباره‌ي كساني كه از سايت شما بازديد مينمايند را در اختياز شما قرار مي‌دهند اطلاعاتي مانند سن ، جنسيت ، علايق ، دستگاه ها و مكان آنان را به شما، ارائه ميدهد.
همينطور داده هايي را راجع‌به شيوه ي هدايت كاربرانتان را به وبسايت شمارا در اختيارتان قرار مي‌دهد.داده هايي از گزاره سن , جنسيت, علايق, جور دستگاه محل ورود, شرايط مكاني و بقيه داده ها موردنياز براي ادراك بيشتري از مخاطبان شما.
8-ادراك بهتر از ترازو كاربردي بودن شبكه هاي عمومي آيتم به كار گيري در حوزه عمل شماشبكه هاي مردمي روشي عالي براي انتقال زياد ترافيك و سرگرم كردن مشتريان بالقوه و تبديل آنان به مشتري بالفعل ميباشد، با استعمال از Google Analytics ، شما مي‌توانيد مشاهده كنيد چه چيزي دقت يوزرها را جلب مي‌نمايد و بعد متناسب با آن تبليغ متبوع خويش را در آن شبكه‌هاي‌مردمي قرار دهيد.
براي گزينش شايسته ترين بستر تبليغاتي براي مشتريان، مي بايست دارايي متعددي را براي تبليغات رسانه هاي اجتماعي اختصاص دهيد.
براي مثال: چنانچه حداكثر ترازو جذب مشتري خويش را در چهره بوك مشاهده مي‌كنيد و معيار كمتري از ترافيك از روش توييتر اخذ ميكنيد ،با اعتنا به‌اين اطلاعات، مي‌توانيد ميزان دارايي بيشتري را براي چهره بوك و نسبتاً دارايي كمتري در توييتر صرف فرماييد تا بتوانبد مشتريان بيشتري را بدست آوريد.
با استعمال از Google Analytics، ميتوانيد همت تمام سيستم ادله هاي اجتماعي آيتم استعمال خويش را محاسبه نمائيد. همينطور ميتوانيد باز بيني نماييد كه هر مورد از سيستم برهان هاي اجتماعي چقدر براي شما نرخ تبديل را دارا‌هستند.
9-شعور بهتر از جور محتواي مايحتاج كاربرانتانمحتوا پاد شاه ميباشد و درصورتي كه به روش چشمگيري موءثر و كاربردي ساخت شود مي‌تواند به شما ياري دهد تا بتوانيد ترافيك و بازديد كنندگان بيشتري به دست آوريد.
محتواي خوب يكي شايسته ترين راه و روش هاي دستيابي به مشتريان ميباشد، به همين ادله ميباشد كه بخش اعظمي از شغل ها بلاگ ها ، اينفوگرافي ها و اسلايدهاي زيادي را ساخت مي‌نمايند تا بتواند منزلت بالاتري را در موتور كاوش گوگل كسب كنند.
Google Analytics به شما امداد ميكند تا تمامي محتوايي را كه مشاهده و اشتراك گذاري مي‌كنيد را رديابي فرماييد. با به كارگيري از اين اطلاعات ، مي‌توانيد بلاگ هاي برتر را ملاحظه كنيد تا آن ها به نحوه اي پربارتر به مشتريان متوسل شوند.
10-باز‌بيني و تهيه و تنظيم هدف هاتهيه و تنظيم كردن انگيزه در Google Analytics به شما امداد مينمايد تا ترازو پيشرفت كسب و كارتان را به صحت رديابي نماييد.
همينطور مي‌توانيد تني چند از هدف ها خويش را براي باز نگري هجرت مشتري تا وصال به آن انگيزه گزينه برسي قرار دهيد.
ميتوانيد مقاصد مختلفي مانند خريد ، تشكيل پرونده ، عضويت در مجله ها ، دانلود كتاب الكترونيكي را براي خويش تهيه نماييد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۴۱ توسط:sayyad موضوع:

تحليل ضريب بازگشت(Bounce Rate) سايت

با دقت به حجم اطلاعاتي كه سيستم هاي آمارگير توانا در دست مديران وب سايت ها مي گذارند، عدم باز نگري و نظارت ظريف آن ها قادر است موجب سردرگمي و غلط براي تصميم هاي آينده گردد. براي بررسي ضريب رجوع و برگشت وب سايت و تصميم گيري صحيح راجع به مطلوب يا اين كه نامناسب بودن آن مي بايست بازديدكنندگان را براساس روش ورود به وبسايت نوع بندي كرده و هر كدام را جدا چك كنيم.
۱. ارجاع دهنده هاي سئو در مشهد  
نادر بهاوبسايت هايي كه به گردآوري فله اي داده ها از وب پرداخته و سواي چك بر محتوا آن را در دست يوزرها قرار مي دهند تحت عنوان ارجاع دهنده هاي نامناسب شناخته مي گردند. اشخاصي كه از اين روش به تارنما شما وارد مي شوند خيلي سريع آن را رخنه‌ مي‌نمايند، چون عموما انتظار ورود به وبسايت جديدي را نداشته اند و يا اين كه بدنبال مقاله ديگري بوده و به وب سايت شما ارشاد گرديده اند. در بين وب سايت هاي اهل ايران لينك و پيوند پد مي‌تواند مثال قابل قبولي باشد.
۲. لينك و پيوند بدون واسطه به تارنمااين سيرتكامل لينك و پيوند ها معمولا با يك پيام مشوق هم پا ميباشند مانند “سفارش مي‌كنيم از اين وبسايت بازديد فرماييد” يا اين كه “براي حمايت از ما از وب سايت پايين ديدن فرمائيد” كساني كه از اين طرز به وبسايت شما وارد مي‌شوند به انگيزه مشخص و معلوم نيامده و انتظار متعددي از محتواي شما نخواهد داشت. اين اشخاص مقداري شوق و اشتياق دارا هستند البته نبايد انتظار ضريب برگشت قابل قبولي از آنان داشته باشيد.
۳. Bounce Rate محل ورود از موتورهاي كاوشكساني كه از روش موتور كاوش و با عبارت مشخصي به وب سايت شما وارد مي شوند بطور حتم بدنبال قضيه خاصي بوده و به مطالب شما عشق و علاقه مند گرديده اند. در حالتي كه ضريب رجوع و برگشت براي اين اشخاص در تارنما شما عدد بالايي باشد، يعني بيشتراز ۵۰٪ آن ها سواي بازديد هيچ كاغذ ديگر از تارنما شما بيرون شوند، شما با مشكلي اساسي مواجه ميباشيد و بايستي در دور و اطراف و مطالب وبسايت خويش بررسي عميقي داشته باشيد. دقت به دو نكته پايين بسيار مهم خواهد بود:
بعضي وقت ها گوگل براي كلمه ها كليدي خاصي كه به قضيه كاري شما مربوط وجود ندارد و يا اين كه براي آن طرح ريزي خاصي انجام نداده ايد مقام قابل قبولي در نتيجه ها جستجوي خويش به وبسايت شما مي‌دهد. اين كلمه ها و عبارات را به صحت شناسايي كرده و از جامعه آماري خويش بيرون نماييد.باز‌بيني ضريب رجوع و برگشت وب سايت با دقت به محل ورود گوگل مستلزم يك آمارگير توانمند و ظريف ميباشد، چيزي كه خويش گوگل در قالب خدمت گوگل آناليتيكز ارائه كرده و متاسفانه براي كشور ايران تحريم شده‌است. ولي با استعمال از پروكسي هاي تغيير‌و تحول آي پي مي‌توانيد از اين خدمت استعمال نمائيد. خدمت گوگل آناليتيكز داده ها كاملي را درباره‌ي سايتتان در چنگ شما قرار داده كه مي‌توانيد از آن براي تدوين استراتژي گزينش كلمه ها كليدي و seo خويش به كارگيري نمائيد.۴. يوزرها اثبات وب سايتاشخاصي كه آراسته به وبسايت شما رمز مي زنند و مطالب آن را دنبال مي نمايند يوزرها اثبات يا اين كه مشتريان پروپا قرص شما مي باشند. از يك طرف شما انتظار بازديد از تعداد صفحه ها متعددي را از آنان داريد، اما از طرف ديگر با دقت به مراجعه زياد ممكن ميباشد مقاله جديدي در وبسايت پيدا نكنند و فورا آن را شكاف نمايند. بطور نمونه كساني كه با مجله از ارائه مطالب تازه وبسايت مطلع مي شوند با گاز از تارنما شما بازديد مي نمايند البته احتمال آنكه به صفحه هاي ديگر تارنما نيز بروند نادر ميباشد، چون كليه مطالب را بروز مطالعه كرده اند.
نمودار ذيل يك مقايسه نسبي دربين چهار موقعيت نقل شده در ابتدا و انتظار شما از ضريب برگشت هر مورد را اكران مي دهد.
ضريب رجوع و برگشت Bounce Rate آيتم انتظار بر طبق گونه ورود يوزرهاضريب برگشت Bounce Rate گزينه انتظار مبني بر گونه ورود يوزرها
تمام عملكرد خويش را براي يافتن اشتباهات تارنما و تشويق بازديدكنندگان به مشاهده صفحه هاي بيش تر انجام دهيد؛ به كار گيري از سايدبار و ارائه پر طرفدار ترين مقاله ها و يا اين كه پرفروش ترين محصول ها قادر است مورد قابل قبولي براي اينكار باشد، همينطور توليد رابطه دربين مقاله ها و معرفي مقاله ها داراي ارتباط بخت شما‌را براي بازديد طولاني تر صفحه ها ارتقا مي دهد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۳۸ توسط:sayyad موضوع: